Napsal: pát 11.12.2015 18:26
Zdravím Vás,
Teď hledám na internetu a řeším asi závažnější problém co u mé pětky E39 mám Je to motor 528i r.v. 1997 automat. Při nastartování vyfoukne bílej oblak kouře a i při stání se mi zdá že celkem dost kouří. Možná to způsobilo to že jsem tam nalil dost oleje je to až na rysce max -_- Také cosi z výfuku kape. Při jízdě se motor pomalu zahřívá přes modré pole se dostane poměrně rychle ale poté po ujetí asi 10 km mimo město jízda 120 km/h a ne a ne se dostat na 90. Stalo se mi dokonce že byl zahřátý na 90 poté trošku klesl a poté zase na 90. To asi není v pořádku. No a poslední věc když jsem dnes sundal jenom plastové krytky od šroubů co drží plast motoru tak nebyl vidět žádný olej nic tudíž z vrchu motoru asi nikde nic nekape neprosakuje ale když jsem posvítil na spodní plast co je pod motorem tak je poměrně dost od oleje a tzn že i trubky atd. ale jde fakt vidět že je celej zlitej. Tudíž asi olej se lije někde ze spodu motora ale nevím nejsem odborník -_- také když po jízdě otevřu víčko od oleje tak se z něj kouří a bylo ze spoda takové mastné jako kdyby tam byly nějaké usazeniny nebo něco. Ne extra ale prostě byly. Nevím poté zda to má s tím souvislost ale mlží se mi při jízdě přední okno to bych byl také rád kdyby jste mi poradili co to může být .Potřeboval bych nějaké zkušené rady abych někde nenaletěl popř. co se dá dělat dál. Děkuji moc za informace !

Teď hledám na internetu a řeším asi závažnější problém co u mé pětky E39 mám Je to motor 528i r.v. 1997 automat. Při nastartování vyfoukne bílej oblak kouře a i při stání se mi zdá že celkem dost kouří. Možná to způsobilo to že jsem tam nalil dost oleje je to až na rysce max -_- Také cosi z výfuku kape. Při jízdě se motor pomalu zahřívá přes modré pole se dostane poměrně rychle ale poté po ujetí asi 10 km mimo město jízda 120 km/h a ne a ne se dostat na 90. Stalo se mi dokonce že byl zahřátý na 90 poté trošku klesl a poté zase na 90. To asi není v pořádku. No a poslední věc když jsem dnes sundal jenom plastové krytky od šroubů co drží plast motoru tak nebyl vidět žádný olej nic tudíž z vrchu motoru asi nikde nic nekape neprosakuje ale když jsem posvítil na spodní plast co je pod motorem tak je poměrně dost od oleje a tzn že i trubky atd. ale jde fakt vidět že je celej zlitej. Tudíž asi olej se lije někde ze spodu motora ale nevím nejsem odborník -_- také když po jízdě otevřu víčko od oleje tak se z něj kouří a bylo ze spoda takové mastné jako kdyby tam byly nějaké usazeniny nebo něco. Ne extra ale prostě byly. Nevím poté zda to má s tím souvislost ale mlží se mi při jízdě přední okno to bych byl také rád kdyby jste mi poradili co to může být .Potřeboval bych nějaké zkušené rady abych někde nenaletěl popř. co se dá dělat dál. Děkuji moc za informace !

