Stránka 1 z 9

Napsal: čtv 27.08.2015 16:38
od tommy_romeo
Caute mate nekdo nejaky zkusenosti kolik km je doporuceno cca na vymenu retezu v M57N2 mam 530d rok 07 a nechtel bych aby se mi to potkalo. Slysel jsem ze ty retezy taky rady praskaj.

Napsal: pát 28.08.2015 10:41
od tommy_romeo
Nikdo jste nedelal rozvody???

Napsal: pát 28.08.2015 10:47
od mates5
Tak to by mě taky zajimalo..

Napsal: pon 31.08.2015 19:12
od Miguelvrbik
Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kW :( mechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.

Napsal: pon 31.08.2015 21:18
od tommy_romeo
Ja mam cca 330tis najeto :D

Napsal: úte 01.09.2015 07:47
od TANN3R
Miguelvrbik píše:Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kW :( mechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.
Kdy naposledy viděl tvůj mechanik 173Kw verzi s najetými pouze 150tis? To už bude pár let zpět..

Ty rozvody už nejsou bezporuchové jako u předchozí 160Kw verze, ale zase to není žádná tragédie obecně, jako třeba ten průser s N47. Spíš to vypadá že je to kus od kusu, já znám 2 motory co už mají ke 400tis. najeto a rozvody zatím drží.

Napsal: úte 01.09.2015 09:24
od Teddy
To jsou ale ty motory o kterých to víš, že mají tolik najeto. Kolik dalších to má najeto taky, i když na tachu svítí úplně jiný číslo? :)

Napsal: úte 01.09.2015 09:42
od tommy_romeo
Tak ja mam 170kW a pocitam ze prave tak 100-150 je utocenych ale myslel jsem ze rozvody se resi az nekdy kolem 400-500tis

Napsal: úte 01.09.2015 10:53
od mates5
Myslím si že hodně záleží na stylu jizdy(nepodtáčet často motor)a taky na pravidelné výměně oleje po max.15tis Km

Napsal: úte 01.09.2015 13:07
od Teddy
jak souvisí rozvoďák s výměnami oleje?

Napsal: čtv 10.09.2015 10:38
od surfis
Kluci nemáte někdo kompletní seznam dílů, které jsou potřeba při výměně rozvodů na M57N2 170KW (mám ho v e91, ale tohle je téma o stejném motoru).

Napsal: čtv 10.09.2015 18:00
od tommy_romeo
Myslim ze v tomhle vlaknu se nic nedovis tak jako ja :-( asi rozvody nikdo neresi

Napsal: pát 11.09.2015 10:16
od Snejk
ja rozvody resim docela často. a to at ty legendarni 2,0d rozvody tak i ty na m57n2, kde je sice retez podstatne tlustsi avšak stejne nekvalitni.
zrovna ted mam rozhozenou e65 730d facelift a tam to vypada zhruba tak

Napsal: pát 11.09.2015 10:19
od Snejk
ta e65 ma najeto 260tisic. a je KO. z historického hlediska se tu uz vystridali auta s najeto cca 150 - 300tis. nejčastěji cca 250 tis. jde o to co je realne a co není ale v bmw mi potvrdili spoustu pripadu kdy se to stalo ještě v zaruce do 100 000km. A je jedno jestli to je e90,60,65,70...
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.

Napsal: pát 11.09.2015 10:25
od Snejk
ono s téma rozvodama to nebude nikterak slavne ani v F rade, prave tu mam rozhozenou f01 740d 2012 najeto 240 000km a to ze se diky sve skvele konstrukci pridrela na klice, tak rozvodak to ma tak za 2minuty 12.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.

Napsal: pát 11.09.2015 10:29
od Snejk
to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw :)
dva zadreny na klice a dva propalenej pist.
a to nemluvim co za celej rok :) všechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.

Napsal: pát 11.09.2015 10:32
od horan
Takovej retizek je na cinskym minibajku :lol:

Napsal: pát 11.09.2015 16:39
od Vlasta
Snejk píše:...dva zadreny na klice a dva propalenej pist...
Propálenej píst chápu - ukapávající vstřikovač, ale proč kousnutý na klice? A kde na klice, na ojnicích nebo dole?

Napsal: sob 12.09.2015 00:15
od surfis
Vzhledem k tomu, že u dvou lidí z mého okolí se za posledních 14 dní potkal u M57N2 motor následkem prasknutí řetězu to řeším dost. Mám najeto 253000. Ovšem u nich byli rozvody slyšet a u mě ani prd. To ale nic neznamená. Údajně praskne u 90% řetěz na olejovém čerpadlu a vezme sebou spodní řetěz. Akorát podle postupu BMW musí hlava dolů 8O Už abych měl nové. Chtěl bych vědět, co všechno objednat aby to bylo OK.

Napsal: sob 12.09.2015 08:37
od JaraX
Snejk píše:to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw :)
dva zadreny na klice a dva propalenej pist.
a to nemluvim co za celej rok :) všechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.
jak to řekl kamarád, nafta to je spoření, šetříš aby jsi měl na opravy.