Stránka 1 z 1

Napsal: stř 14.10.2015 23:08
od Homolojdek
Dobrý den, nevím si rady a budu rád za každou vaši zprávu. Jak je v předmětu mám E39 525 TDSa. na volnoběh se mi zdá že motor bere vodu z chladiče. jakmile auto zastaví začne se bíle kouřit z výfuku, až není vidět). jen na volnoběh, jakmile je motor v otáčkách (1000+) tak nezakouří. chladič se mi nepovedlo ještě přehřát. než jsem dojel do práce (10km) ztratili se z chladiče tak 2 litry vody. Auto má najeto 300k, rv.98 a cenil jsem si ho na cca. 50 000. nevím co s tím mám dělat a jestli se to vyplatí vůbec dávat dohromady.. motor je jinak v pořádku. nijak neztrácí výkon a není to na něm poznat.. nechci dělat ukvapený závěry ale prý je nejspíš fouklí těsnění pod hlavou..

Napsal: čtv 15.10.2015 22:51
od Lucifer
A nebo jestli dostával čočku za studena tak rupla palice kolem 6 válce

Napsal: pát 16.10.2015 06:08
od Rowadosikl
As I read I'm not very usefulAs I read I'm not very useful here. I'm reading a very good knowledge yet. here. I'm reading a very good knowledge yet.

Napsal: sob 17.10.2015 17:27
od beny-maser
foklé těsnění pod hlavou a prasklá hlava bude taky(to jsou totiž všechny 5-6 válec) rozhodně to není na odpis auta