Stránka 1 z 1

Napsal: stř 12.08.2015 13:17
od Foun
Mám BMW 535d 200kw automat a při konstantní rychlosti kolem 1500ot/min mi kolísají otáčky +-150ot/min dále kolísají kolem 1000ot/min. když jedu bez plynu z kopce a občas kolem 1800ot když lehce zrychluji. Automat jinak řadí bez škubání. Mám podezření na špatný hydroměnič nebo to může způsobovat i špatný olej? Díky za rady

Napsal: stř 12.08.2015 13:56
od Karel84
Měl jsem ten stejny problem.... delá to hydroměnič :wink:

Napsal: stř 12.08.2015 15:10
od michal236
řeším naprosto to samé.
viz.

Kód: Vybrat vše

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1368235#1368235

Napsal: stř 12.08.2015 15:31
od tommy_romeo
Resim neco podobneho jen mi pri tom zakolisani i zacukne motor trochu, dela vam to taky?

Napsal: čtv 13.08.2015 10:21
od Jacob77
ahoj, je to hydroměnič, měl jsem to taky... pokud při řazení ještě škube pak je asi špatný i řadič (nebo jak se ten bazmek před hydroměničem jmenuje), protože do něj z hydroměniče nalítal sajrajt...

Napsal: čtv 13.08.2015 11:30
od Foun
Máte někoho zaručeného, kdo dělá repase hydroměničů?

Napsal: čtv 13.08.2015 13:53
od michal236
Taky by se mi hodil kontakt...

Kód: Vybrat vše

http://sluzby.bazos.cz/inzerat/49810459/Hydromenice-repase-se-zarukou-24-mesicu.php
Mám jednu zkušenost s tímto pánem. Dělal nám repas hydroměniče na AUDI A6 3.0TDI r.v 2005, nyní již rok v autě a vše OK... ťuk ťuk

Nicméně Audi má jiný typ převodovky než-li máme.

V BMW máme 6HP26, tak jsem se rozhodl tentokrát pídit a hledat možnosti jestli provést repas, nebo nový a zjistil jsem, že náš typ hydroměniče není tak jednoduché repasovat kvůli jakési "pružině", která se jako ND prý nedodává.

Na otázku odborníku proč někdo repas zvládne a někdo ne jsem se nedočkal odpovědi s tím, že to komentovat nebude (pochopitelné) nicméně repas nedoporučují z důvodu, že ta pružina není k sehnání

Obvolal jsem takto 4 renomované společnosti co se touto problematikou zabývají a jedni doporučují zcela nový..25 000,- druzí repas přímo z DE od ZF automatic...cena kolem 13 000,- a zbytek v klidu repas viz třeba odkaz výše kolem 5-6tis...

+ samozřejmě všichni se shodují klasicky...olej + filtr, těsnění a práce...

Jde mi z toho hlava kolem. :idea:


Jelikož je to prý častý problém u E60/E61 kvůli spojce přemostění toho měniče tak si myslím, že tu je určitě pár lidí co toto mají již za sebou a mohli by poskytnout nějaké postřehy...

Díky :)

Napsal: čtv 13.08.2015 15:38
od Karel84
ja svůj nechal repasovat u www.kaps.cz cena cca 7tis

Napsal: čtv 13.08.2015 21:30
od michal236
Tak zrovna do kaps.cz bych nikdy nic nedal.
Máme u nás ve městě jednu zkušenost a nikdy vííc...a ty ceny..magoři (viz. moje zde sdílené téma). Tady na fóru se taky nedočkají ani jedné pozitivní zkušenosti..
Ale každopádně díky za názor.

Napsal: pát 14.08.2015 07:02
od lukas535d
V ZP Automatic u Brna prodavaji uplne novy nemic za 13tis bez DPH. na 535D, ja osobne bych dal radsi tyto penize za funglac nez 7tis za pochybnej repas nebo jeste ZF Parka to resi repasem ktery repasuji v Nemecku v ZF,to nevim kolik stoji, kazdopadne vseobecne repas nikdy uz neni to co nova vec.

Napsal: ned 16.08.2015 12:18
od michal236
lukas535d píše:V ZP Automatic u Brna prodavaji uplne novy nemic za 13tis bez DPH. na 535D, ja osobne bych dal radsi tyto penize za funglac nez 7tis za pochybnej repas nebo jeste ZF Parka to resi repasem ktery repasuji v Nemecku v ZF,to nevim kolik stoji, kazdopadne vseobecne repas nikdy uz neni to co nova vec.

Úplně nový není Lukáši. Je to též repase s tím rozdílem, že se jedná o repas přímo od ZF DE. Tam si to právě objednává i Pakra...
Fungl nový co jsem zjišťoval stojí kolem 31 000,-

Napsal: ned 16.08.2015 13:21
od lukas535d
michal236 píše:
lukas535d píše:V ZP Automatic u Brna prodavaji uplne novy nemic za 13tis bez DPH. na 535D, ja osobne bych dal radsi tyto penize za funglac nez 7tis za pochybnej repas nebo jeste ZF Parka to resi repasem ktery repasuji v Nemecku v ZF,to nevim kolik stoji, kazdopadne vseobecne repas nikdy uz neni to co nova vec.

Úplně nový není Lukáši. Je to též repase s tím rozdílem, že se jedná o repas přímo od ZF DE. Tam si to právě objednává i Pakra...
Fungl nový co jsem zjišťoval stojí kolem 31 000,-
Tak ja nevim ale dotazoval jsem se pro jistotu 2x a v mailu mi ten clovek, co mi odpovidal zduraznoval ze novy menic. Kdyby to tak nebylo,myslim ze misto novy by napsal repasovany. Vsak kdo bude potrebovat,pro jistotu si to overte,ja uz to potom kupovat nepotreboval,rozhodl jsem se pro celou starsi prevodovku se starsim menicem.