Stránka 1 z 2

Napsal: pon 01.09.2014 17:38
od Srbik
Zdravím hoši, prosím o pomoc, radu...
1.Zajímalo by mě kde se nachází u e90 tento filtr(oil separator)? Po případně jak ho správně vyměnit?!


2.Sháním na svou e90 splittery?! Ví někdo kde zakoupit za slušnou cenu?

3. VYŘEŠENO!
Když ráno přijdu k autu, nastartuju, tak auto nepatrně po 3 vteřinách zavibruje/rozklepe se a zase se uklidní. Nevíte proč?
Nebo jedu a z ničeho nic mi třeba auto cukne.. Prostě jedu 80Km/h, plyn v klidu a auto na sekundu vynechá.. Divné??!

Díky moc 8) :)

Napsal: úte 02.09.2014 12:26
od Spearsak
Nemam radu, ale dela me presne to same. Co nechapu je, ze ja mam 330i E90 a ty 330d.

Napsal: úte 02.09.2014 12:42
od Srbik
Opravdu divné...
Doufám, že se tu najde někdo kdo poradí něco víc..
:wink: :)

Napsal: úte 09.09.2014 11:03
od lulu991
menil si niekedy palivovy filter? Na diagnostike si bol pozriet, ci nieco nevypise?

Napsal: úte 09.09.2014 16:13
od mates5
mám ten samy problem na 325d auto prostě občas cukne většinou při ustalene jizdě po dalnici když uberu plyn a přidám tak je tam jakoby prodleva a občas i cukne možná to souvisí s regeneraci DPF každopádně na diag.je bez zavad.tak nevim

Napsal: stř 10.09.2014 14:01
od Srbik
Přesně tak.. prodleva tam občas je a vybrování při studeném startu se stává opravdu jen málo kdy, ale stává se!
Každopádně diagnostika nic nepíše, palubní počítač taky ne..
Jedině zkusím teda vyměnit ten palivový filtr a uvidíme jestli vše odezní :))

Napsal: čtv 16.10.2014 08:33
od mates5
Mě teda pomohla vyměna pal.filtru. :lol:

Napsal: pon 20.10.2014 16:17
od Srbik
Tenhle týden se chystám také na výměnu, tak jsem zvědav :))

Napsal: stř 22.10.2014 19:41
od drbi
Tak mě to vibrování dělalo hlavně v zimě, ale žhavící svíčky vše vyřešily. 320 D, Jinak ta prodleva za jízdy dělá mě i mému kamarádovi na stejné motorizaci, bud se to vyřeší lepší naftou popř aditiva ale nakonec průplach a nějaká ta dekarbonizace vstřiků, jestli to říkám dobře to vyřešila úplně.

Napsal: čtv 23.10.2014 19:57
od naspo
mates5 píše:mám ten samy problem na 325d auto prostě občas cukne většinou při ustalene jizdě po dalnici když uberu plyn a přidám tak je tam jakoby prodleva a občas i cukne možná to souvisí s regeneraci DPF každopádně na diag.je bez zavad.tak nevim
To máš zasrané EGR ventil, potřeba pročistit, nebo vyřadit

Napsal: úte 28.10.2014 23:13
od Srbik
To máš asi pravdu :)

Každopádně by mě ještě zajímalo jak to je s tím filtrem na odvětrání klikové skříně? Poradí někdo? Kde je a postup výměny? :))

Napsal: stř 29.10.2014 15:56
od lulu991
skor je tu otazka, preco ho chces menit? V tomto aute by uz mal byt bezudrzbovy bez tej spongiovej naplne vo vnutri, ktora sa zvykla nicit, takze nerozumiem dovodu vymeny :) Najdes ho inac pri vzduchovom filtri myslim, treba dat dole dekel z motora :wink:

Napsal: stř 29.10.2014 16:27
od Srbik
Právě nevím jestli je bezúdržbový nebo není :) proto se ptám...
Jestli je to jak píšeš, pak to nechám být... :D

Napsal: ned 21.12.2014 17:49
od 723novy723
Cus,tak sem se pustil do cisteni olejoveho separatoru u 320i, E90,r.v.2005 a muzu rict,ze to bylo zbytecny. Byl pruchodny a zadne usazeniny nikde nebyly. Co je ale vyhoda,ze uz konecne vim kde co na tom aute je touto zkusenosti,jsem ochoten i pomoci. Mazec bylo sundat saci potrubi. Brzo se chystam na vymenu tesneni vika ventilu. Mozna udelam nejakou prezentaci. Da se to tady nekde rozume sdilet v sekci navody? Dik

Napsal: sob 27.12.2014 20:20
od JaraX
u žadného BMW není separator bezudržbový, mění se všechny max po 150tkm, to že některé nemají plstěnou vložku jen prodlužuje jejich životnost.

Napsal: ned 28.12.2014 00:32
od vita11
až na N53 kde se nedá objednat zvlášť

Napsal: ned 28.12.2014 09:44
od JaraX
šak tam se mění celé víko. Bohužel to sou inovace, mě už tydle motory serou, asi budu dělat jen sedmičky, ale prostě živit N51,N52,N53 stojí prachy, hlinkove šrouby se musí vždycky měnit ,separator je bud součastí ventilvíka a nebo je šileně drahej, tuším 8000kč včetně hadic u N52KP

Napsal: ned 28.12.2014 10:46
od _milan_
ja to čtu tak zlatej 3,0d / 35d :D

Napsal: ned 28.12.2014 11:09
od JaraX
u nafty nestojí žádná věc tak málo co celej servis benzína. i když se udělá to ventil víko novy, tak to stojí jak dva vstřiky na naftu.

Napsal: ned 28.12.2014 11:11
od _milan_
forever nafta