Stránka 1 z 3

Napsal: ned 17.01.2016 20:00
od kotik-iceman
Chcel by som vymenit e39 za e60 a po precitani tohto fora mam dilemu co za motor kupit do e60. Chcel by som len benzin min 200ps najazdim malo okolo 12000km rocne ato 95% po dialnicach takze spotreba do cca 15l aby som mal aspon 500km dojazd! rozmislam o 3.0 272ps alebo 4.4 333ps popripade ma vyvendte z omylu! Auto ktore kupim bude mat cca 140 000km potahnem to do 200000 apojde prec! takze nejaky motor co to zvladne bez problemov aby som len riesil spotrebny material napr olej+olej v prevodovke tlmice a somarini za par susnov!

tak my prosim poradte!pls


http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-540- ... s%3fr%3d30

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-545- ... s%3fr%3d30

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-540- ... s%3fr%3d30

Napsal: ned 17.01.2016 20:36
od Totic
Cau, tak chválím za benzín. Spotřebák jako jsou tlumiče už není zrovna položka za pár šušňů, ale pokud není problem s investicema (i do paliva) tak jenom dobře. Vidím, že tě to táhne k V8, proč ne, jinak za mě stačí 530i. Tam je potřeba zainvestovat spíš než do podvozku do brzd a do nových (N53) vstřiků.

Ty nájezdy mi přijdou podezřele nízké. Hledal bych spíš soukromníky a stáří tak max. 6-7let. :idea:

Napsal: ned 17.01.2016 22:29
od Jirke
A ja chvalim zemi puvodu svycarsk. Tem najezdum verim, ten posledni FL je jasna volba, pokud nekukas na prachy.. Ovsem zas je to novy auto, kilometry famozni, vybava perfektni. Sice "jen" 4.0, ale radost to bude !!
Btw. mas osefovanej dovoz z toho Svycarska ? Myslim CLO a DPH nebo co ja vim co je vse potreba ?

Napsal: ned 17.01.2016 23:17
od kotik-iceman
To auto zostane tu v CH nakolko tu uz 5 rokov zijem a nemienim sa vracat zatial! Ale servis budem riesit v CZ alebo SK len este nemam osefovaneho mechosa!

Napsal: pon 18.01.2016 15:19
od Lachtis
Ta poslední pětka je fakt krásná a taky bych volil tuto variantu.
Ze Švýcar jsem měl také auto (nikoliv BMW) a vše naprosto v pohodě 8)

Napsal: pon 18.01.2016 19:36
od kotik-iceman
chcelby som kluci od vas skor nazor ohladne motorov a prevodoviek jak su na tom zo spolahlivostou,rozdiely medzi 3.0 272ps,3.0 306ps 4.0 306ps,4.4 333ps a 4.8 367ps a ci 6kvalt alebo 8-kvalt! Cital som ze tie 550i neni to bohvie co zo spolahlivostou nemienim kupit auto a potom za 10000robit motor!!!! chcel by som nieco co vdrzi aspon 100 000km tzn ze na tachu bude mat celkovo 200 000km! plus hladam mechosa co sa my oto bude starat v CZ alebo SK!

Napsal: pon 18.01.2016 20:22
od skoda105s
8kvalt je az v F10 od roku 2010. Vsechny E60 maji 6kvalt, at uz manual nebo automat. Oba tyto automaty jsou OK.

Pruserova je oturbena 50i 408 koni (rovnez az od roku 2010 v F10). Naopak atmosfera 50i 367koni je jedna z nejspolehlivejsich.

Napsal: pon 18.01.2016 20:53
od TANN3R
kotik-iceman píše:chcelby som kluci od vas skor nazor ohladne motorov a prevodoviek jak su na tom zo spolahlivostou,rozdiely medzi 3.0 272ps,3.0 306ps 4.0 306ps,4.4 333ps a 4.8 367ps a ci 6kvalt alebo 8-kvalt! Cital som ze tie 550i neni to bohvie co zo spolahlivostou nemienim kupit auto a potom za 10000robit motor!!!! chcel by som nieco co vdrzi aspon 100 000km tzn ze na tachu bude mat celkovo 200 000km! plus hladam mechosa co sa my oto bude starat v CZ alebo SK!
Pleteš si generace, 545i a 550i v E60/61 je poslední opravdu spolehlivý V8. Pokud E60 v benzínu, určitě sháněj V8, R6 je vcelku dobrý motor, i když zdaleka ne tak spolehlivý jako V8, ale prostě v 5er je to málo, chybí N.m..

Převodovky jsou taky nadprůměrně spolehlivé, ať už automat nebo manuál.

Napsal: pon 18.01.2016 21:10
od JaraX
ahoj kamaráde, určitě vol bud 545i nebo 550i, jiný motor neřeš, ty 6 válce nejedou odspoda, už jsi jedno takové auto měl :D
spotřeba podobná :)
toť vše :)

Napsal: pon 18.01.2016 23:01
od empeel
Já teda myslel, že motor 4,0i skončil v předchozí generaci a pak následoval 4,4 a 4,8, ale evidentně je to jinak. Osobně mám 545i, a svezení je to parádní. Ale po nějakých 200 tisících je potřeba motor komplet přetesnit. Takže vzhledem k tvýmu zadání - lít do auta jenom benzín + běžná údržba, bych šel do té modré, se 60000 km, což je snový nájezd! To je ještě voňavá kára :) Osmivál to je, pojede to taky pěkně, a pokud nebudeš mít extra smůlu, máš nějakých 150000 km klid. A máš tam pěknou výbavu, komforty sedačky, noční vidění... Navíc jestli to budeš prodávat třeba za 5 let, tak to bude s nějakýma 110 tis km fakt rarita. A jak to tak vypadá, V8 už moc na ceně ztrácet nebudou, není už konkurence...

Napsal: úte 19.01.2016 12:32
od Hanz
hlavne ber LCI (facelift), pred FL jsou hrozny popelnice (skripou a rachoti plasty uvnitr, cely interier vypada lacine, pokud to neni full vybava a i pak je to na hrane)...
R6 maji zoufale tezky koncovy prevod, proto to pocitove nejede, je to udelane na spotrebu na dalnici...

Napsal: úte 19.01.2016 14:46
od kurevtor
vždyť ta první nemá ani komforty... takovym bramborákem bych se vůbec nezabýval.....

Taky trochu pokukuju po E60 a šel bych raději do 535d než do benzína. Můj názor. 8)

Napsal: úte 19.01.2016 15:58
od zzeli
kurevtor: sedma uz ti nevoni?

Napsal: úte 19.01.2016 20:43
od kotik-iceman
Chlapi ja vas mam tak rad! doteraz som bol v tom ze po 550i nemam ani pozerat a teraz sa dozvedam ze tie 367ps su v pohode! takze som nahodil do filtra do roku 2010 a max 400ps a vybehlo na mna toto rozpocet bol max 25000chf takze je to kurva dobre!!!!!


Pan klobouk-http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-550-limousine-2007-occasion?rr=30&vehid=3577108&returnurl=%2fde%2fmember%2ffavorites%3fr%3d30


trochu YUGO tunningu-http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-550-limousine-2007-occasion?index=0&make=9&model=1594&st=1&vehid=3426956&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2fbmw--550%3fmake%3d9%26model%3d1594%26st%3d1%26vehtyp%3d10%26r%3d5

a hlavni adept!-http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-550-limousine-2009-occasion?index=14&make=9&model=1594&st=1&vehid=2908574&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2fbmw--550%3fmake%3d9%26model%3d1594%26st%3d1%26vehtyp%3d10%26r%3d5

Napsal: úte 19.01.2016 20:47
od kotik-iceman
ked uz to Hanz spomenul je mozne aby 528iA rv 98 tocila pri 140km/h len 2500ot/min a pri 165km/h 3000ot/min to jest na margo tych dlhych prevodov alebo je tam nieco ine?

Napsal: úte 19.01.2016 21:00
od maxmin
Z těch nabízených určitě to poslední. Je krásné.
Ale myslím že stojí za to se dívat i po výbavě, minimálně aby to mělo dynamic drive, aktivní řízení, head up displej, hifi profesional dsp (logic7) a komfort. sedačky. Co má tuhle kombinaci má už většinou vše důležité. Mám to v kombíku a je to super, ale kdybych nechtěl kombi, tak bych určitě bral sedmu (750)

Napsal: úte 19.01.2016 21:03
od JaraX
maxmin, a jaké jsou tvoje dojmy ze 750 když jsi do toho sednul z V8 E60?

i když to patří asi jinam,

kotíku a co že 5er? stav se ke mě podívat na E65, už jsem tě dlouho neviděl :)

Napsal: úte 19.01.2016 21:40
od kotik-iceman
maxmin: sedmu by som aj ja radsej bral o tom neni pochyb ale taka 750i ma rocne vyjde len na poistke a dani okolo 3500chf a pri 12000km za rok je to podla mna zbytocne! oproti tomu 550i asi 2000chf ( cena poistky sa rata z ceny noveho auta a to je 7er-200000 vs 5er-120000)

jarax:urcite sa zastavim musime dohodnut tu tvoju dovolenku v CH!!! :D :D :D

Napsal: úte 19.01.2016 22:56
od JaraX
tak to pak chapu s tou pojistkou, ale vybavená 550i stála víc jak socka 750i, nebo to se neřeší?
nechapu jak si mužou češi stěžovat na pojistku :)

na dovolenou čas nemám, ale díky :)

Napsal: stř 20.01.2016 17:24
od Filozof
je to poměr platu ...jaraxi až budeš brát 2kila měsíčně cash tak tě pojistka za 20-30tis ročně trápit nebude. asi tak. :lol:

stejné jako brát 20tis a platit 2tis ročně pojistku. :wink:
Pokud by lidi měli i zde platit 20-30tis pojistku tak bud jezdí všichni na černo nebo chodí pěšky a na kole 80 procent obyvatel čr.