Stránka 1 z 1

Napsal: ned 30.03.2014 13:19
od Sklenka
Ahoj, rád bych poprosil o radu, pořídil jsem ISo a mám následující problém:

Při jízdě během 4 000 - 5 000 otáček motor netáhne . Auto neškupe, výkon neklesá, jednoduše ale motor řve a výkon pocitově neroste. Po dosažení 5 000 ot už pokračuje vše normálně.

Pokud mezi 4 až 5k povolím pedál plynu, tak silně vibruje.

Prosím o radu, zkušenosti.

Vyzkoušeny / vyměněny: svíčky, palivový filtr, váha vzduchu, lambda sonda, cívky.

Auto má vyndaný katalyzátor. Výfuk má netěsnost až v koncovém tlumiči.


Díky[/u]

Napsal: ned 30.03.2014 20:41
od FiliposII
ISo má membránu, která "přepíná - reguluje" délku sání. Zkontroloval jsi tuto membránu?

Napsal: pon 31.03.2014 13:34
od Sklenka
vidíš, na tu jsme nekoukali. Díky za tip ...

Napsal: pon 31.03.2014 13:55
od lukepostulka
Ta membrána (DISA) se přepíná v 4950 ot. Pokud v tto době ucítíš skok ve výkonu je to v pořádku. To co se děje do 5000 ot. DISA neovlivní.

Napsal: pon 31.03.2014 13:58
od Sklenka
od začátku co jse mauto koupil byl problém od 4k otáček, postupnou výměnou dílů se to zlepšovalo a zlepšovalo, až to došlo to sem. Co se týše ostatních otáček, tak tam auto jede plynule bez cukání, s lineárním růstem výkonu ... Nicméně podle známého co má s M42 zkušenosti by měl mát motor stejně větší pocitový výkon.

(motor zná z E30, nárost hmotnosti bere v potaz)