Stránka 1 z 1
Napsal: ned 04.09.2016 12:50
od L-Y-K-A-N
Tak jsem pitomec zkoušel změřit napětí na baterii, kolik dobijí alternátor, jelikož 5x odemknu a zamknu auto a už nenastartuju, tak abych zjistil co je v háji. Buď altík a nebo baterie. Hlavně, protože mi dia ukázala výše uvedenou chybu. Tak jsem napojil multimetr a ukazoval od 12,8 do 14,5, kde napětí se zvětšovalo a pak zmenšovalo a tak pořád dokola. 12.8V, 13.0V, 13.2V, 13.4V, 13.6V, 13.8V, 14.00V, 14.2V, 14.5V a naopak. Je to běžné? Protože jsem si to chtěl natočit, tak jsem to nechal napojené a pak se mi utavily kabely od multimetru (nechápu proč).
Napsal: ned 04.09.2016 13:30
od mi00wa
ty jsi teda geinus (nic ve zlým) dej to radši elektrikářovi a klidně se ho zeptej proč se ti utavili kabely od multimetru při startovaní.
Napsal: ned 04.09.2016 13:47
od L-Y-K-A-N
mi00wa píše:ty jsi teda geinus (nic ve zlým) dej to radši elektrikářovi a klidně se ho zeptej proč se ti utavili kabely od multimetru při startovaní.
Asi jsem to špatně napsal, ale natočit jsem myslel tím video.

Napsal: ned 04.09.2016 16:54
od JaraX
Napsal: ned 04.09.2016 19:13
od mi00wa
kurv*

Napsal: ned 04.09.2016 20:07
od RomanM3
Příjde mi blbost aby se utavily draty od multimetru ktery je připojeny jako voltmetr paralelně na baterii a to dokonce i při startu motoru. Jo kdyby byl do serie a nastavený jako ampermetr tak to je jistota....
Napsal: ned 04.09.2016 23:09
od mi00wa
taky by mě zajímalo jak to zapojil. pokud seriově tak je to jasný.
jinak nejspíš ti odcházi alternátor, pokud jsi měl odpojene IBS konektor.
Napsal: ned 04.09.2016 23:23
od L-Y-K-A-N
mi00wa píše:taky by mě zajímalo jak to zapojil. pokud seriově tak je to jasný.
jinak nejspíš ti odcházi alternátor, pokud jsi měl odpojene IBS konektor.
IBS konektor odpojený?
Napsal: pon 05.09.2016 00:00
od L-Y-K-A-N
Tak dnes zase novinka. Jedu a najednou začala blikat kontrolka brzd, abs a ještě nějaká. Zastavil jsem u krajnice a že vypnu klíček a nastartuju zas, ale nebyla jaksi šťáva a svítila červeně kontrolka převodovky s vykřičníkem. Tak jsem se nechal nastartovat přes kabely z přední části motoru a chyyba pořád byla. Dal jsem D rychlost a převodovka kopla a jel jsem domu 3 km na jednu rychlost, protože neřadila. Doma jsem zkoušel dát D a R a kopala. Chcípnul jsem auto a za 10 min přijdu a vše ok zas. Co to je??? Jednou s emi v dia objevila hláška "powermanager" či tak nějak.
Napsal: pon 05.09.2016 01:10
od mi00wa
tohle vypadá na vadný alternátor.
Napsal: pon 05.09.2016 06:01
od L-Y-K-A-N
mi00wa píše:tohle vypadá na vadný alternátor.
Ta IBS jednotka je kde? Jak zjistim, ze neni prave ten v haji? Rad bych to vylucovaci metodou analyzoval tu spatnou vec. Baterii musim nakodovat novou, ale pokud je nektera z dalsich veci v haji, tak to nema cenu, abych ji neodkouril zbytecne
Napsal: pon 05.09.2016 06:29
od JaraX
ta elektrika v E60 mě vždycky překvapovala, takovy dobře samodestrukční systém,
IBS je na baterce v kufru na minus polu, rovnou kup novej, jelikož se dost serou a umí to divy
Napsal: pon 05.09.2016 08:30
od L-Y-K-A-N
JaraX píše:ta elektrika v E60 mě vždycky překvapovala, takovy dobře samodestrukční systém,
IBS je na baterce v kufru na minus polu, rovnou kup novej, jelikož se dost serou a umí to divy
Buď jsem slepej nebo hovno vidím na tom minus polu. Na baterce jsou jen konektory na baterku a vedou k tomu ke kazdemu polu kabilky male. Na plusu je hnedy a na minusu modry a dokonce mezi plus a minus je cerveny, ktety je spojuje. Co to je za blbost?
Napsal: pon 05.09.2016 09:46
od JaraX
Napsal: pon 05.09.2016 11:28
od L-Y-K-A-N
JaraX: da se zjistit, zda je to IBSko v haji nebo ne? Nerad bych kupoval vse, protoze nejlevnejsi to take neni, kdyz to muze byt treba jen urcita vec.
Napsal: pon 05.09.2016 11:32
od Joshuax
ad 1) co leze z alternatoru je jedna vec, co leze do baterky druha... Kdyz meris normalne vepredu u motoru, alternator ma davat v zasade porad to same napeti cca 14,4V v otackach, nebo i mene na volnobeh. 12.8 by melo byt v pohode, v tom rozsahu co udavas nevidim problem. pokud to nejde nad 14.5V nebo pod tech 12.8V, pak by altik mohl byt v poradku.
ad 2) co leze do baterky ridi DME dle informaci z IBS, pokud jej vuz ma (nemam poneti, jestli se nahodou nedelaly nejake verze i bez toho). Pokud auto IBS ma a je funkcni, melo by auto zacit hlasit chybu nadmerneho vybijeni. Pokud nic nehlasi, zrejme IBS nedela svoji praci a je potreba ho vymenit (pak se muze baterie taky spatne nabijet, protoze DME nema info o stavu nabijeni a vybijeni). Pokud tam neni, tak by melo stacit vymenit baterii za adekvatni. Doporucuju originalni kapacity 95Ah ci 110 Ah. Cokoliv mezi tim se neda zaregistrovat...
Napsal: pon 05.09.2016 12:12
od JaraX
na diag se ibs většinou hlásí, ale klidně to vyměn preventivně, stejně se to vysere.
Re:
Napsal: čtv 29.12.2016 09:30
od Fridunak
Joshuax píše:ad 1) co leze z alternatoru je jedna vec, co leze do baterky druha... Kdyz meris normalne vepredu u motoru, alternator ma davat v zasade porad to same napeti cca 14,4V v otackach, nebo i mene na volnobeh. 12.8 by melo byt v pohode, v tom rozsahu co udavas nevidim problem. pokud to nejde nad 14.5V nebo pod tech 12.8V, pak by altik mohl byt v poradku.
ad 2) co leze do baterky ridi DME dle informaci z IBS, pokud jej vuz ma (nemam poneti, jestli se nahodou nedelaly nejake verze i bez toho). Pokud auto IBS ma a je funkcni, melo by auto zacit hlasit chybu nadmerneho vybijeni. Pokud nic nehlasi, zrejme IBS nedela svoji praci a je potreba ho vymenit (pak se muze baterie taky spatne nabijet, protoze DME nema info o stavu nabijeni a vybijeni). Pokud tam neni, tak by melo stacit vymenit baterii za adekvatni. Doporucuju originalni kapacity 95Ah ci 110 Ah. Cokoliv mezi tim se neda zaregistrovat...
Ktomu IBS je info zde:http://www.bimmerscan.com/bmw-intelligent-battery-sensor-ibs/
Taky bojuju s elektrikou na E60 katastrofa zlatý dobíjecí relé.

Mě bramborák hlásí že je nízká hladina nabití hned co odpojím nabíječku. Auto zhasne ani to nezkusí startovat. Baterie je nová nastavena orig. v BMW.Tak jsem se nasr*l ten IBS jsem odpojil (červený + ,zřejmě napájeni IBS a měření napětí). A E60 naskočila jako za mlada

. Závěrem ten IBS cabel stojí novej 4000kč na vrakáči 1500kč a prej po datu 12/2006 se dělali s úpravou proti vlkosti.
Re: 28D7 CDKDGENBS - Generator Kommunikation
Napsal: pát 30.12.2016 15:43
od L-Y-K-A-N
Tak ve finále jsem dospěl až k tomu, že jsem přijel, uzamkl a ráno už nenastartoval. Vyměnil jsem IBS a auto funguje, jak má
Re: 28D7 CDKDGENBS - Generator Kommunikation
Napsal: stř 04.01.2017 21:15
od JaraX
jak jsem říkal, IBS v 5er je smrtelná kombinace.