Stránka 1 z 1
Napsal: pon 03.03.2014 00:02
od michelink
motor je to m43 do nedávna jezdila koupil jsem si nové auto a pul roku stalo ted když jsem ho chtěl natočit a dal jsem do auta baterku tak se ihned rozblikají výstražný a nejdou vypnout když chci nastartovat tak vše funguje ale starter nejde když jsem ho vyndal tak venku na baterku funguje normálně kostra a hlavní kabeláž je v pořádku nevíte čím by to mohlo být popřípadně kde hledat závadu
Napsal: pon 03.03.2014 09:37
od dcalibra
Možná imobilizér? Rozpárovaný klíč s ews.
Napsal: pon 03.03.2014 23:23
od michelink
jak to ověřím popřípadně jak to opravit ?
Napsal: úte 04.03.2014 00:53
od Johnys
tak když blikají výstražný, tak není to alarm ? nějak částečně demontovanej ? že by to zlobilo ?
Napsal: úte 04.03.2014 09:13
od Fx
Jojo, tohle vypadá na alarm. Předpokládám, že auto odemykáš klíčem a ne dálkovým ovládáním. Máš dálkové ovládání?
Jaký je to rok výroby? Alarm bude asi neoriginál, imobilizér by měl u aut od rv 1995 nahoru se správným klíčem v zapalování přebít alarm.
Napsal: úte 04.03.2014 18:14
od michelink
rok je to 96 o alarmu nic nevím, ale imobilizer to má a klič mám jen jeden
Napsal: úte 04.03.2014 19:29
od Fx
Bylo by posledních 7 znaků VIN? Odkud jsi?
Napsal: úte 04.03.2014 20:24
od michelink
bylo ale až zítra ja jsem z karlovarska
Napsal: úte 04.03.2014 20:27
od Fx
Zatím ti dám jednu radu - pokud to bude problém v načtení nebo vyhodnocení čipu z klíče, tak to poznáš následovně:
Sundej kastlík u spolujezdce a za ním v jednom ze šuplíků je jednotka EWS2. Měla by to být jednotka vespod, velikostně cca jako větší krabička cigaret. Když od ní odpojíš konektor a na něm (nezapojeném) propojíš piny 1 a 3, tak obejdeš blokaci startéru imobilizérem. Auto by mělo točit - ale nechytne, protože nebude povolené zapalování a vstřikování.
Každopádně pokud máš v autě alarm, pravděpodobně to blokuje ten. Jen mi je divné, že to EWS nebypassuje (pokud je to alarm originální).
Napsal: stř 05.03.2014 19:51
od michelink
tak jsi měl pravdu když odpojím tu jednotku tak varovky pořád blikají ale startér točí tak co ted s tím co musím či nemusím vyměnit ?
Napsal: stř 05.03.2014 20:07
od Fx
Máš ten vin? Podle toho se dá poznat, jestli je tam alarm z výroby, nebo jestli to je nějaká dodělávka. Každopádně jestli to po tom propojení pinů točí, bude problém v imobilizéru zcela určitě. Otázka je, jak pak dál s tím alarmem. To chce vědět, co tam je. Imobilizér se dá opravit.
Napsal: stř 05.03.2014 20:20
od michelink
jdu na to vinko
Napsal: stř 05.03.2014 20:30
od michelink
KD12657
Napsal: stř 05.03.2014 20:45
od Fx
Alarm z výroby nebyl, takže tam bude nějaká dodělávka. Zrovna za tím kastlíkem je i docela slušná pravděpodobnost, že by to mohlo být schované. Jinak auto je 4/95, takže ještě ze série, kdy na imobilizéry byla svolávačka. Pokud jde o to startování, vsázím na ten imobilizér. Kdyby byl zájem, můžu se pokusit to opravit. S alarmem ale na dálku nepomůžu...
Kód typu CG11
Typ 316I (EUR)
Série E E36 (5)
Série 3
Konstrukce COMP
Řízení LL
Dveře 3
Motor M43
Obsah válců 1.60
Výkon 75
Pohon HECK
Převodovka MECH
Barva CALYPSOROT METALLIC (252)
Čalounění STOFF/KLASSISCHROT (C5GD)
Výrobní datum 1995-04-20
Zavřít Zvláštní vybavení
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag spolujezdec
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-kožený volant airbag
S270A BREITERE BEREIFUNG Širší pneumatiky
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Odpadnutí modelový tah písma
S340A STOSSLEISTEN SCHWARZ Nárazník částečně lakovaný
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Posuvná a zvedací střecha elektrická
S428A WARNDREIECK Výstražný trojúhelník a spojovací taška
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Hlavové opěrky na zadním sedadle mechan.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulace sklonu světlometů
S651A BMW Bavaria C Reverse Rádio BMW Reverse RDS
S704A M SPORTFAHRWERK M Sportovní podvozek
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Provedení Německo/Rakousko
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Hlavní vypínač akumulátoru
Napsal: stř 05.03.2014 21:00
od michelink
Jak by probíhala ta oprava imobilizeru
Napsal: pát 07.03.2014 00:27
od Fx
Nejlepší by bylo zdiagnostikovat, jestli je problém v tom, že se klíč vůbec nenačte (cívka, TR modul), nebo jestli je potíž v plovoucím kódu. Pokud by to bylo v plovoucím kódu, umím ho u jendotky imobilizéru vyresetovat viz tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=23
Bohužel u tvého ročníku a měsíce předpokládám MCU 1D47J nebo 2D47J uvnitř jednotky EWS2, a tak nemůžu slíbit na 100%, že se mi opravdu povede načíst. Každopádně za pokus to stojí, je to ode mě určitě levnější než nová jednotka s nakódováním i než komplet jednotky motoru, jednotky imobilizéru a klíče z vrakoviště.
PS: Funguje ti centrál, jak má?