Stránka 1 z 2

Napsal: pon 09.06.2014 22:05
od Cawba
Prestala mi na digi klime fungovat funkce "Auto".
Pro mene chapave, kdyz zmacknu "Auto" a rozdil teploty venku/uvnitr je vetsi nez maly :D zacne ventilator fucet na max. Dal samozrejme reguluje automaticky otackama ventilatoru teplotu na nastavenou.
Takhle by to melo spravne fungovat , jenze u me se po zmacknuti "Auto" nic nestane.

Nejakej tip, co se 'podelalo'? Diky :(

Napsal: pon 09.06.2014 23:17
od Holly
Mno to bývá počátečním jevem odcházejících předřadných odporů, mám ten dojem... Díl číslo 2: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40

Dělalo mi to na E34, kde jsou odpory, i na e46, kde je "ježek" (novější sofistikovanější a kazivější verze :D )

Napsal: úte 10.06.2014 14:17
od fizzer
To je ale normální, ne? Automat se snaží co nejrychleji dosáhnout nastavené teploty = nahustit tam co nejvíc studenýho/horkýho (dle zvolený teploty) vzduchu, když toho dosáhne, tak si otáčky ubere.

Napsal: úte 10.06.2014 16:55
od Cawba
To samozrejme ano, ale to je prave to, co mi nefunguje. Otacky se nemeni. I kdyz je venku +50 a ja nastavim +16, budu mit foukani na 1.stupen a zmacknu "Auto" tak stejne no action.

Napsal: úte 10.06.2014 19:12
od kovaljuk
Zkusil bych, jestli není KO ventilátůrek v klima panelu.
Už si nepamatuju, co přesně mi to dělalo resp. nedělalo, když byl tenhle ventilátor nefunkční. Každopádně to vůbec nefungovalo.....

Napsal: úte 10.06.2014 20:02
od Cawba
Ventilatorek funguje, je slyset a toci se.

Napsal: stř 11.06.2014 09:55
od Fatal Design
Tohle dělá ježek jak už tu někdo psal. Zkus zapnout ofuk čelního skla a jestli se nerozjede na 100% větrák, tak je to jistota ... stejně tak myslím, že nejde regulovat ani tlačítky - +, ale to už nevím přesně jak mi to dělalo.

Ono to odchází většinou postupně ... začne to třeba tím, že to někdy jde, někdy ne a dojdeš do fáze, že to nejde vůbec =D

Napsal: stř 11.06.2014 13:06
od fizzer
Cawba píše:To samozrejme ano, ale to je prave to, co mi nefunguje. Otacky se nemeni. I kdyz je venku +50 a ja nastavim +16, budu mit foukani na 1.stupen a zmacknu "Auto" tak stejne no action.
Aha aha... nedošlo mi, že popisuješ normální funkci a nikoli aktuální stav :wink:

Z hlavy si to teď nevybavuju, ale mám pocit, že na E46 musím někdy to AUTO zmáčknout dvakrát. Že na jedno zmáčknutí to jen ovládá distribuci vzduchu (xicht, nohy, sklo atd), svítí na displeji jen "auto", a když to zmáčknu podruhý, tak to převezme kontrolu i nad ventilátorama (svítí "auto" a symbol větráčku) :) A někdy stačí zmáčknout jen jednou, nevím jaké jsou myšlenkové pochody klimapanelu :lol:

Napsal: stř 11.06.2014 22:18
od Licin
Mi to dělá u e36 to samé, jak přepnu na auto a rozsvítí se na display auto, tak se ventilátor pustí na plno, pak si otáčky ventilátoru uberu manuálně pomocí tlačítek a je to cajk

Napsal: čtv 12.06.2014 08:05
od Fatal Design
Licin píše:Mi to dělá u e36 to samé, jak přepnu na auto a rozsvítí se na display auto, tak se ventilátor pustí na plno, pak si otáčky ventilátoru uberu manuálně pomocí tlačítek a je to cajk
Jenže tohle je normální ...

Napsal: čtv 12.06.2014 11:51
od Cawba
Fatal, ofuk okna funguje bez problemu. Jak jsem psal, vetrak jede na vsechny rychlosti bez problemu, jen ta automaticka regulace nefunguje.
Na kombiku mi to delalo to ze vsechno fungovalo celou dobu bez jedineho problemu a druhej den rano vetrak nejel. Bylo to jezkem. Toto je divny.

Napsal: čtv 12.06.2014 12:03
od Cawba
Pro ty uplne nechapave je tu jedno video, se stejnym problemem.
http://youtu.be/TaBMiMExnJE

Napsal: čtv 12.06.2014 12:11
od Fatal Design
Ještě mě tak napadá, že by mohl být v háji ten senzor vnitřní teploty. Jestli tomu panelu posílá nesmysly typu teplota = 0, tak by mohl nereagovat ...

Nejsem si teď z hlavy jistý, ale diagnostika by měla asi umět zobrazit hodnoty s jakými ten IHKA modul pracuje ...

Případně pokud je to ta stará verze, tak by tam měl jít ten test ...
http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/images/c ... ctions.jpg

Napsal: čtv 12.06.2014 20:02
od Foldas
pokud vím tak byly u e36 dvě verze klimapanelu jedna neuměla ovládat otáčky ventilátoru na funkci auto. pouze ventily vody a klapky. pokud ti nesvítí napis auto u ukazatele otáček pouze symbol větráku tak otáčky ovládáš manualně. tuto verzi jsem viděl naživo puze u jedne e36

Napsal: pát 13.06.2014 05:28
od jawamaniak22
Fatal Design píše:Ještě mě tak napadá, že by mohl být v háji ten senzor vnitřní teploty. Jestli tomu panelu posílá nesmysly typu teplota = 0, tak by mohl nereagovat ...

Nejsem si teď z hlavy jistý, ale diagnostika by měla asi umět zobrazit hodnoty s jakými ten IHKA modul pracuje ...

Případně pokud je to ta stará verze, tak by tam měl jít ten test ...
http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/images/c ... ctions.jpg

Co myslíš tím "stará verze"? znám jen větrání, pak manuál dvouzonovou a pak klasickou digitální dvouzonovou.... ten test na který jsi poslal odkaz mi na ní nefunguje, proto se ptám....

Napsal: pát 13.06.2014 08:05
od Kelvin
jawamaniak22 píše:
Fatal Design píše:Ještě mě tak napadá, že by mohl být v háji ten senzor vnitřní teploty. Jestli tomu panelu posílá nesmysly typu teplota = 0, tak by mohl nereagovat ...

Nejsem si teď z hlavy jistý, ale diagnostika by měla asi umět zobrazit hodnoty s jakými ten IHKA modul pracuje ...

Případně pokud je to ta stará verze, tak by tam měl jít ten test ...
http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/images/c ... ctions.jpg

Co myslíš tím "stará verze"? znám jen větrání, pak manuál dvouzonovou a pak klasickou digitální dvouzonovou.... ten test na který jsi poslal odkaz mi na ní nefunguje, proto se ptám....
mysli tenhle panel: http://www.digi-check.de/images/klimae36.jpg

Pokud si dobre vzpominam tak na funkci AUTO mi to menilo otacky, zacalo foukat rychle a postupne ubiralo(Moc jsem tu funkci nezapinal).Kromě toho by měla automaticky uzavirat privod vzduchu do auta pres smradovy cidlo v motorovym prostoru(to mi nefakcilo-asi bylo spatny cidlo).Je to tlacitko s kulatyma sipkama a uvnitr pismeno A.

Napsal: pát 13.06.2014 08:22
od Fatal Design
jawamaniak22 píše:Co myslíš tím "stará verze"? znám jen větrání, pak manuál dvouzonovou a pak klasickou digitální dvouzonovou.... ten test na který jsi poslal odkaz mi na ní nefunguje, proto se ptám....
Digitální dvouzónová existuje ve dvou verzích. Na starší kde je na displayi symbol větráčku by měl jít ten test co jsem tu dával. Na novější bez větráčku na displayi, ale s funkcí AUC a automatické cirkulace to nejde a tam je třeba koukat přes diagnostiku ...

Nicméně funkci AUTO o kterou tady jde mají obě.

Starší :
Obrázek

Novější :
Obrázek

Pak je ještě exotika, ale to jsem na vlastní bulvy ani nikdy neviděl 8O :
Obrázek

Napsal: pát 13.06.2014 10:09
od jawamaniak22
Už tomu chápu, díky za info

Napsal: pát 13.06.2014 10:49
od Cawba
Foldas Vedel jsem ze jsou dva tipy, ale nikdy jsem to nestudoval az tak podrobne, rikal jsem si, ze je to holt jen jinej panel. Jestli to fakt nebude tak jak pises, protoze v aute, ve kterym to nefunguje, je panel s tim vetrackem.
Oproti tomu v druhym aute mam panel kde Auto sviti. Je to teda verze s AUC.
Fatal To s tim hidden menu je pravda. Na tom s vrtuli to funguje, na tom druhym ne.
Proc ale nazvat jedno stary a druhy novy, kdyz paradoxne to starsi mam v novejsim aute ('98) a naopak ('97).

Jsou ty panely zamenitelny kus za kus, tak aby Auto fungovalo v aute kde byla vrtule?

Kazdopadne mi to prijde nepochopitelny, mit a nazyvat to automatickou klimu , ktera neumi automaticky regulovat otacky (pokud to tak skutecne je).

Napsal: pát 13.06.2014 12:19
od Fatal Design
Já měl zato, že ta s vrtulníkem je starší a ta bez novější, ale co jsem teď tak koukal, tak to vypadá, že to není starší a novější, ale model s automatickou cirkulací vzduchu (+AUC) a bez automatické cirkulace (s vrtulí na displayi) ... to je ale o tom čudlíku vpravo kde se zapíná automatická cirkulace. Funkci AUTO ... tzn. automatickou regulaci by měly mít podle mě obě verze.

Já mám auta 97 a 98 obě mají AUC a verzi s automatickou cirkulací ...