Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.04.2016 10:37
od podolak2
Prosim o jakoukoli radu... Po vymene motoru auto toci a nechce chytit ani neskytne... Pokud striknu trochu start spreje do sani tak auto zaskobrta pekne ale jinak nic... Stale jen toci a nepise zadnou chybu... Baterie je nabita v zaloze druha v nadrzi pulka... Pokud se odpoji jednotka sepnou se cerpadla ale pokud jo zase zapojim cerpadla nejedou a auto nechce nastartovat... Co to muze byt??? Ma se jeste nejak ta jednotka sparovat s motorem??? (Jednotka je puvodni stala) jen motor je komplet prehozeny. Diky

Napsal: ned 17.04.2016 11:35
od Fllastr
V první řadě bych se snažil auto diagnostikovat kvalitní diagnostikou. Pak se zaměřit na zapojení vysokotlakého čerpadla, vstřiků, čidla tlaku na railu, snímač vačky a kliky. Podávací čerpadlo na naftu musí běžet hned se zaplím klíčkem. Motor jsi měnit komplet to znamená, že vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, čidla nejsou původní? Jaky je výkon motoru 210kw nebo 200kw?

Napsal: ned 17.04.2016 12:26
od podolak2
Uplne kompletni motor se vsim...jen se zapojily.konektory.... 200kw 2004...motor taky 200kw

Napsal: ned 17.04.2016 13:25
od horan
Jsou zapsane vstriky? Ten motor byl urcite funkcni, nebo si ho koupil nekde na palete?

Napsal: ned 17.04.2016 14:02
od podolak2
horan píše:Jsou zapsane vstriky? Ten motor byl urcite funkcni, nebo si ho koupil nekde na palete?
.


Jak zapsane vstriky??? Jinak jeste dodam ze puvodni motor taky nesel nastartovat pred vymenou...tocil a nic...(nasal olej a rozjebal se ...jeden valec nemel tlak apodobne ale nechytl ani jeden valec pri zkiusce proto jsme dali rovnou druhy motor na ktery mam i zaruku)

Napsal: ned 17.04.2016 14:30
od horan
Kazdy vstrikovac ma cislo, ktery se musi pri vymene zapsat do RJ. Pokud i ten stary byl uplne mrtvy, tak bych se zameril na to proc. Zjistit tlak nafty......

Napsal: ned 17.04.2016 15:03
od Fx
Začal bych diagnostikou, zápisem IMA kódů vstřiků a zjistit, jestli tam není třeba tampering chyba, pak by stačilo spárovat jednotku motoru a imobilizéru (třeba s tím předtím někdo točil do vybití baterky).

Napsal: ned 17.04.2016 18:45
od Fllastr
Bez IMA kodu by měl motor alespoň naskočit. Možná nepravidelně, ale běžel by. Psal jsi, že po zaplem klíčku neběží podávací čerpadlo. Až po odpojení jednotky. Proto nešel nastartovat i původní motor. Imobilizer to může být take. Zkus ještě jinou diagnostiku .

Napsal: ned 17.04.2016 20:03
od horan
Fllastr: netvrdim, ze u bmw to nejde, ale mercedes bez zapsanych kodu ani netukl.
Ovsem aspon by jely ty cerpadla.

Napsal: ned 17.04.2016 21:51
od Teddy
Diagnostika je základ. Ty jsi na ní ještě nebyl?? Musíš zjistit, proč nejedou čerpadla. To je základ. Původní motor taky nešel natočit, takže pravděpodobně nešly ani s předtím.

Teprve až pojedou pumpy, se dá přemýšlet co dál. Teď to je věštění z koule. :wink:

Napsal: pon 18.04.2016 01:02
od airbone
ak ten motor niekde stal hodeny naboku niekolko mesiacov, tak sa necuduj.
Odmeraj tlaky na valcoch a budu takmer nulove.... Treba dat dolu hlavu a zabrusit ventily, resp rovno poslat hlavu na repas. Ked to je takto jebnute niekde niekolko mesiacov, stuhne v tom olej a ventily netesnia. Ja som tiez takto kupoval motor (530d 160kw) a ked sa nahodil do auta, tak nenatocil ani nahodou, tlaky boli minimalne 1-3 (myslim ze ma mat cez 30). Dala sa dolu hlava a poslala na strojove zabruseenie + odtlakovanie apd.... Potom motor bezal ako hodinky....

Napsal: pon 18.04.2016 08:46
od Snejk
spis se v zakladu podivejte kolik ma při startu to auto otáček. pokud nic tak ste neprehodili nebo nekde zaseli ten snimaci krouzek pro cidlo na kliku co je vzadu a nijak tam nedrzi. v tom pripade vas ceka sundavacka převodovky...

Napsal: stř 20.04.2016 19:51
od podolak2
Pise zo tohle na pc...zitra bude diag

Napsal: pon 25.04.2016 19:16
od podolak2
Takze delali se 3 ruzne diag jedna bmw a zadna se nemuze spojit s motorem...proste nelze se spojit s rj motoru.... Takze dokaze to nejaky machr pres bmw rozjet??? Dochazi nam uz napady....auto toci prvni tocky zaskobrta ale pak jen toci a toci a kouri naftu z vyfuku jinak nic.... Nevim uz...