Stránka 1 z 2

Napsal: sob 13.08.2016 18:40
od Batler
535i manuál po 20 letech a budíkových 327 tisíc km
Nedivil bych se kdyby tam bylo 427 tisíc km.
V autě je LPG víc jak 10 let a více jak 200 tisíc km.
Motor serie, pouze KAT Off
Výkon udávaný výrobcem 173kw - 235hp a 320Nm
Dnes odbržděný výkon. 176kw - 240hp a 304Nm
Možná kdyby tam byl katík tak by byl větší krouťák :D
Zapomněli jsme dát čidlo do sání takže + 3 až 4hp navíc k tomu co to ukazuje.

Já jsem celkem spokojený :)

Napsal: sob 13.08.2016 20:04
od Pajk85
Hodnoty jsou super. Určitě potěší, že motor je po takových letech a porci km stále v dobré kondici, co se týče výkonu. :wink:

Napsal: sob 13.08.2016 20:12
od ACDC
To je hodně dobrý. Moje ex E46 328 měla o 15 koní míň, co rok, to kůň. A ještě dotaz-proč nechtějí měřit výkon automatu na klasické válcové zkušebně?

Napsal: sob 13.08.2016 21:23
od kmplx
Výkon automatu, nebo výkon u auta s automatem? V druhým případě bych tipoval automaty, kde není možno si sekvenčně řadit. Nehledě na to, že v automatu dochází k větším přenosovým ztrátám než u manuálu ne?

Napsal: sob 13.08.2016 22:11
od ACDC
S automatem. Řadit lze.

Napsal: sob 13.08.2016 22:19
od TANN3R
Proč by ne? Auta s automatem se normálně brzdí..

Napsal: sob 13.08.2016 23:44
od kmplx
Brzdí, ale před rokem kdy jsem si chtěl nechat změřit výkon jedna firma na svých stránkách psala, že je potřeba automat se sekvenčním řazením. Víc jsem se o to nezajímal, ale dle mě to dává smysl. Jestliže se měří výkon, je potřeba ho změřit v celém spektru otáček a to u automatu, kde není možno si jednotlivé rychlosti volit může být problém. Netvrdím, že to nejde, spíš bych problém viděl ve vybavení. Dnešní automaty to umožňují a kvůli pár lidem, co mají starší skříně se firmám nevyplatí to nějak řešit.

Napsal: ned 14.08.2016 00:20
od Misanek
ještě jsem se nesetkal s automatem, kde nejde zablokovat konkrétní rychlost. Uměly to skříně i v e30, e28, e34 atd...

Je možné že mže jít o úplně archaické typy převodovek

Napsal: ned 14.08.2016 07:34
od JaraX
jenže to bereš BMW, u nonBMW aut je automat bez možnosti zablokování konkrétní rychlosti běžná věc.

ja měřil už 2x E65 na brzdě a vždy no problem, 750i hodila brzdu do nouzaku, prej je to už docela silny :D

Napsal: ned 14.08.2016 07:56
od Misanek
Myslel jsem, že když to mají standartně automaty u mercedesu a bmw již několik dekád, tak že to je standart u všech skříní

Napsal: ned 14.08.2016 11:01
od Batler
Neberou automaty kde je pouze P R N D bez sekvence.
Pak na to v 50km/h šlápne plnej na pětku a ono si to tam hodí dvojku :D

Napsal: ned 14.08.2016 11:21
od Totic
Co stálo to měření orientačně? Co nějakej chip od Schitzera tam není?

Napsal: ned 14.08.2016 12:19
od Batler
1500,- ee bohužel. Jen serie která neni po smrti :)

Napsal: ned 14.08.2016 14:29
od ACDC
Já to měl za 500,-. Ale měří jen do 200kW.

Napsal: stř 17.08.2016 13:25
od bmwzone
super... taktiež sa chystam s 535kou na brzdu ale až po nahodení magnaflow katalyzatorov :) :)

Napsal: stř 17.08.2016 18:30
od alfonzo
Gratuluji k super výsledku. V jakém režim s autem jezdíš? do omezovače nebo standartní svižná jízda?

Napsal: úte 23.08.2016 08:26
od Predator
Ahoj, chtěl jsem se jen optat kde jsi si nechal měřit výkon na brzdě za těch 500Kč. Za tu cenu bych do toho šel.
Děkuji Víťa

Re:

Napsal: pon 17.10.2016 00:32
od Batler
alfonzo píše:Gratuluji k super výsledku. V jakém režim s autem jezdíš? do omezovače nebo standartní svižná jízda?

Omlouvám se za opožděnou reakci.

Všechno možný, někdy na spotřebu, někdy svižně, někdy jenom plnej, a sem tam zakopnu do omezovače při bokách :roll:
Respektive spíš taková ta klidná jízda, všude jezdím o 20 víc. Ale jak dojde na předjíždění skoro vždy to rvu kousek před červený. Né že by to bylo potřeba ale baví mě to :D

Omezovač 6500 - červený začíná 5900 takže do 5,5

Re: E39 - 535i V8 Měření výkonu po 20 letech. M62B35

Napsal: pon 17.10.2016 18:37
od ACDC
Víťo, omluva, nějak jsem tohle téma nesledoval. Ústí n. Orlicí, automobilní učiliště.

Re: E39 - 535i V8 Měření výkonu po 20 letech. M62B35

Napsal: pon 17.10.2016 21:22
od wehrwolf
Chlapi,omouvám se,že jsem četl první stránku do půlky a zbytek odstavce poslední věty.
Chtít měřit výkon po 20 letech provozu motoru je jednoduše debilita.Porovnat se stejnými auty,to jo,ale v praxi. Každé auto je po těch letech svojbytný kus,žádné není horší ani lepší,záleží vše na majiteli.
Před mnoha lety jeden známý měl 525 td nebo tds od nova,natočených přes 800 tis včetně čerpadla a všechno původní.A ono to jelo a startovalo i v mrazech.
20 tis. km po debilovi je horší než tři kila po normálním člověku a s údržbou.