Stránka 1 z 9
Napsal: čtv 12.11.2015 22:20
od onasek87
Ahoj chtěl byhc se poradit s odborníky na BMW abych neudělal případnou kravinu. rád bych popsal svou situaci a požadavky. jsem relativně mladý chlap skoro 29 let pracuji v autorizáku TOYOTA, ALFA, FIAT jako technik,takže nejsu úplně mimo mísu,ale BMW jsem měl spíš vždycky jako sen
auta jsem měl 90% fiaty a pak škodovky. je mi jasné,že se určitě fiatu budete posmívat,ale JTD je je spolehlivý hodně.Nicméně chci si před koupí bytu udělat eště radost a koupit pěkný luxusní auto mám auto z roku 2003 lancia lybra je to strašně pohodlný a vybavený auto,ale je to prostě bezcenný křáp pro prodej.
Musí se přiznat,že najedu strašný hovno km a stejně mám ropu a neřeším to,že ve městě bere 10 litrů. prostě miluji ten obrovský krouták ptoti benzínu a vím,že spotřeba jakéhokoliv benzínu i třeba HTP mi v mém jizdím stylu vychází od 9 litrů u silných aut až na 15 klidně 20 jasně když najedu 10 tis zdá se to zanedbatelný,ale tankoval sem i do blbé 1,6stky neustále.
Vím ze servisu co se sere u ropy a co u benzínu a když trefíte blbej benzíňák opravy jdou taky dost vysoko. a jak říkám mě nestačí usmolených 80 Kw nebo 100 s krouťakem 150-200Nm
strašně se mi líbí E61,ale chcu aby jste mi řekli narovinu je to pokladnička pro podnikatele vyser se na to nebo dá se to uživit zkust to.
díval jsem se na cenovky a docela sem se zděsil při pohledu na to,že někteří človíčci chtějí za ročník 2004 250 tis kč. tak to fakt néé
je reálné sehnat trošku rozumný kousek do dejme tomu 180 tis kolem roku 2005? podle bazaru i mobile. De chci asi nadliskou věc,ale mě se to fakt zdá za 11 let staré auto hodně dávata 200 tis samozřejmě s tím,že nemá 250,ale má 350 tis najeto
kvůli pojistce a trošinku lepší spotřebě bych volil motor 525D 400 Nm je slušné i na tu váhu a snad se s tím dá do 11 litrů jezdit
něco k výbavě hroszně se mi libí ten jejich systém navigace a plubních přístrojů,ale prej se to sere jak na běžícím pásu ten i-drive a řeší s eto výměnou přístroje za 22 tis je pravda?
automat je úžasná věc,ale na to sem fakt posera raděj si přichstám 20 tis na setrvák a spojku tím se mi to zúž na kousky s hoší výbavou že?
sedáky co nemají kůži vypadají fakt hodně děsně souhlasíte
mám alkantaru(ta se žmolkuje,ale jinak,zadní sedla vypadají úžasně) a kožený interiér auto fakt oživý,takže to bych si přál kvůli kůži vyhřívané sedáky.
nemusím mít xenony,ale jsou tam velice často,takže co už
jinak mi asi řeknete abych si nastudoval forum,ale budu rád za každou radu a schrnutí a hodnocení BMW
co mě mrzí četl jsme test,že tento bavorák nemá vůbec sportovního ducha a já chci říct moje lancie je rozhoupná jak francouz,ale drží fakt dobře,ale sportovní není ani omylem,ale to třeba ani alfa 159 s kterou na servise jezdím často a je jako další volba s passatem B6,kterej mě jídníma vlastnostma dostal je to 100x jinde jako vochcávka,kterou nechci ani omylem,jenže passat má PD a to už nikdy víc!
pokud bdue někdo regovat budu se dál ptát,ale mám jeden velký dotaz
je pravda,že i u starých litinových 530 Dtedy i 525 D 130 a 160 Kw praskaly bloky motoru? čekal byhc to u těch EURO5 sz hliníku vím,že tma nějaký problémy byly,ale tohle mi řekl mechoš co u nás dělá a úplně mě tím zkazil náladu. nějaký vířivé klapky nebo DPF neřeším ani vstřikovače i když 6 je víc jak 5:D,ale já věřím,že to zase tak neodchází jak u posrané Toyoty:D:D a vydrží 500 tis jak u fiatu
omlouvám se za sloh,ale nešlo to zkrátit. díky
Napsal: čtv 12.11.2015 22:32
od Hanz
Ve zkratce - koupíš si nejlevnější e60, budeš zklamanej a ani se moc nepovozíš... kup něco jiného .-)
Napsal: čtv 12.11.2015 22:35
od onasek87
no,ale nemyslíš vážně,že mám dát za 12 let staré auto 220 tis. našel jsme jendo za 200 dobře tam byl po repasu automatu, nový startér, altík, brzdy, turbo do toho bych možná šel,ale i tak.
jak je to s tím svezením? já beru takovou třidu auta jako za dost luxusní aby to nestálo zaprd
Napsal: čtv 12.11.2015 23:47
od xdentist
Pokud to nemá alespoň průměrnou nebo lehce nadprůměrnou výbavu a slušnej motor (ideálně R6), nebo je to vylítanej neopečovávanej krám se sjetejma gumama, špatnou geometrií atd atd atd (rozuměj - aby to bylo trochu ok, stejně to bude stát výdaje a výdaje...), prostě tak nadšenej jako z nějaký voňavky nebudeš a nepřinese to to, co by duch BMW měl přinést.
Ano, možná se Ti to bude zdát super proti Fiatu apod, ale stejně to bude chabé. Tzn. nejlevnější nehledat a nekupovat a ujasnit si jasně prvky výbavy a motorizaci, na kterých bys nekompromisně trval. Zjistíš pak, že aby to alespoň trochu za něco stálo, budou cifry naskakovat...
Tak to holt je a myslím že nazvat to kasičkou pro podnikatele je trochu nadsazené, ale prostě provoz bude stát vždycky víc než u Octavie apod. Přinese to ale nesrovnatelně zúročené jízdní vlastnosti a návykovost. To se těžko popisuje a ze své zkušenosti vím, že se docela špatně vysvětluje nezasvěceným, proč léta střídám jen BMW a nechci jinak....
Napsal: pát 13.11.2015 00:06
od Jirke
Dokud jsem nemel BMW E61, nevedel jsem ze existuje prakticka sportovni limuzina, se kterou si muzu dovolit neskutecne rychly presuny po dalnicich alpskeho typu pri normalni spotrebe. BMW je mozna prvni auto do kteryho se kazdej den tesim.
Ja uz nemam v tuhle chvili kam dal jit. Ale stejne budu jednou muset pac si chci zkusit i benzin V8 dokud jeste jsou

Mozna velmi brzo...
Jinak kuloval jsem bmw se 321.111km, ted mam 366.366km a polovina je kolem mesta (HK) a polovina pak ruzny cestovani po okreskach a dalnicich. Resim bezny veci a rocne me servis pri najezdu cca 30.000km stoji cca 30.000,-.
To auto mi dela radost. Mam teda tu slabsi trilitrovou verzi 145kW ale vono to jede taky dobre.
Kupoval jsem to s historii, vedel jsem do ceho jdu, byl delanej automat, coz byla pro me vyhoda.
Jo a jezdim tak ze se nebojim vyuzivat kroutak i vykon, rekm bych hodne sportovne, zere to od 7,5 do 9.
Jo a jak pises o ty vybave, tak mam tam vse cos zminoval, vse funguje a hlavbe ten interier je neskutecne zachovalej, takze kdyz narazis na auto s timhle najezdem, neboj se toho, ale musis z toho auta citit ze se mu nekdo venoval...a taky treba menil olej po 15000km, jako spousta z nas tady. Jak auto vypada vizualne casto vypovi u o tom jak se k bemu majitel choval a to i po servisni strance.
Napsal: pát 13.11.2015 02:02
od Tomino550
Ahoj, tak neco podobneho jsem resil asi 2 roky a odhodlaval jsem se k tomu, ALE mel jsem jasne dane priority co chci za vybavu a ted v utery jsem jsi jej privezl z Danska...550i combi

muj sen
k tvym otazkam....ano takhle se pta sam sebe na zacatku skoro kazdy podle me...ale bud do toho chces jit a nebo ne. To ze se neco obcas pokazi/ teda spise opotrebi tak co na to rict......, jak jsem s oblibou rikal zakaznikum na servise u nejmenovane znacky...."i raketoplan za 2mila se pokazi".....
K BMW, mam jej 3-ti den a uz pomaly zacinam chapat co je to BMW....rizeni, motor, a celkovy pocit je uplne nekde jinde a to uz jsem ridil dost aut.....a udrzba.....jsou to vykone masiny takze ano je a bude to drazsi nez TDI 1,9.......ALE ten pocit z jizdy a to jak kazdy pise ze se za autem otaci kdyz jde domu a tesi se na dalsi jizdu tak to JE PRAVDA a u zadneho auta jsem to jeste nezazil......
Poradim....podivej se, sedni jsi....svez se ....a but jo a nebo ne
hodne stesti
Napsal: pát 13.11.2015 08:10
od Giovany1971
Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
Napsal: pát 13.11.2015 08:25
od TANN3R
onasek87 píše:mám jeden velký dotaz
je pravda,že i u starých litinových 530 Dtedy i 525 D 130 a 160 Kw praskaly bloky motoru? čekal byhc to u těch EURO5 sz hliníku vím,že tma nějaký problémy byly,ale tohle mi řekl mechoš co u nás dělá a úplně mě tím zkazil náladu...
Tvůj mechoš kecá, nebo spíš ty motory vůbec nezná. Litinové bloky jsou bezproblémové a vůbec tyhle motory jsou to nej v poměru výkon/spolehlivost co se dá v naftě koupit. Tdi Pd je tragédie bez výkonu s chodem starého zetoru, 3.0Tdi nákladově na servis 2x tolik co Bmw R6..
S tou cenou, sám prodávám E60 rv.04 za 230tis, ale s tím že je vše od vstřiků přes dvouhmotu, spojku, řemenici, termostaty, žhavení hotové. Aby ses pak nedivil, až koupíš za 180tis vyjetou ludru těsně před servisem. To je obecně celonárodní sport kupovat jedině auta se serviskou se zaručeně pravými km bez ohledu na reálný stav, nejlíp ještě s vymláceným DPF jako bonus. Na to bych si dal obzvlášť pozor s ohledem na STK od 2016 - těch 530d z výroby bez dpf je opravdu málo a jdou celkem lehce poznat - např. nemají egr chladič.
Napsal: pát 13.11.2015 08:28
od TANN3R
Giovany1971 píše:...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Tohle je dost rozšířený omyl, ve skutečnosti je to přesně naopak - kromě CCC je co se spolehlivosti týká vše lepší na prvních kusech, tedy motorově.
Napsal: pát 13.11.2015 09:05
od cimit
Ahoj,
Asi jsem měl štěstí ale necelé dva roky zpět jsem koupil E60 530D manual za 200 tis. Najeto mělo 262000km nyní má 315000. Do dneška mi to auto nestálo moc peněz, když nebudu počítat gumy, naftu technickou a podobné věci. Tak mi pouze praskla jedna hadička k intercooleru a zůstal jsem na dálnici kvůli alternátoru. Jinak musím zaklepat, nic víc se mi nepřihodilo. Vlastně jo, kompresor ke klimatizaci, ale to jsem ještě neopravil. Jinak spotřeba na dálnici 5,7l při 140 km/h do Drážďan z plzně jsem jel mezi 140km/h a 220km/h a spotřeba byla pořád kolem 9l/100 km což je celkem fajn. Ve městě to mám odzkoušené jen v plzni a to jsem jezdil kolem 7 litrů. Ale tady u nás moc provoz není, takže v prace bych řekl, že si to vezme klidně i 15litrů. Co se týče sportvního ducha, řekl bych, že to auto ho má vic než dost. Pravdou je, že sem moc aut zatím neměl. Pár Italů, jednu audi. A tohle auto Je zdaleka nejlepší. Rozhodoval jsem se mezi octavii rs benzinovou a A6 také 3.0TDI a v E60 je 100x lepsí svezení než v obou autech dohromady. Každopádně mi pomalu odchází dvouhmota, kterou už naštěstí mám připravenou. Auto pro bahaté je to v tom případě, že si nic neumíš udělat sám a budeš to auto cpát do servisů. Pak si připrav balík, pokud si trošku zručný ušetříš dost peněz. Auto je trošku tvrdší, než třeba zmiňovaná A6, ale v zatáčkách je to zase mnohem přijemnější. Takže asi tak.
Napsal: pát 13.11.2015 09:29
od Johnys
Já si koupil nedávno E60 530D ročník 2004 docela levně, s tím že měl být špatný vstřik, říkal jsem si že to bude v pohodě. Nakonec oprava vyskákala s cenou auta celkem na rovných 200 tisíc korun. Teď teda je vyměněný motor a zrepasované vstřiky, odstraněné vířivé klapky a nové termostaty a kompletně přetěsněn druhý motor a nový olej a filtry. Na autě je ještě trocha práce, vidím že turbo nejspíš propouští olej, když není auto zahřátý, takže při studeném startu auto chvilku kouří modře, tak to chci ještě brzo opravit. Mohl bych sem hodit pár fotek, jak vypadá poškozený motor po 300 tisících kilometrech, nevím ale přesně co se v motoru odehrálo, protože jeden válec vypadá děsivě, předpokládám ale, že ukapávaly vstřiky, takže některé písty jsou pěkně rozpečený. Pokud tomu lidi nevěnují dostatečnou péči, tak to jde srat docela brzo. Teď jsem s autem spokojený a ještě teda doladím pár drobností, ale už bych ho levněji pod 200 tisíc neprodal. A ty levnější kousky jsou nachystané kasičky do kterých budeš jen sypat.
Napsal: pát 13.11.2015 09:33
od _milan_
pro onasek87 .. : draku tohle je bmw e61 co stálo nové pře mega , klidně ke 2 milionům , není to taloš fiat nebo lancia nebo cz škoda za 4-7 kil nové

takže logicky i 10 let stare bmw v super stavu či výbavě bude stát 200-250 tisic kč...

ano novější fiat bude stát kilo.. takže bud chceš bmw tak plať a nebo se na to vy_er.. měl jsem několik e60/61 a žádná mě nezklamala , možná proto že se nezaleknu investic,jedna mě dokonco stála kilo v servise a úpravách za rok

další třeba jen 50 ( u 535d lci - řemenice,zadni brzdy,kladky,vodní pumpa,řemeny,klimakompresor , nepočítám 2-3x za rok oleje , páč je dělám max po 12tisic km.. ) takže pokud nemáš love tak se na to vykašli , je možný že to vychytáš a nebudeš mít investice a nebo naopak.. zmiňoval jsi 525d,.. je to 2,5d 120 / 130kw , to auto nejede a žere, nadruhou stranu bych řekl že ceny 525d startují nízko a mladíci závodí radší s 530d takže 525d nebude tak vylítanaá a může byt zachovalejší, to může hrát roli

za mě jedině 535d pokud se chceš svést jak tvrdíš a k tomu za pár L nafty

Napsal: pát 13.11.2015 09:37
od _milan_
Johnys píše:Já si koupil nedávno E60 530D ročník 2004 docela levně, s tím že měl být špatný vstřik, říkal jsem si že to bude v pohodě. Nakonec oprava vyskákala s cenou auta celkem na rovných 200 tisíc korun. Teď teda je vyměněný motor a zrepasované vstřiky, odstraněné vířivé klapky a nové termostaty a kompletně přetěsněn druhý motor a nový olej a filtry. Na autě je ještě trocha práce, vidím že turbo nejspíš propouští olej, když není auto zahřátý, takže při studeném startu auto chvilku kouří modře, tak to chci ještě brzo opravit. Mohl bych sem hodit pár fotek, jak vypadá poškozený motor po 300 tisících kilometrech, nevím ale přesně co se v motoru odehrálo, protože jeden válec vypadá děsivě, předpokládám ale, že ukapávaly vstřiky, takže některé písty jsou pěkně rozpečený. Pokud tomu lidi nevěnují dostatečnou péči, tak to jde srat docela brzo. Teď jsem s autem spokojený a ještě teda doladím pár drobností, ale už bych ho levněji pod 200 tisíc neprodal. A ty levnější kousky jsou nachystané kasičky do kterých budeš jen sypat.
Honziku , nechci ti brát iluze , ale ve 300000k je auto zajeté a v nejlepších letech

opravdu to mám vyzkoušeno na x autech i po chipu.. takže smiř se s uplně jinými km ... a máš za 200000kč e60 sice po nějake opravě vstřiků + druhy motor z jine e60 bez jistého nájezdu ,ale kde je stav karoserie ? podvozek ? světla ? kosmetika ? TADY PLATÍ LEVNĚ KOUPENÝ 2x PLACENÝ ...
Napsal: pát 13.11.2015 09:43
od Johnys
To jo no, nebylo to zrovna nejlevnější, ale podvozek je na tom v pohodě. Kosmetiku ještě budu řešit, to má ale čas. Všechny auta stárnou

Napsal: pát 13.11.2015 10:41
od Teddy
Slušný auto má svojí hodnotu. Někdo si připlatí a rovnou koupí slušný auto. Někdo si koupí levnější, ale pak ty peníze dá do dílů. Ve finále je to +- stejný.
Prostě pěkná 10 let stará pětka má cenu kolem 250 tis.
Na druhou stranu ta 10 let stará pětka je ve většině ohledů lepší, než většina dnešních aut. Takže to tu cenu fakt má. Přijdeš na to jestli si jí opravdu koupíš.
Na druhou stranu ty auta už mají dost nalítáno. Počítej s tim, že ty 10 let starý auta v drtivý většině mají kolem půl mega, i když jim na tachu svítí něco jinýho. Kupuj to podle stavu a podle toho jaký díly v tom jsou namontovaný. Jestli trefíš na dobře servisovanej kus s origo díly, tak je půl mega v bavu lepší, než 100 tis. v koncernovce.
Napsal: pát 13.11.2015 14:55
od rhinos
no asi nemuzes cekat ze auto v porizovaci cene +/- 1 500 000 cekat ze bude i ojety stat po 10-ti letech 100 000

Napsal: pát 13.11.2015 19:27
od onasek87
_milan_ píše:pro onasek87 .. : draku tohle je bmw e61 co stálo nové pře mega , klidně ke 2 milionům , není to taloš fiat nebo lancia nebo cz škoda za 4-7 kil nové

takže logicky i 10 let stare bmw v super stavu či výbavě bude stát 200-250 tisic kč...

ano novější fiat bude stát kilo.. takže bud chceš bmw tak plať a nebo se na to vy_er.. měl jsem několik e60/61 a žádná mě nezklamala , možná proto že se nezaleknu investic,jedna mě dokonco stála kilo v servise a úpravách za rok

další třeba jen 50 ( u 535d lci - řemenice,zadni brzdy,kladky,vodní pumpa,řemeny,klimakompresor , nepočítám 2-3x za rok oleje , páč je dělám max po 12tisic km.. ) takže pokud nemáš love tak se na to vykašli , je možný že to vychytáš a nebudeš mít investice a nebo naopak.. zmiňoval jsi 525d,.. je to 2,5d 120 / 130kw , to auto nejede a žere, nadruhou stranu bych řekl že ceny 525d startují nízko a mladíci závodí radší s 530d takže 525d nebude tak vylítanaá a může byt zachovalejší, to může hrát roli

za mě jedině 535d pokud se chceš svést jak tvrdíš a k tomu za pár L nafty

to se hodně mílíš moje lancie stála lehounce nad 1 milion a to nemá uplně top výbavu.
takže ohánět se milionama je bezpředmětné tady jde o to,že TOYOTA, BMW, VW,škoda a dalších asi 5 značek si drží strašně hodnotu.
Napsal: pát 13.11.2015 22:21
od Michal-E39
1. Ojeté BMW se nesmí kupovat levně, to je poukázka na nekonečné problémy a vysoké náklady. Tedy pokud ho chcete mít v top stavu. Zachovalé kousky se i za tu relativně vysokou cenu vyplatí.
2. Na BMW se nesmí šetřit na údržbě a dílech. Jinak je z toho krám. Pokud vše co už vykazuje únavu vyměníte, auto v top stavu se vám odmění perfektním požitkem z jízdy a vysokou spolehlivostí. Ano, ono to jezdí i s unavenými silentbloky a nějakýma vůlema, ale každá taková špatnost nadměrně zatěžuje okolní díly. Takže nečekat až je to zkurví a opravit vše hned.
Ohledně E60/61 vám neporadím, já jsem z těch co raději vezmou E39 i kdyby si měli připlatit, protože vzhled E60 je prostě ošklivý, bez trochy elegance.
Napsal: pát 13.11.2015 23:29
od onasek87
Jirke píše:Dokud jsem nemel BMW E61, nevedel jsem ze existuje prakticka sportovni limuzina, se kterou si muzu dovolit neskutecne rychly presuny po dalnicich alpskeho typu pri normalni spotrebe. BMW je mozna prvni auto do kteryho se kazdej den tesim.
Ja uz nemam v tuhle chvili kam dal jit. Ale stejne budu jednou muset pac si chci zkusit i benzin V8 dokud jeste jsou

Mozna velmi brzo...
Jinak kuloval jsem bmw se 321.111km, ted mam 366.366km a polovina je kolem mesta (HK) a polovina pak ruzny cestovani po okreskach a dalnicich. Resim bezny veci a rocne me servis pri najezdu cca 30.000km stoji cca 30.000,-.
To auto mi dela radost. Mam teda tu slabsi trilitrovou verzi 145kW ale vono to jede taky dobre.
Kupoval jsem to s historii, vedel jsem do ceho jdu, byl delanej automat, coz byla pro me vyhoda.
Jo a jezdim tak ze se nebojim vyuzivat kroutak i vykon, rekm bych hodne sportovne, zere to od 7,5 do 9.
Jo a jak pises o ty vybave, tak mam tam vse cos zminoval, vse funguje a hlavbe ten interier je neskutecne zachovalej, takze kdyz narazis na auto s timhle najezdem, neboj se toho, ale musis z toho auta citit ze se mu nekdo venoval...a taky treba menil olej po 15000km, jako spousta z nas tady. Jak auto vypada vizualne casto vypovi u o tom jak se k bemu majitel choval a to i po servisni strance.
ja sme clovek co olej vymeni i po 7 tis,proste jendou za rok. a u zakazniku mam 99% uspesnost prodat zkraceny servis. teba ducata maji olej po 48 tis,ale ja sem to stahl uplne vsme zakaznikum na 30 a vseci podle me meni aj palivac,pylac a vzduchac.Tim sem ted pohonil triko:D vim,ze na to nejste zvedavi,ale jsu proste zastance vacasneho servisu. do lancie sme se rozhodl necpat penize,kdyz ty dily jsou za pusinku a duvodje ten,ze to auto fakt cesi nechteji lezi toho na bazosi hafo a ani tuk. jinak jak sem psal spotrebu mam ted v zime okolo 11 litru,ale nutno dodat,ze do prace 4 km na chalupu 10 km k milence 8 km:D. Me to ale nestve nafta je ted levna a levnejsi jak benzin. jako,ale 3 litroveho benzina bych fakt neuzivil to bych jezdil za 18 litru
Napsal: pát 13.11.2015 23:39
od onasek87
Giovany1971 píše:Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
diky moc to bys od VWkretenku neslysel ti by ti rekli kdyz nemas na prasata,tak si di sockovat ve fiatu,ale ty jejich posrane motory nesahaji motoru JTD ani po paty. to co vydrzi 8 a 10 ventil je masakr tomu verte.
Jinak jak sem se dival,tak uz i 525D pojede stejne jako moje nachipovana lybra ja se pod 8,2 na 100 nedostanu a maximalku sme vytahl 230 a i dkyz ten petikvalt mel pouzecca 4200 otacek tak to jakoby neco zaseklo a nejelo ani o kilak vic,ale kluci jel sme spoustou aut,ale na to,ze to je stary auto ne uplne top stav,tak ten klid ve 200 kilometrech by jste neverili a sedi i ve vysoke rychlosti i kdyz by si zaslouzila siroke gumy jako ma BMW aspon 215,ale maximum je 205 v TP:D
takze jinak 3litr160 kw nedejboze po chipu uz by pro me bylo az moc nebezpecny zihadlo.
ceho s ebojim je zadohrab a to i z duvodu,ze mame chalupu v blbem terenu a kdyz sme tma jel sprinterem bez nakladu nevyjel sem to proste a musel zcouvat a nalozit pul tuny bordelu
vidim,ze jsi ze Vsetina nechces me svest:D byl by to celkem zazitek ja na servise mam neco zajimavyho jako lexus s V6stkou mam,ale nafta je nafta kdyz sme treba zkousle BRERU 3,2 JTS 260 koni,tak sem byl nasrany,ze to nejede a pri neopatrnem manevrovani to je nebezpecny auto nejde to udrzet na silnici pri prudkem brzdeni. a to mam stale v zaloze alfu 159 2,4 JTD bylo by to nejvhodnejsi diky informacim a pristupu k dilum i kdyz ja beru stejne vse v nahradach