Souhlasím s Misanek, trochu to rozvedu a něco navrhnu:
- vstřikovače 4 a 6 mají velké korekce a součet absolutních hodnot extrémních korekcí |+1,8|+|-1,41|=3,21 , a proto volnoběh už bude neklidný,
- je nižší hodnota tlaku na railu (Railpressure) a je nízká hodnota tlaku 3,03 Baru před vysokotlakým čerpadlem, tj. na filtru paliva sensor B2355
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102043.png ,
- za velikost tohoto pre-pressure je zodpovědné čerpadlo v nádrži, středotlaké čerpadlo pod vozidlem (cca pod sedačkou řidiče) a palivový filtr a jeho hodnota by měla být okolo 4 Barů, jenže
- je třeba také uvážit spotřebu toho paliva na straně spotřebičů, tj. vstřikovačů
- pokud ta hodnota pre-pressure klesne pod 3-3,5 Baru (nevím přesně), tak snímač B2355 to nahlásí ŘJ motoru a ŘJ motoru neotevře/zavře vstřikovače, protože ten pre-pressure je prostě malý a motor zdechne nebo ani nenastartuje => přesně jak popisuješ
Tím jsem chtěl říci, že můžeš přezkoušet, jestli funguje a kolik tlačí čerpadlo v nádrži, kolik to středotlaké čerpadlo a vyměnit palivový filtr. Ale pokud bude jeden nebo více vstřikovačů propouštět tlak z railu do přepadů, tak i ten vstupní tlak do vysokotlakého čerpadla bude malý, protože výkon těch čerpadel v nádrži a pod sedačkou není nekonečný.
- přečti si 13 stran v příběhu vstřikovačů Kubito
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
- vymontuj všech 6 vstřikovačů, každý označ ze kterého válce je, odnes je do BOSCHe a po cestě se zastav bance
- namontuj vstřikovače zpět podle označení válce a pokud některý dostane jiný korekční kód, zapíšeš ho pomocí INPA
Hodnoty tlaku na railu a pre-pressure by měly vypadat jako Analog values 1, skoro až na konci příspěvku v tomto fóru
http://forum.bmw5.co.uk/topic/69298-pre-supply-pressure - tj. na railu skoro 350 Barů a pre-pressure přes 4 Bary, na obrázek bohužel neumím vytvořit odkaz.
ANO - udělej test přepadů, dozvíš se, které vstřikovače propuští nejvíce. Ale jestli to má naběháno více než 175tkm, tak je třeba repasovat respektive zgenerálkovat všechny. Kubito je nosil na repasi jednotlivě a nakonec došlo na repasi úplně všech.
