Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.04.2014 11:35
od martinky
Ahoj,
občas se mi stává, že se po nastartování a kontrole systémů rozsvítí oranžová kontrolka, která je v manuálu popsaná jako "porucha motoru se zvýšeným obsahem škodlivin". Auto se pak klepe a je hlasitější.
Stačí ale motor vypnout, vytáhnou a znovu zastrčit klíček a nastartovat a vše je ok. Žádná kontrolka, žádné klepání...
Napadá někoho co by to mohlo být a jestli je zapotřebí to nějak řešit?
Díky,
Martin
Napsal: úte 15.04.2014 13:11
od vita11
když ti matiz bude dělat ty mapy, tak by ti mohl i vyčíst závady

Napsal: úte 15.04.2014 13:37
od martinky
vita11 píše:když ti matiz bude dělat ty mapy, tak by ti mohl i vyčíst závady

ok, poprosím ho...

Napsal: úte 15.04.2014 14:08
od matiz
No, tak vezmem hracky s sebou... Jelikoz pojedu dodavkou, tak je nejspis uvezu...
Napsal: pon 12.05.2014 20:34
od BossKing
Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
BMW 325xi e92 2007
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Napsal: pon 12.05.2014 20:57
od martinky
BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Ahoj,
podle analýzy od matize za to mohou nejspíš svíčky. Tento týden mám auto v servisu a mj. si tedy nechávám právě vyměnit svíčky, tak uvidíme.
Martin
Napsal: pon 12.05.2014 21:09
od BossKing
Ok díky,
zítra to prověřím.
To by byla levnější varianta.Já měl strach,jestli to třeba není katalyzátor.
Dám vědět,
S pozdravem,
Jarda
Napsal: pon 12.05.2014 21:10
od martinky
BossKing píše:Ok díky,
zítra to prověřím.
To by byla levnější varianta.Já měl strach,jestli to třeba není katalyzátor.
Dám vědět,
S pozdravem,
Jarda
Napadlo mě to také. Už proto, že dle manuálu jde o "zvýšený obsah škodlivin v motoru"... ale snad to budou jen ty svíčky.

Napsal: pon 12.05.2014 21:14
od pavproch
mně sa tahle konntrolka sporadicky objevovala taky, navíc k temu ještě (mnohem častěji) nefungoval tempomat - diagnostika ukazovala pokaždé něco jiného.... páč to bylo v záruce, tak postupně bylo vyměněna "půlka" motoru (dva vstřiky, ŘJ motoru, cívky, hlavní reléový blok atd...) zřejmě byla nějaká mrška v tym reléovým bloku, od jeho výměny je klid.... klep,klep, klep na dřwo...
EDIT: 330ix e91 N53 MY2011
Napsal: pon 12.05.2014 22:59
od vita11
BossKing: Tomuto se říká kontrolka motoru, v návodu to bývá popsané jako kontrola emisí (Proč? Protože doba ekologická). V zásadě je asi milion možností, proč se může rozsvítit (od uplných prkotin po závažné věci) ... více či méně souvislých s motorem. Bez diagnostiky, po internetu ti nikdo s jistotou neřekne, proč se to rozsvítilo (pokud nepozoruješ nějaké jiné problémy)
Napsal: úte 13.05.2014 07:05
od matiz
Ono to muze byt slozitejsi, ale snad nebude. Dochazi k vypadkum na 6 valci, jen na nem, takze svicky jsou nejsnazsi reseni, minimalne se na ne podivat, coz ja uz bez zazemi v "cizim" meste neumim. Pak postupovat logicky dal pokud to nepomuze. Samozrejme ze u mne "doma" by to bylo uplne jine, tam se mnohe rozebrat da...
Napsal: úte 13.05.2014 08:28
od BudVlad
Jestli vynechává jeden válec, tak to asi bude cívka. Dvakrát jsem musel měnit cívku než mi v záruce vyměnili všechny cívky. Cívky často odcházely a proto je v záruce měnili asi za jiný typ protože od té výmeny problém nemám.
Napsal: úte 13.05.2014 09:19
od matiz
Civky tam na zaruku menene byly.
Napsal: úte 13.05.2014 19:27
od Ricky21
BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
BMW 325xi e92 2007
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Zdravim,uz jste to nejak vyresil?mam uplne stejny problem.diky
Napsal: úte 13.05.2014 20:25
od BossKing
To Ricky : Objednal jsem se na diagnostiku + případný servis na příští čtvrtek , takže potom dám vědět.Ale bylo mi řečeno,že to může být spousta věcí,ale je těžké něco tvrdit bez diagnostiky.Sám jsem zvědaví,protože mě řekli,že je auto v nouzovém řežimu.
Napsal: stř 14.05.2014 17:12
od Ricky21
BossKing píše:To Ricky : Objednal jsem se na diagnostiku + případný servis na příští čtvrtek , takže potom dám vědět.Ale bylo mi řečeno,že to může být spousta věcí,ale je těžké něco tvrdit bez diagnostiky.Sám jsem zvědaví,protože mě řekli,že je auto v nouzovém řežimu.
To jsem teda taky zvedav.a pozna se nejak ten nouzovi rezim?Ja jsem si v patek dovezl auto z nemecka a porpve jsem natankoval v cesku na Benzine a najednou mi to rozlo...tak doufam ze to bude nejaka prkotina...
Napsal: čtv 05.06.2014 03:07
od vpilat
Ricky21 píše:BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
BMW 325xi e92 2007
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Zdravim,uz jste to nejak vyresil?mam uplne stejny problem.diky
mam stejne auto...
poprve se to rosvitilo pri nizke hladine oleje... pri vymene rekli, ze byl v oleji bordel...
pred druhou vymenou jsem motor dukladne proplachl a problem se znovu neobjevil...
jinak to hlasi napr. spatny signal z cidla vacky, problem s vanosem...
menil jsem nejdrive svicky, potom civky, potom proplach motoru a je to ok.
Napsal: čtv 05.06.2014 16:05
od BossKing
Zdravím,
zapomněl jsem vám napsat jak jsem dopadl s mou 325xi E92.
Před prodejem vozidla mi dělali předprodejní servis ve kterém dělali relé k hydrostavům(motor cvakal za studena) a vykašlali se na seřízení rozvodů.Rozvody byly o 3 zuby jinde než měly být.To byl celý problém.Teď je to již v úplném pořádku.
S pozdravem,
Jarda
Napsal: pát 27.06.2014 14:52
od smepet
BossKing píše:Zdravím,
zapomněl jsem vám napsat jak jsem dopadl s mou 325xi E92.
Před prodejem vozidla mi dělali předprodejní servis ve kterém dělali relé k hydrostavům(motor cvakal za studena) a vykašlali se na seřízení rozvodů.Rozvody byly o 3 zuby jinde než měly být.To byl celý problém.Teď je to již v úplném pořádku.
S pozdravem,
Jarda
Jaky rele k hydrostavum ? ty hydrostely jsou mechanicky a plni se tlakem oleje ne ?? no ptam se protoze mi ty hydrostely taky za studena cvakaj a jediny reseni podle mne by bylo je vsechny vymenit coz je ale raketa... tak mi nejde do hlavy jaky rele by to mohlo zmenit
diky za info
Napsal: sob 04.04.2015 09:07
od nickubik
BossKing píše:To Ricky : Objednal jsem se na diagnostiku + případný servis na příští čtvrtek , takže potom dám vědět.Ale bylo mi řečeno,že to může být spousta věcí,ale je těžké něco tvrdit bez diagnostiky.Sám jsem zvědaví,protože mě řekli,že je auto v nouzovém řežimu.
Takže oranžová kontrolka motoru v tomhle případě upozorňovala na posunuté rozvody? nic jiného v tom nebylo?