Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.08.2015 18:36
od bavo2
zdravim
chcel by som sa opytat na kupu 5GT
auto pouzivane najazdene okolo 100000km ktory motor by ste odporucili?
jazdit budem 2x do roka na dovolenky okolo 2-3 tisic kilometrov a zbytok len kratke vzdialenosti. do 20 min trasy.
ktory motor by ste poradili ak uz bude mat tolko kilometrov najazdene a chcem si auto nechat aspon na 5 rokov.
ake su udrzby pri ktorom motore, na ktore chyby davat pozor pri konkretnom motore?
a este ktory motor je najhorsi zo vsetkych?
za rady vopred dakujem
Napsal: ned 23.08.2015 05:34
od mr_nitroz
Jestli chces benzin mi je sympaticky 535i, jestli naftu tak 30d nebo 35d.
Napsal: ned 23.08.2015 09:30
od bavo2
takze 550gt je zly vyber? nie ze by som to uprednostnoval..

Napsal: ned 23.08.2015 11:53
od mr_nitroz
Obecne u motoru 4.4 biturbo je problem s turby uvnitr valcu, prehrivaji se a malokdy vydrzi vic jak 200000. A kdyz chipnes 535i tak budes mit taky pekny vykon motoru.
Napsal: ned 23.08.2015 12:47
od hansm5
pokud jezdis spis kratke trasy tak 530d-spotreba rozumna a s tim 8mi stupnovym automatem super

Napsal: ned 23.08.2015 13:49
od Totic
Jo a hlavně s tím DPF.. naftu bych na krátké pojížďky vůbec neuvažoval.
Napsal: ned 23.08.2015 14:04
od jtk545
Pokud nemáš odloženo aspoň 150k czk, tak se raději 550i vyhni, u toho motoru nejsou problém jen turba, ale i vstřiky (protékají), řetěz se vytahuje a je geniálně umístěn na motoru - ne v předu, ale u kabiny, takže když chceš preventivně vyměnit, musí motor ven. Jako ideální volba vypadá 535i, hlavně kvůli krátkým trasám, sice se taky sere, ale ne tolik (hlavně vstřiky). Poslední dobou BMW nějak motory neumí...

(co se spolehlivosti týče).Snad se kluci v Mnichově napraví.
Napsal: ned 23.08.2015 15:25
od inspi1981
Si to trochu pleteš, u N63 jsou rozvody vepředu
Napsal: ned 23.08.2015 15:33
od Jirke
550i v zadnem pripade !!
Když to auto shanel kamarad, tak chtěl taky tento motor, ale několik lidi nezavisle na sobe, vcetne servisu BMW Cartec reklo NE !!
Nakonec kamos koupil 530d 180kW a je spokojenej, ale je fakt, ze on najezdi rocne cca 30.000km, ovšem ale většinu mimo město, takze DPFko ho tolik netrapi a jezdi 7,8 prumerku.
Napsal: ned 23.08.2015 17:24
od jtk545
Inspi1981 - mas pravdu, sorry za dezinformaci.
Napsal: ned 23.08.2015 18:06
od JaraX
hansm5 píše:pokud jezdis spis kratke trasy tak 530d-spotreba rozumna a s tim 8mi stupnovym automatem super

to mu ta nafta moc dlouho nevydrží na ty 20ti kilometrové trasy
co se motorizace týče tak určitě 535i, s naftama je dost problémů (zadírání na klice, rozvody, DPF, turba, apod)
a 550ka je taky nepovoedena.
Napsal: ned 23.08.2015 23:00
od bavo2
super , to by sme mali , motor beriem 35i
na ktore veci davat pozor pri tomto motore/ modele auta?
co sa kazi najviac?
Napsal: pon 24.08.2015 06:10
od JaraX
určitě si vzít sebou člověka co tydle auta děla s diagnostikou, bez toho vůbec nekupovat,
Napsal: pon 24.08.2015 08:14
od mr_nitroz
Nebo se domluv s prodejcem a zajedte do BMW.
Napsal: pon 24.08.2015 08:44
od JaraX
nesmysl, v bmw dělaj opice a poznaj prd, takovych už tu bylo co koupilo vrak a kontrolova se v BMW.
Nedávno jsem byl v BMW kupovat 740d F01 150 najeto a pan mi tvrdil že to že to ma celej narazník černej od vyfuku je naprosto normalni, je to přece nafta.
auto bylo prodáváno jako top bez jakýchkoliv vad,
na motoru několik vad žhavičů, jedna sedačka nehřála a jiná zase neodvětrávala, nešel ionizátor a pomocná vodní pumpa, dle slov pána prodejce v BMW Synot prý majitel takové "pič.viny" neřešil, a pokud nám vadí že něco někde nejde tak si kupte nové auto a né ojetinu za blbých 900tis.
Napsal: pon 31.08.2015 14:57
od brusell
JaraX píše:
co se motorizace týče tak určitě 535i, s naftama je dost problémů (zadírání na klice, rozvody, DPF, turba, apod)
a 550ka je taky nepovoedena.
To by me docela zajimalo. Mam 530D, (respektive N57D30O0) aktualne se 175K kilometrama, mas nejake vlastni zkusenosti na co tenhle motor trpi, respektive na co si dat pozor a na co se u nej pripravit?
Napsal: pon 31.08.2015 15:12
od JaraX
tak už jsme, hlavně teda kolega xkrát řešili motor zadřenej na klice, auta jezdili do bmw na pravidelny servis, jednou to nemělo najeto ani 100k, 3x do 200tkm, rozpadly turbo, ucpany DPF, utržená řemenice na klice apod běžny problém. ted dokonce i motor s prasklou klikou, což byl mazec.