Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 13.11.2014 01:57
od mr_nitroz
Rad bych se Vas, clenu fora zeptal na názor jakou ma hodnotu nyní BMW 335i, E92, 2007, coupe, cerne, svetla vyhrivana kuze, navigace, najeto 220000 pravých, 18 palcu kola, nemá m-paket? Mam moznost jednu takovou koupit a dohadujeme se s majitelem o cene. Rad bych slysel i názor Vás odborníků, at mu muzu zargumentovat pripadne domluvit lepsi cenu...

Napsal: čtv 13.11.2014 07:12
od jonas1
V ČR dle stavu a původu od 340. Na mobile je mas za 14-18 tis. Eur. Pokud auto dostávalo předepsaný servis, tyhle km nemusí nic znamenat

Napsal: čtv 13.11.2014 10:32
od majkouch
odborník nejsem, ale řekl bych dosti záleží na tom v jakém je stavu a jak se k tomu chovali předešlí majitelé a co všechno bylo či nebylo měněno :-)
jestli nic, což asi ne, ale i tak by ses mohl dostat k dalším 50-150k investic :-P ani pravidelný servis nemusí nic znamenat, např. pokud tam lili longlife na 30tkm, tak je to v hajzlu... takže já bych nekupoval bez důkladné prohlídky v servise, už nikdy, natož káru za 400k...

ale ať se vyjádří odborníci ;-)

Napsal: čtv 13.11.2014 22:26
od Lukas-fanda-BMW
mám tento model, koupený letos v německu při 229 tis. km. Nyní najeto přes 245. Byl jsem na dia a vše naprosto v pořádku. V CZ bych auto s těmito km nekoupil, ale z D mám už třetí bávo a ty km najeté u nich po dálnicích nic neznamenají. Radši bávo z rajchu s 300 tis. než z CZ při 200 tis. U jetého u nás tě při 250 tis. budou čekat turba, čerpadlo..když přivezeš dobře jetý z německa, tak to samé i až při 400 tis. A cena se pohybuje okolo 350 i já si ho tak cením.

Napsal: čtv 13.11.2014 22:30
od Lukas-fanda-BMW
ještě bych podotkl, že cenu lehce ovlivní, zda je to manuál, nebo automat...manuálů je míň a jsou podle mě zábavnější, menší možnost drahé opravy, nižší spotřeba...s manuálem bývá cena o něco vyšší

Napsal: pát 14.11.2014 00:08
od xyron
Lukas:

1) souhlas s manuálem ..
2) to že se ti na německých poserou věci v 400tis km a na českých v 200tis km ... to si spad z višně ne?

Mr. Nitroz:

- mám E93 335i manuál, kupováno s origo 98tis km z Německa (2xmajitelé Baden-Wurtenburg a Bayern) , nyní najeto 115tis km..

- na opravách proinvestováno cca 80 tisíc czk (podvozek - ramena atd, brzdy, civky, svicky, HPFP, vodni pumpa, lambdy, remeny, kladky atd..
- kola, performance výfuk, JB4, pece o lak atd atd (tj ne opravy) dalších 90 tisíc (a to nejsem blazen co potřebuje turba z ameriky za dalšich 60-90 tisic atd atd...)

Strašně moc záleží na kusu co najdeš, na tom jak se k tomu kdo choval... a pak pořád hraje svoji roli barva, vybava, převodovka ...

Napsal: pát 14.11.2014 00:16
od Lukas-fanda-BMW
xyron: každý máme hold jinou zkušenost

Napsal: pát 14.11.2014 07:52
od xyron
Lukas : jsi stastnej clovek, toho si vaz !

Napsal: pát 14.11.2014 08:01
od majkouch
zkušenosti nezkušenosti, ty turba nejsou stavěný na 400tkm, i 200tkm bude zázrak... a jedině s jízdou bez nohy na plynu...

já si svoje cením na 700tis. a na konci roku 2015 na 750tis. :Kapela:

Napsal: sob 15.11.2014 01:31
od Lukas-fanda-BMW
247 tis km a vše funguje skvěle, i turba, tak mi to vysvětli ;)
a nejezdím zrovna na spotřebu

Napsal: sob 15.11.2014 09:30
od xyron
Znas celou historii auta do tech 220k v Nemecku a co vse bylo meneny ? :-)

Napsal: ned 16.11.2014 11:57
od majkouch
jo ono to jezdí, to ale není důkaz že turba nechčijou...
a taky ne, že už třeba 2x nebyly měněný...

Napsal: ned 16.11.2014 12:30
od Poldav6
Zdravím, 335i jsem koupil před 2 lety.. Asi má zajímavou historii, raději jsem se po tom nepídil, ale dospěl jsem (na základě praxe a pozorování) k tomuto:

1) je to především o štěstí. Někdo si koupí libovku a trne co dalšího se na autě vysere, jiný opak.

2) manuál není žádná výhra. Převodovka se nedá repasovat a až se odporoučí, musí se řešit nová. Na ebayi atd se dají sehnat kolem 1500USD, snad v dobrém stavu.... Automat jde aspoň repasovat.

3) turba mají životnost 100k km.

4) Vodní pumpa má životnost 100k km.

5) Jediné, co o stavu motoru vypoví relevantní info je bordel v kanálcích sání (dá se / mělo by se čistit) - kolik ho tam je a kontrola komprese ve válcích. Množství oleje v sání zase vypoví něco málo o turbech.

Takže, auto s takovým nájezdem, ať má "historii" jakoukoli, bych nejdřív důkladně prohlédnul. Diagnostika nestačí, je potřeba to vzít fakt důkladně. Případné investice potom můžou být i 1/4 kupní ceny. Pokud by bylo v cajku, 300k by byla krásná cena, strop asi 350k.