Stránka 1 z 1
Napsal: stř 05.03.2014 19:27
od mawis
Chtěl bych se zeptat, co znamená chyba 452A DDE:Info - particulate filter system.
Našel jsem, že je to snad informativní hlášení, že se blíží konec životnosti PDF. Je to jediná chyba v DDE a zbývající odhad životnosti dle diagnostiky je cca 60 000km. Aktuálně mám najeto 169 000km. Chybu lze smazat, ale při další diagnostice se zase objeví. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Napsal: čtv 06.03.2014 09:32
od Miguel
Načti si to pořádnou diagnostikou a zjistíš přesně co to je. Stejně tak se podívej na tlak ve výfukovém potrubí a uvidíš jak je na tom filtr.
Jestli auto jezdilo město tak už může být po filtru

Napsal: čtv 06.03.2014 10:56
od mawis
Vyčteno z ISTY/D. Jinak filtr je zanesenej a vyžaduje regeneraci. Ty tlaky jsou 15-20mbar na volnoběh a 80mbaru při 2000ot. Pojedu to asi pořádně projet na dálnici. Mám to nechat samo regenerovat na dálnici nebo ji vyntit?
Napsal: čtv 06.03.2014 11:01
od lulu991
pri 2000rpm je ak sa nemylim maximalny povoleny tlak 150mbar a pri idle 65mbar, takze hranicne hodnoty podla toho nedosahujes
Napsal: čtv 06.03.2014 11:09
od mawis
Asi to není až tak chyba jako informace o blížícím se konci životnosti:
Napsal: čtv 06.03.2014 11:17
od Miguel
Ano max na idle je 65mbar, ale pokud je filtr opravdu good tak naměřím hodnoty okolo 6mbar. Klidně jí vynuť a projeť to ve zvýšených otáčkách po dálnici.
Napsal: čtv 06.03.2014 18:35
od mawis
Ještě k tomu měření tlaku. Na volnoběh mám 20mbaru. Po vypnutí motoru má být hodnota 0 nebo ne? Ukazuje mi to po vypnutí 10 mbaru.
Napsal: čtv 06.03.2014 19:46
od FiliposII
Jen pro porovnání u svého auta (325D) mám na volnoběh 5.9mbar a při cca 2000ot/min 25.9mbar, při 4000ot/min cca 101.9mbar. Auto má najeto cca 140tkm.
Napsal: čtv 06.03.2014 20:51
od mawis
To jsou hodnoty na nasrání.
Ale řeším, jestli to čidlo není nějaký špatný. Na volnoběh a i po vypnutí to kolísá tak o cca 5mbaru. Po vypnutí to kolísá 5-10-5-10 atd. Co to dělá vám? Co to ukazuje po vypnutí motoru?