Stránka 1 z 2

Napsal: ned 11.10.2015 21:24
od rades
Zdrar klubáci. Má e39 540iA jak začala ranní zima,tak začala špatně chytat. Jakmile ráno poprvé nastartuju,začne motor tarokovat a hned chcipne,pak opakuji znovu a cca na poctvrte nastartuju,ale musím hned držet plyn,abych to trošku zahřál a jak to trošku zahřeju,tak se s cukáním rozjedu a jak už jsem rozjetý a auto se zahřeje na provozní teplotu,tak pak už je vše naprosto normální,motor má hladký chod a po celý den,ikdyž auto vychladne,tak je vše v pohodě,auto chytá bez problémů a chod hladký. Vše se opakuje až zase další ráno když auto stojí přes noc. Poraďte prosím,čím by to mohlo být.Díky předem.

Napsal: pon 12.10.2015 07:18
od TANN3R
Membrána vzadu na sání tohle umí..

Napsal: pon 12.10.2015 09:28
od Quido
Nejezdíš na LPG?

Napsal: pon 12.10.2015 19:38
od rades
Ano,jezdím na LPG už zhruba 210tis KM a nikdy nebyl problém

Napsal: pon 12.10.2015 20:55
od TANN3R
Tak zkus najet 100km jen na benzín a uvidíš druhý den, když to nepomůže tak membrána. Klidně už můžeš mít lpg vstřiky mimo a pak to rozhodí adaptace, takže to nechce startovat na benzín.

Napsal: pon 12.10.2015 22:20
od rades
Jojo,na benin uz jsem to takhle zkousel cca 200km a rano to stejny.Ta membrana by nemusel bejt spatnej napad. Jeste me napadlo cidlo vacky? Jinak vaha je vymenena,ta by to bejt nemela.

Napsal: úte 13.10.2015 09:53
od hadice
..měl jsem tk stejný u 740i. ..ráno katastrofe....byla to ta membrana vzadu v sání...

Napsal: úte 13.10.2015 10:58
od Quido
Jestli membrána nebo rozhozené adaptace (z jakéhokoliv důvodu) by ukázalo smazání adaptací, trochu najet na benzín a ráno se uvidí..

Jinak po takovým nájezdu na LPG by to chtělo zrepasovat a zkalibrovat LPG vstřiky, mít najeté benzíné adaptace a perfektně nastavit plyn, aby benzínová jednotka nedělala rozdíl mezi benzínem a plynem.

Já osobně mám zkušenosti, že LPG vstřiky vydrží tak 40.000 km

Napsal: úte 13.10.2015 16:10
od TANN3R
Quido píše: Já osobně mám zkušenosti, že LPG vstřiky vydrží tak 40.000 km
Tak to ti někdo nastavil přepínání no moc nízkou teplotu a šel ti do vstřiků i ještě kapalný plyn. 40tis je hodně málo..

Napsal: úte 13.10.2015 16:23
od Quido
jj, máš pravdu, v létě jsem nastavil 20, což bohatě stačilo (v LPG mám nastavenou korekci na teplotu plynu), ale párkrát se mně stalo, že když už bylo venku >20 a nastartoval jsem, tak to za chvilku přeplo na plyn, ale asi jak tam dotekla voda z motoru, tak to nestačilo.. Mně to nevadí, protože repasi osmi LPG vstřiků mám hotovou tak za 15 min.

Kolik na LPG vstřiky nalítáš ty?

Napsal: úte 13.10.2015 20:42
od rades
Kluci,jste mi ochotni a schopni to nějak zdiagnostikovat a pripadne vstriki nastavit?
Jsem z moravy,ale nebyl by problem kamkoliv zajet
Diky moc za pripadnou pomoc.

Napsal: stř 14.10.2015 07:26
od TANN3R
Quido píše: Kolik na LPG vstřiky nalítáš ty?
Naposled sem měl plyn v E39 540i a systém tartariny, na jedny vstřiky něco kolem 100tis km a pak výměna všech osmi za asi 8 tis Kč (výrobce už si nepamatuji). Zlatej Stag, Magic atd. s cenou vstřiků.


Rades:

Jak sem psal, pokud najezdíš v kuse třeba 100km na benzín, vůbec nepřepneš na lpg a stejně druhý den máš se studeným startem problém, musíš hledat jinde než v plynu.. Podle popisu to prostě sedí na tu membránu, případně trubku odvětrání pod sáním, ale to je stejně nejlepší měnit najednou.

Napsal: stř 14.10.2015 12:00
od rades
Ok,pořeším tu membránu a uvidime,ale stejně by ty vstřiky asi chtělo repasnout,nebo v nejhoršim vyměnit,protože na nich mám najeto kolem 230tis.

Napsal: čtv 15.10.2015 05:33
od hadice
..měl jsem tk stejný u 740i. ..ráno katastrofe....byla to ta membrana vzadu v sání...

Napsal: pát 16.10.2015 19:00
od rades
tak membrána objednána od meyle,cena s poštovným 990kč.V pondělí namontuju a posléze dám vědět,zda to bylo tím.

Napsal: pát 16.10.2015 21:18
od Jaris330D
Ahoj, trpi stejnym probleme i 745tka? Je tam taky membrana?

Napsal: sob 17.10.2015 09:56
od Teddy
rades píše:tak membrána objednána od meyle,cena s poštovným 990kč.V pondělí namontuju a posléze dám vědět,zda to bylo tím.
jestli bude ta membrána ve stejný kvalitě, jako ostatní díly meyle, tak jí rovnou zahoď. ušetříš si čas a peníze.

Napsal: sob 17.10.2015 15:08
od rades
Teddy píše:
rades píše:tak membrána objednána od meyle,cena s poštovným 990kč.V pondělí namontuju a posléze dám vědět,zda to bylo tím.
jestli bude ta membrána ve stejný kvalitě, jako ostatní díly meyle, tak jí rovnou zahoď. ušetříš si čas a peníze.
Objednáno na základě zkušeností od člověka,který ji dával a je v pohodě.

Napsal: sob 17.10.2015 15:14
od rades
Tak dnes se přidala další závada a to když jsem jel a auto už bylo zahřáté a vše jelo jak má,tak najednou při dojetí na křižovatku auto chcíplo.po nastartování znovu,po dalším jsem se rozjel a pak už to dělalo pokaždé když jsem odstavil plyn i za jízdy a BC nahlásilo Engine feilsave prog. Tak sem pod plynem a na ruční řazení(abych auto držel pod otáčkama) dokodrcal domů. Zkusím s tím v pondělí dojet na diagnostiku.Obávám se ale,že v kombinaci studeného motoru a teĎ když už to nedrží otáčky ani za tepla nemám už asi šanci odjet. Měl jste to někdo? opět díky za rady.Nápady co se poroučelo?

Napsal: ned 18.10.2015 19:39
od HansE34
Mě podobné problémy dělala klapka sání....