Stránka 1 z 1

Napsal: sob 12.09.2015 17:50
od Luke39
Zdravím,

už jsem toho přečetl o tomto problému dost i na zahraničních fórech. Svítící kontrolka ABS, ASC, neukazující rychloměr. Scanner píše LZ snímač, vyměnil jsem, bez změny. Není to však originál BMW, ale Hella/Siemens, má trošku jiný kabel, ale tělo snímače i konektor jsou stejné. Může být problém i v tomto neoriginál, i když značkovém snímači, nebo mám automaticky kupovat jednotku? ( mám 0 265 223 001 ). Občas se mi podaří chybu smazat a třeba půl dne jezdit bez ní, ale většinou se to pak vždycky rožne. Tempomat mi funguje vždy, to je věc, která mi na tom nesedí a kvůli které se ptám zde.

Díky za rady

Napsal: sob 12.09.2015 17:59
od assassin_89
zkousel jsi prohodit na cidlo jine kolo ???

Napsal: sob 12.09.2015 19:25
od Luke39
Myslíš třeba PZ čidlo namontovat na levou stranu? Nezkoušel. Teď jsem proměřoval kabeláž od konektoru jednotky ke snímači - OK oba dráty. Po složení ABS opět nesvítí a je funkční i bez mazání chyby...

Napsal: ned 13.09.2015 18:20
od Angelos
Tipuju na špatnou jednotku, ale můžeš to ověřit návodem od Falcona: "Jestli je to v jednotce nebo čidlech poznáš lehce - v situaci, kdy svítí kontrolky, odpoj konektor ŘJ a multimetrem v režimu diodový test změř hodnoty mezi piny ŘJ čísla 12+28, 13+29, 30+31 a 15+16. Jsou očíslované přímo na plastu kolem pinů, posviť si tam. Pokud na některé dvojici nenaměříš nic, rovnou mi to pošli a ušetři za zbytečnou výměnu čidel"

Napsal: ned 13.09.2015 23:04
od Luke39
To jsou, pokud vím, kabely vedoucí ke snímačům. Měřil jsem jen 29+13 - LZ a to navíc jen na průchodnost kabelů, k zadnímu konektoru, což bylo OK. Další poznatek, každý ráno, tedy když je v motoráku chladno. vše funguje. Až jakmile se motor a jednotka ohřeje, já vypnu a znovu zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí. Podle mě jednotka KO, jen bych to teda chtěl mít potvrzený. Navíc byla už určitě měněná, nesedí mi to číslo na hliníkovém dílu a na nálepce.

Napsal: pon 14.09.2015 08:13
od ardo
z 99% jednotka KO

Napsal: úte 15.09.2015 18:09
od e155
Hlavně pokud je to jednotka, tak nekupuj jetou. Já jsem to udělal, vydrźela půl roku, pak šla na repas. Děláno členem airbone, zatím bez problémů - cca 2 roky.

Napsal: stř 16.09.2015 07:29
od Birkoff
Mám naprosto shodnou zkušenost. Ráno (řádně vychlazená) fungovala jednotka normálně třeba i 20km. Odpoledne vždy hned chyba. Tak šla na repas zdejšímu členu Falkonovi.

Napsal: stř 16.09.2015 17:31
od Falcon
A také byla kompletně vyléčena a s 2-letou zárukou poslána zpět domů :)

Napsal: ned 20.09.2015 18:39
od Luke39
Abych nezakláda další téma, vložím další dotaz ještě sem. Týka se disa klapky na mém M54B30. Po startu motoru a na volnoběh občas cítím mírné škubání, jako první jsem měnil svíčky, což nepomohlo, ale začal jsem zjišťovat přisávání vzduchu právě v okolí této klapky. Dnes jsem ji vyndal a na tom ovládacím mezikusu úplně chybí šestihran na konci, což způsobovalo to syčení. Už je i docela vyglajdaný uložení čepu na druhé straně. Klapka samotná je ok, ale to je mi k ničemu. Našel jsem tuto opravnou sadu: http://www.sbazar.cz/w1tt/detail/105750 ... isa-klapky

Má s tím někdo zkušenost?

Díky