Stránka 1 z 1
Napsal: úte 22.12.2015 14:37
od kecis66
Lidi tak se mi to stalo už po druhé ... a je to celkem masakr. Včera jsem jel ostravu tam zpět asi 150 km. Večer dojedu vypnu motor vše ok. Dnes ve 12:00 sednu do auta nastartuju a auto se hned ze začátku začalo šíleně otřásat ! Říkam ty vole co to je celej jsem se třepal komplet celé auto asi po 30 sekundách se to uklidnilo a vozidlo už normálně předlo. Ale těch 30 sekund celkem masakr. Nevíte co to může být ? Nemůže to být tím že tam je nalito oleje až po rysku max ? že ho tam je moc ? Fakt netuším zkuste poradit co nejvíc.. kdyby jste potřebovali ještě nějaké info rád dodám

Děkuji moc lidi.
Napsal: úte 22.12.2015 17:21
od assassin_89
Nejlepsi bude nechat to dat na diag. Kdyz budes menit dily metodou pokus omil na tehlech autech, tak se muze prihnat vychr a vytahat ti z penezenky takovy ty papirky co je maj vsichni radi
Jinak ja mel traktorovani za studena 2x jednou to byla vaha vzduchu( muzes odzkouset jejim odpojenim ) a podruhe nacate cidlo vacky.
A o jakou generaci se jedna??
Napsal: úte 22.12.2015 17:26
od Quido
Nejezdíš na LPG?
Napsal: úte 22.12.2015 17:45
od kecis66
Ne ne na lpg nejezdim. Jasny budu muset co nejdřív ale chtěl jsem jen vědět jestli je to může být nějaký velký problém který bude stát balík nebo je to jen oprava do max pár tisíc korun. Jinak mám 528i e39 automat r.v. 1997.
Napsal: stř 23.12.2015 00:03
od Michal-E39
Už jsem jednou psal, že u aut téhle generace (a všech následujících) by diagnostický kabel měl být součástí povinné výbavy. Stojí méně než téměř kterýkoliv náhradní díl, software INPA je sice opravdu dřevní ale naučíš se ho používat rychle. Přitom řídící jednotky téhle generace toho umí zjistit a hlásit opravdu hodně.
Napsal: stř 23.12.2015 18:50
od Filozof
Tipuji si že to budou možná cívky z 80procent jsem to viděl jako častý problém při těchto projevech u M52 ... pokud jsou svíčky ok a čerpadlo je v pořádku s benzínovým filtrem.
Ještě mě napadlo jednotka ecu občas odchází a takto se to muže taky projevovat.
Chce to diagnostiku s někým kdo ji má v tvém kraji a rozumí tomu - Inpu nebo scanner taky dost ukáže co máš za chyby.
PS: pro zajimavost mám stejnej motor i rok
