Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.10.2014 15:00
od edgarrek
Ahoj kluci,uvažuji koupi BMW 3 nebo 5 od roku 2007 a víš.Vím,že je tady toho o motorech nápsáno hodně a moc se v tom,abych se přiznal nevyznám.Mohl by někdo napsat jakým motorům se vyhnout obloukem a které jsou ty v pohodě.Je mi jedno jestli nafta nebo benzin,o spotřebu mi taky nejde.Moc díky za jakoukoliv radu. :oops:

Napsal: pon 20.10.2014 15:07
od Totic
Tak držáky jsou 320D. Benzíňáky přímovstřiky už jsou na tom s údržbou a životností hůř, než jejich předchůdci. Nenáročnej asi taky čtyřvál.

Napsal: pon 20.10.2014 15:41
od Francis
320D po roce 2007 je "držák"? :roll: Jako vtip dobré :-) Motory N47D20 jsou opravdu "vydařené", zejména řešení rozvodového řetězu je excelentní průšvih.

Napsal: pon 20.10.2014 16:47
od Totic
Naftaři si ho pochvalují pro svou dynamiku, leckdo ho zas různě počipoval a pod. Ale je pravda na údržbu to už dneska není nicmoc. Spíš zase předchůdce.

Napsal: pon 20.10.2014 18:09
od ROBi
Pozor, ty 2.0d jsou dva typy. Stačí se podívat do ETK. Starší verze je spolehlivější.

Napsal: pon 20.10.2014 20:53
od mike-ee
jednoduše, M47 120kW je cajk, 130kW N47 je nebezpečnější, ale není to pravidlo, že každý motor. Nicméně existuje tam nebezpečí nechtěné investice... Jinak bych ale raději N47 obešel obloukem pro jistotu a jinak je to o tom co hlavně chceš.

Důležitý je stav a pokud se prokazatelně o motor někdo staral, tak by to mělo být ok. 25i před face je trošku žrout oleje, je lepší když tak vzít rovnou 30i protože to stejně žere podobně a jede lépe. 35i nežere při normální jízdě o moc víc, ale už tě moc nenechá jezdit normálně svým projevem a taky má svá temná zákoutí, nicméně jsem do něj teď vletěl a zatím po půl roce spokojenost....

Jak říkám, pokud se na motoru nedělaly šíleně velké opravy, ale byla o něj starost, je to dobrej náběh na to aby fungoval při správném zacházení a servisu déle.

V každém případě doporučuji olejový interval 15 tisíc km, protože long life je jedna velká habaďůra a motoru to neprospívá, žádný výrobce filtru neuvedl v mánií longlife olejů longlife filtr a bohužel zakarbonování motorů díky long life je celkem častý jev, buď poté takový motor vypláchnout a nalít olej a pak měnit po kratších intervalech, nebo jen přejít na kratší interval, vždy to bude jen dobře.

Napsal: pon 20.10.2014 21:44
od edgarrek
O.K Díky za rady,ještě se zeptám, jak je to se stočenými kilometry u BMW.Někde jsem četl,že na diagnostice je to poznat,sice né o kolik,ale že s tím někdo hýbal.Je to pravda?

Napsal: pon 20.10.2014 22:52
od MattyX
Totic píše:Tak držáky jsou 320D. Benzíňáky přímovstřiky už jsou na tom s údržbou a životností hůř, než jejich předchůdci. Nenáročnej asi taky čtyřvál.
Ty tvoje rady tvl... :roll: :roll:

Napsal: úte 21.10.2014 11:54
od Totic
A jo tak shrnout celou paletu motorů do třech vět je jasný že nebude asi úplně přínosem. :lol: Ale na to nevystačí nejspíš ani celý téma.

Napsal: úte 21.10.2014 21:26
od andree182