Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 23.06.2016 19:39
od pjakoube
Ahoj, mám problém že při 900-1100ot se rozklepe cely motor i auto je to docela nepříjemné a při 2500-3000ot gumový zvuk. Na autě jsou udělané rozvody, vstřiky a setrvačník. Dělá to za jízdy i na neutrál.
I po těchto opravách tato závada nezmizela.
Jedná se o E60 530dA
Napsal: čtv 23.06.2016 21:38
od sedyvlk6
Může to být i špatná řemenice
Napsal: pát 24.06.2016 19:50
od pjakoube
zkusim odmontovat a uvidíme víc
Napsal: sob 09.07.2016 18:15
od pjakoube
Hlavní řemenice sundaná a motor stále vybruje... došli už nápady
Napsal: sob 09.07.2016 19:01
od trabi601
nachci strasit, ale me se podobne chovala moje F11 520d. Pricina: praskly pist 4.valce + odesel dvojhmot. stervacnik
Napsal: sob 09.07.2016 19:05
od pjakoube
Setrvačník jsem měnil protože se rozthal... poté jsem dělal rozvody a byl rozebrán celý motor, písty vypadali OK ani rejhy ve válci .. Olej nežere a nekouří, nepředpokládám že by byl píst KO
Napsal: ned 17.07.2016 20:28
od pjakoube
Je možné že by hydromenič byl poškozen od roztržení setrvačníku a tím by vznikali vybrace ?
Napsal: sob 23.07.2016 23:20
od abcent500
To ja uz to tady taky resil snad 100krat. Take se mi objevuji vybrace a to kdyz jedu konstantni rychlosti tusim na petku, pridam plyn ( a to nemusim moc, staci aby zustala zarazena 5ta rychlost) a auto se zacne trast. Otackomer lita a vykon nikde. Automat radi krasne, menic to prej muze byt i nemusi, dle ZF Pakry. Tak stale hledam, jestli turbo nebo regulator vyf.plynu AGR, ktery se hlasi k vymene...
Napsal: ned 24.07.2016 11:21
od mr_nitroz
1. pise se VIBRACE! Rve mi to oci jak to vidim.
2. spatny regulator EGRu jakoby ve vterinovych intervalech cvaka nebo muze EGR vydavat takove tupe bubnovanicca co vterinu nebo 1.5 vteriny. Regulator stoji 1000 kc. Vymen ho a uvidis. Videl jsem auta, co ve spodu treba vubec nejeli. Vymenil se regulator a vyreseno.
Napsal: ned 24.07.2016 12:31
od abcent500
mr_nitroz píše:1. pise se VIBRACE! Rve mi to oci jak to vidim.
2. spatny regulator EGRu jakoby ve vterinovych intervalech cvaka nebo muze EGR vydavat takove tupe bubnovanicca co vterinu nebo 1.5 vteriny. Regulator stoji 1000 kc. Vymen ho a uvidis. Videl jsem auta, co ve spodu treba vubec nejeli. Vymenil se regulator a vyreseno.
Pokud se tvuj prispevek tykal meho problemu, tak
1. Mas pravdu

2. Jsem se konecne dozvedel, co dokaze spatny regulator EGR ventilu ( doufam, ze mame oba na mysli AGR regulator vyfukovych plynu ) udelat za paseku. Ten totiz v mem pripade vydava ve vterinovych intervalech takovy vrzavy zvuk, viz.:
https://youtu.be/v1ng8Wp8KsY
Diky
Napsal: ned 24.07.2016 13:02
od mr_nitroz
Presne tak, ten zvuk jsem myslel. EGR je anglicky zkratka, AGR nemecky zkratka toho stejneho.
Napsal: ned 24.07.2016 14:03
od abcent500
mr_nitroz píše:Presne tak, ten zvuk jsem myslel. EGR je anglicky zkratka, AGR nemecky zkratka toho stejneho.
Tak ted jsem z toho "hin". Ja mel za to, ze EGR je ten kovovy zmetek, ktery se zanasi a dela paseku v motoru a AGR je maly plastovy dil, vyrabi ho tusim Piersburg, viz obrazek nize...A nebo v tom mam zmatek?
U Bmw mi diagnostikovali, ze zvuk vydava odchazejici regulace vyfukovych plynu, konkretne tento:
https://imdily.cz/autodily/bmw/5-e60/52 ... tId=111384