Stránka 1 z 2

Napsal: úte 31.05.2016 19:27
od Eze
Ahoj, u E60 mi nefunguje pravá parkovačka (xenon, adaptibilní světlomety), žárovka je OK. Po přeměření konektoru jsem zjistil, že šedomodrý drát (levý ekvivalent šedozelený) je bez proudu. Než se pustím do rozebírání celého auta, nevíte někdo kde se nachází kontrolní modul světel? Někde ten svazek končit musí, a než to celé rozeberu tak bych rád zkontroloval konektor i na druhé straně.

Díky

Napsal: úte 31.05.2016 20:42
od sonyk02
Lichtmodul se nachází u řidiče nad pedály pod tím krytem, jakoby na boku nad otvíráním kapoty.

Napsal: stř 01.06.2016 06:31
od mr_nitroz
Vsadim lahev, ze problem bude v zablokovanem kanalu v lichtmodulu. Ono totiz kdyz zarovka praskne a 50x se ohlasi jeji chyba, dojde k zablokovani.

Napsal: stř 01.06.2016 07:11
od JaraX
jj to je totiž další superkurvítko pětky :)

na diag se pozná zablokovaný obvod podle chyby "kurzschluss", oficiální postup je výměna lichtmodulu, naštestí se tady nachází odborníci co to umí odblokovat :)

Napsal: stř 01.06.2016 09:32
od mi00wa
Eze píše:Ahoj, u E60 mi nefunguje pravá parkovačka (xenon, adaptibilní světlomety), žárovka je OK. Po přeměření konektoru jsem zjistil, že šedomodrý drát (levý ekvivalent šedozelený) je bez proudu. Než se pustím do rozebírání celého auta, nevíte někdo kde se nachází kontrolní modul světel? Někde ten svazek končit musí, a než to celé rozeberu tak bych rád zkontroloval konektor i na druhé straně.

Díky
tahle si to rozeber a uvidíš Light modul.

Napsal: stř 01.06.2016 15:15
od jararak
netreba nic rozoberat, treba zacat s diag, pozna to aj inpa

Napsal: stř 01.06.2016 15:34
od JaraX
to jsem mu psal hned, nevím na co rozebírat pul auta

Napsal: stř 01.06.2016 15:45
od Eze
Borci, moc díky za odpovědi. INPA se mi zatím se stávajícím kabelem (Určen primárně pro Alfy) nepodařila rozchodit, čekám na "BMW friendly" kabel z Ebaye.

Stačí pak vymazat chybový kód nebo je třeba coding přes DIS?

Napsal: stř 01.06.2016 21:28
od JaraX
ani jedno ti nepomůže,
je na to specifický nástroj se specifkýma přikazama.

Napsal: stř 01.06.2016 21:45
od mr_nitroz
Presne tak, poradim ti, ze postup najdes na googlu pokud umis anglicky. Inpou zjistis akorat chybu.

Napsal: stř 01.06.2016 21:50
od JaraX
a pokud s tím nastrojem nebudeš umět tak je i velka pravděpodobnost že pošleš ten modul do večných lovišt,

Napsal: stř 01.06.2016 22:07
od Eze
Ok, díky.

Našel jsem to nevypadá to složitě, kdyby to náhodou někdo někdy řešil:
- Connect cable to your car, launch Toolset32 and load FRM70.prg (for FRM2).
- In the window called Select job: FRM_70, select the job
status_lampen_kurzschluss_counter. In the list Results select job_status and
the lamp output which is shut off due to short circuit protection.
- Send the job to the car using the F5 key. You should get an answer in the
Results window and the COUNTER value should be > 0. If COUNTER is = 0 then
you didn't select the right lamp output. Try finding the one(s) which have
COUNTER > 0. You will look at this value later to see if the short circuit
reset-job actually worked.
- Now, switch job to steuern_reset_kurzschlussabschaltung. Notice that this
job requires one (1) argument: lamp_nr. Lamp_nr is a number 0-255. Enter the
lamp_nr to clear in the Arguments list and select job_status under Results.
- Send the job using F5. Make sure you get an answer OKAY in the Results
window.

Note: I don't know the mapping between each lamp and lamp_nr, so I simply
sent the command 64 times for all lamp_nr from 0 to 63. Try this - I guess
it can't do any harm. Since lamp_nr is supposed to be an integer, I guess
possible values for lamp_nr are 0-255.

When you have sent kurzschlussabschaltung-commands for all lamp_nr, do the
first job again (check COUNTER). If everything is good, the counters which
were > 0 before should now be = 0.

Also, I see there are two jobs which are named quite similar -
steuern_lampen_kurzschlussabschaltung and _reset_kurzschluss_sperre. I don't
know the difference between these two, but if one doesn't clear your
counters, I would try the other one too. Both jobs require the
lamp_nr-argument.
"

Napsal: čtv 02.06.2016 06:58
od jararak
ides nato dobre :)

Napsal: čtv 02.06.2016 10:49
od Joshuax
@Eze Mam zablokovane jedno osvetleni spz, jeste jsem nehledal reseni, jenom vim, ze to NEKDO tady umi.
To ze si to cesi skudlej a nepodelej se, to je normalni a bohuzel cim dal tim vice. 10 let zpatky to bylo lepsi, to tu jista soudrznost jeste docela fungovala. Ted si to par lidi necha pro sebe s tim, ze ti to nakodujou... Jasne ze jo, snadne vydelany prachy, neseberr je, kdyz lezej na zemi...
To ze me stoji jednou tolik tam to auto odvezt a resit nejaky casovy harmonogram, to nikoho nezajima...

Zkusim se kouknout po nejakem reseni, ale casove jsem na tom blbe, takze nevim, kdy to budu moct overit v praxi a dam vedet.

Napsal: čtv 02.06.2016 15:31
od JaraX
taky si mužeš uvědomit dvě věci, jedna věc je že když se tydle problemy objevovali tak si ti co se tím ted živí museli přijít na to jak se dělá, vykoumat, kolikrat odpálit spoustu věci, stálo to spousty usili a penez a ted když sou diag kabely za par korun tak to každej udělá za 20kč, a ono je rozdíl jeslti seš 14 hodin denně v dílně včetně víkendů a nebo jeslti chodíš do práce a dostáváš za to penízky a za ty si koupíš jídlo a nakrmíš děti a pak to mužeš dělat klidně všecko zadarmo, mě to je celkem jedno, klidně bych to sem napsal, protože E60 se výhýbám ale spoustě lidi bych zbytečně bral práci a E65 naštestí takové kurvítko nemá.

a druhá věc, tak pojdme každymu poradit jak to udělat a najednou se ten člověk překlikne a zkurví si LM a nebo nedej bože DME a je pruser na světě a ještě to hodí na nás.

Napsal: čtv 02.06.2016 15:37
od Vlasta
JaraX píše:..tak si ti co se tím ted živí museli přijít na to jak se dělá, vykoumat, kolikrat odpálit spoustu věci...
No, přišel na to jeden, ten to dal na nějaký placený fórum a pak se to dostalo ven. Vím, o čem mluvím, akorát z jinýho oboru

Napsal: čtv 02.06.2016 15:48
od JaraX
no vidíš, ja si to třeba vykoumal jak se to má dělat bez nějakých for, prostě jsem si to asocioval, ale odpálil jsem tehdy LM, ještě mi tady někdě leží,

znám člověka co zase přišel na to jak to odblokovat hardwarovou cestou, protože zase nevím že to jde přes SW

Napsal: čtv 02.06.2016 19:54
od Eze
A já měl za to, že od toho tyhle fóra jsou :)

Napsal: čtv 02.06.2016 20:28
od JaraX
to sou, ale spíš by měli radit co se tím neživí :)

Napsal: pát 03.06.2016 15:25
od Joshuax
Jasny, rozumim tomu, ze to nechtej poustet do eteru ti, kteri to maji jako primarni job, vsak ja taky nechci brat nikomu praci, ale tady v Praze se spis potykam s opacnym problemem. Vsichni maji tolik prace, ze nemaji porad cas...

Chci pouzkazat na fakt, ze ti nadsenci (hobici), kteri drive meli modrobila srdce, uz asi vymreli...
Klub se stal spise mistem pro inzerci, nez mistem, kde se clovek muze obratit na ostatni stejne postizene jedince...

Staci si projit temata. Prvni post dotaz, treti odpoved flame a pak 5 stranek nesmyslu off-topic...

Edit: 2 Eze: Zkusim na to o vikendu mrknout, musel jsem rozjet inpu na win7 64bit, pac ja mam na diag jenom maly mininotess XPckama, ktery na cteni chyb staci, ale delat na tom neco vic, je trosku za trest...