Stránka 1 z 1
Napsal: pát 20.11.2015 02:38
od pjakoube
Ahoj, nedávno se mi protočila hlavní řemenice u 530d E60. Po výměně se začal objevovat "gumový zvuk" slyšitelný od 2000ot po maximalní hluk kolem 3500ot. Nestalo se někomu něco podobného ? Díky
Napsal: pát 20.11.2015 23:30
od Fllastr
Zdarec, řešil jsem podobný problém. Byla to vadná nová řemenice.
Napsal: ned 22.11.2015 16:07
od pjakoube
OK diky
Napsal: ned 22.11.2015 19:03
od TANN3R
Fllastr: Můžeš napsat výrobce?
Napsal: pon 23.11.2015 11:55
od Fllastr
Vadná řemenice byla Contitech. Hned po nastartování byla vidět axialni házivost. Motor kolem 3000 otaček dostal takový nezdravý chrčivý zvuk. Po namontování řemenice Corteco zvuk zmizel.
Napsal: pon 23.11.2015 18:23
od JH76
Vidím, že jsem nakonec snad udělal dobře, když jsem si teď trochu připlatil a řemenici bral taky od Corteco.
Napsal: pát 11.12.2015 12:02
od xdentist
Aktuální zjištění k tomuto problému - tyto příznaky se mi objevily po montáži nové řemenice Contitech. Včera jsem řemenici vyměnil za půjčenou použitou originál BMW a problém okamžitě zmizel.... Takže Contitech půjde na reklamaci a doufám, že mi vrátí peníze abych mohl koupit Corteco nebo originál, Contitech už nechci. Zajímavé čeho jsem si všiml - orig. řemenice má zezadu takové 2 body, které jsou jistě "vyvažovací", prostě je tam nastřeleno krapet materiálu při finálním vyvažování. Contitech má tyto body také, ALE přelakované společně s okolím, to znamená, že Contitech vyvažuje řemenici bez laku a pak teprve lakuje, což je tedy dost troufalé a k zamyšlení, pak nemá předchozí vyvažování moc smysl. Za mě Contitech nebrat.