Stránka 1 z 4
Napsal: čtv 07.01.2016 10:46
od Jok3r
Servis mi ohlasil chybu partikelfiter,nema s tim nekdo nejakou zkusenost?
Napsal: čtv 07.01.2016 10:52
od LLada
Jok3r píše:Servis mi ohlasil chybu partikelfiter,nema s tim nekdo nejakou zkusenost?
Mě to taky udělalo a když jsem přijel do servisu tak mě řekli, že už je ucpaný a nejde regenerace. Tak buď ho vyměnit nebo nechat vyčistit. Já jsem ho nechal vyčistit.
Napsal: čtv 07.01.2016 10:53
od Jok3r
Jenze ja se docetl,ze to je jen na chvilku...tak nevim

Napsal: čtv 07.01.2016 10:55
od Jok3r
A pomohlo to aspon a cena vycisteni?
Napsal: čtv 07.01.2016 11:01
od LLada
Jok3r píše:A pomohlo to aspon a cena vycisteni?
Cenu už nevím. Mě to dělá kamarád za jiné ceny. Upřímně jsem trochu puntičkář tak pomohlo to v tom, že se přestal ozývat na počítači, ale začalo to více kouřit když sešlápnu plyn na podlahu. Někdo odborné čištění nedoporučuje, že to vydrží chvíli, protože se může stát, že při čištění poruší vevnitř keramickou vložku. A nikdo Vám nevrátí peníze. Upřímně lepší je dát nový, ale je to ranec.
Napsal: čtv 07.01.2016 13:24
od Jok3r
Nejak jsem to resetoval a zatim to prestalo...uvidime

kazdopadne dekuji za informace.Vazim si toho.
Napsal: čtv 07.01.2016 13:30
od Teddy
1. je potřeba zjistit proč se filtr zanesl. Diagnostika ti řekne, kdy proběhla poslední regenerace a jestli byla dokončená. Většinou se neregeneruje kvůli nízký teplotě motoru. Nebo se víc zanáší kvůli nevhodnému stylu jízdy, špatný odlučovač, špatné vstřiky atd. atd.
2. vyčištění funguje krátkodobě především když se to svěří blbci, nebo když někdo ušetřil na bodu 1.
Všechno je tu už popsané sto a jedenkrát na stovkách stran. Stačí číst, a je potřeba číst všechno. Ne jen půlku informací.
Napsal: čtv 07.01.2016 13:33
od Jok3r
Diky.Snazil jsem se hledat ale nemel jsem na to moc casu.
Napsal: čtv 07.01.2016 14:26
od Filozof
ten DPF je za trest ...proto takové auto nikdy kupovat nebudu ... jedině benzín s LPG.

Napsal: čtv 07.01.2016 15:05
od rostak
Neboj do benzínu budou DPF v brzké době montovat taky...
Napsal: čtv 07.01.2016 15:25
od Hanz
v primovstriku benzinu uz je, jako NOX redukcni katy
Napsal: pát 08.01.2016 00:30
od Snejk
ale u toho stejne nejde lpg takze si klidne dalších 10 let budem drzet stare
poctive v8...
Napsal: pát 08.01.2016 08:15
od JaraX
no ja nevím, ale komu jsem čistil DPF tak to pak fungovalo normalně další desetitisíce km, nic se nikde nerozpadlo, a DPF v náhradě za 10k moc nevěřím,
Napsal: pát 08.01.2016 18:53
od magisterr
Na základě čeho řídící jednotka vyhodnocuje míru zanesení DPF ??
jaraxy a to čistíš chemicky na autě, nebo to taháš i ven?
Napsal: pát 08.01.2016 19:09
od JaraX
na autě to kvalitně vyčistit nejde,
zanesení DPF se měří na základě protitlaku filtru
Napsal: ned 10.01.2016 20:58
od gsicbr
ahoj přesně jak píše jarax. Dal jsem na jeho rady, vyndal, použil DPF Flush Liquid, nechal působit, vypláchl, namontoval, udělal diagnostiku protitlaku a vynutil regeneraci. Všechny auto co se takhle dělaly jezdí bez problémů.
Napsal: pon 11.01.2016 07:48
od Filozof
i snejk má pravdu staré poctivé R6 nebo V8 si budeme dlouho držet protože ty motory jsou držáky prostě.
Ted jsem viděl u nás souseda s propíchnutejma kolama předníma tak se ho ptám co se stalo má celkem nové auto Citroen C4 7let staré auto vypadá jako nové. A prý mu prasknuli přední pružiny obě dvě a proletěli pneumatikami. To slyším poprvé v životě...
Takže zlaté staré bavoráky. Tam jsem nikdy nic takového neviděl ...a s prasklou zadní pružinou se dalo ještě desítky tisíc jezdit co jsem viděl po 22letech.
Ale že by vám u celkem nového auta prasknuli pružili a projebali kompletně pneu to ne. Pro mě je to jasnej signál že jiné auto jak BMW do baráku nesmí a ideálně v budoucnu budu koukat do roku maximálně 2005-6-7 max u e65-e66 kdy to považuji za poslední méně seroucí se auta s kvalitním motorem 4-4,8 V8.
Jinak k tomu DPF. Nikdo tady neměl náhradu a zase jak ve slepičárně ...to nebude nikdy fungovat bla bla bla ... ok až mi to řekne člověk co to měl a byl nespokojený pak OK. Ale jedna paní povídala opravdu nemám rád když se to tady rozmáhá. Tak nesuďme jen protože to není originální DPF filtr.
Kolik lidí jezdí z univerzálním katalizátorem ... a je spokojeno....
A pokud to jde čistit tak samozřejmě vyčistit jako řešení číslo jedna a pokud to nejde nebo nemám a musím si ho pořídit budu koukat na univerz. řešení.

Napsal: úte 12.01.2016 19:01
od dave4x4
Hele patrim mezi lidi co si rikali ty neorigo dpf se prodavaji tak musi taky fungovat. Bohuzel jsem mel tu smulu, ze nefungoval. Auto sice nic nehlasilo, ale nad 100 to auto nejelo a ani akcelerace nebyla uplne v poradku. Po mesici se me podarilo filtr vyreklamovat, ale jen diky tomu, ze servis postupoval dle pokynu k dpf takze vyjety protokol pred a po vymene atd. Po mesici mi bylo receno ze byla zjistena vyrobni vada dpf. Ale ve svem okoli nejsem sam ktery takto dopadl. Takze ja uz tohle na zadnym aute nechci! Odradilo me to

Napsal: úte 12.01.2016 19:02
od JaraX
neorigo DPF opravdu nefungujou, ale lidi si nedaj řict,
ani uni katy nefungujou, lidi to tam daj, ale stejně z toho jde spousta CO a NOx, mín než bez katu ale ne tolik co s origo katem, a není se čemu divit, když neorigo kat stojí mín penez než kolik výkup origo katu
Napsal: úte 12.01.2016 21:40
od Snejk
nefungujou. namonoval sem a za 1000km uplne ucpanej do hoven že to sotva dojelo.. protitlak 1800mbar?? to sem neviděl ani na betonovem origo dpf