Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.05.2014 00:08
od matheasek
Zdravim chlapy, zase řeším problém. Za studena šlape motor jak hodinky, ohřeje se, motor cukne ( teda spíš kopne ) ale jedeme dál ( nicméně od spodu do cca 2000 ot se jakoby motor dusí. Dále přjedu k semaforu, vyřadim a chcípnu, zase nastartuju a jedu dál :-(

To samé jsem řešil u e39 523i, udělal jsem svíčky, čidlo na vačku a vše přestalo.

Otázka zní, zda Vás napadají ještě jiné možnosti, čidlo jsem sehnal za litr ale dál to může bejt váha vzduchu, volnoběžný ventil ( ale to by nedělalo i za jízdy ten cukanec ne? ) a tak dále, a než to kupovat všechno tak si radši vyslechnu ještě nějaké rady, připraveny jsou svíce a čekám na čidlo vačky :-) vyměním, vyčistím volnoběžný ventil a klapku a dám info, jelikož pokud to nepomůže, tak je to na Vás pánové mi poradit :-/ díky

Napsal: úte 20.05.2014 12:22
od SvitaE36
Zajel bych s tím na diagnostiku.

Mě něco podobného na m50b25 dělalo čidlo ot.klikove hřídele.

Začalo to skubat,nechtělo to do otáček..chcípnul jsem to,znovu nastartoval a zase to pár km jelo normálně.Za studena to neudělalo nikdy,pouze až když se motor ohřál :)

Napsal: úte 20.05.2014 12:29
od matheasek
to je přesně ono šéfe :-) přesný popis v jedné větě :-)

Napsal: úte 20.05.2014 12:39
od matheasek
vyměním čidlo a když to nepřestane, jedeme na diagnostiku :-)

Napsal: úte 20.05.2014 15:22
od Foldas
bude to jedno z čidel buď klika nebo váčka