Stránka 1 z 1
Napsal: stř 18.02.2015 19:25
od Tomas_dc
Ahoj,
koupil jsem právě e90tku a nejde mě tempomat - tempomat originál (žádná dostavba) a diagnostika nevypisuje chybu, vidí ho jako ok (už jsem byl na dvou diagnostikách a ani jedna). Někdo nějaká rada?
Na diagnostice mě řekli, že nevědí, ale může to být prý přehraný SW a proto nefunguje.
Díky
Napsal: čtv 19.02.2015 00:26
od inspi1981
Asi by to chtělo lepší diagnostiku
Napsal: čtv 19.02.2015 10:28
od xyron
Tomas : jaky tempomat tam mas ?
Napsal: čtv 19.02.2015 11:25
od Tomas_dc
Diagnostiky byli dvě pokaždé jiná (jedna v autorizovaném servise)
Tempomaty jsou tři jestli se nepletu a já mám ten s aktivním udržováním rychlosti - né vzdálenosti od auta.
Napsal: čtv 19.02.2015 12:17
od vita11
A jinou, zdánlivě nesouvisející chybu to nehlásí? Jako příklad - tempomat se nezapne, pokud ti to hlásí nízký tlak v pneu
Tomas_dc píše:Tempomaty jsou tři jestli se nepletu a já mám ten s aktivním udržováním rychlosti - né vzdálenosti od auta.
myslíš obyčejný tempomat s brzdnou funkcí, bez radaru?
Napsal: čtv 19.02.2015 13:23
od lulu991
presne tak, pokial samotny tempomat chybu nehlasi, zisti ci nemas ine chyby, lebo tie mozu blokovat zapnutie tempomatu

Napsal: pát 20.02.2015 12:53
od Tomas_dc
Mám dvě vypisující se chyby - závadu natáčení dynamických světlometů, kde bude nejspíš potřeba vyměnit motorek nebo řídicí jednotku a vzadu na kufru nesvítící světlo (při standardně zapnutých světlometech).
Jiné chyby tam nejsou, nechce se mě věřit, že by se nechtěl tempomat spustit díky světlům) ...
Obyč tempomat? No vepředu v masce mám něco jako radar, ale všichni mě tvrdí, že v tomto modelu je tempomat pouze s udržováním rychlosti z kopce (kdy sám si dobržďuje nejen motorem ale i brzdou). Nemá to být na aktivní udržování vzdálenosti od auta.
Napsal: pát 20.02.2015 12:58
od Miguel
V první řadě se chce podívat jestli je tempomat správně nakodovanej (případně překodovat), pak hledat dál. Stejně tak natáčecí xenony, překodovat jednotky a pak zjišťovat jestli je něco špatně.
Napsal: pát 20.02.2015 13:32
od mike-ee
pokud máš v masce radar tak je to aktivní tempomat

Když si tady
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html zadáš posledních 7 znaku z VIN, tak ti vyběhne cela výbava a tam uvidíš, ale jestli je tam radar tak to nemůže být jiný, než aktivní tempomat. Bohužel občas se ty radary rády kazí a pak to prostě nebude fungovat a není to zrovna levná oprava, ale zakopaný pes může být úplně někde jinde.
Ale je nesmysl, aby to original diagnostika nepoznala, jedině že by bylo třeba nefunkční ovládání ( páčka) a pak auto nedostane impuls a diagnostika tohle nepozná no...
Napsal: pát 20.02.2015 13:40
od xyron
Mel jsem s adaptivnim tempomatem taky problem... stacilo cocku radaru poradne vycistit.... nova stoji 40koliku...
Napsal: pát 20.02.2015 14:05
od Tomas_dc
Jasně, co se týče kódování do origo BMW servisu se mě moc jezdit nechce, máme tam na ně špatné reference, tzn. víte jak to udělat jinak? (U koho) jsem z Ústeckého kraje.
Jinak výbava již načtena ale pdf je moc velké takže pro kontrolu alespoň 7posl. znaků A082011
Vypadá to na Aktive Geschwindigkeitsregelung
takže je to předpokládám ten s tím udržováním i aktivní vzdálenosti mezi auty.
Napsal: pát 20.02.2015 14:18
od xyron
Ano, to je ten TOP tempo s radarem do E9x rady...
Napsal: pát 20.02.2015 14:19
od vita11
Jo to máš radarový tempomat, takže problém může být i ve špinavé čičce radaru
Napsal: pát 20.02.2015 14:29
od Tomas_dc
Ok, to znamená, že až bude teplo, tak vyndat radar, vyčistit čočku je fáze první, pokud to nepomůže, tak krok číslo dvě je (stejně se na to chystám) spravit v dynamických světlometech natáčení světel (což bude nejspíš motorek nebo řídící jednotkou) a pokud ani to né, tak nakódovat? (to je věc o které nic nevím

)
Napsal: pát 20.02.2015 14:33
od vita11
Čočku můžeš vyčistit i když je na autě. Stačí z venku. Dovnitř se stejně asi nedostaneš. Pokud to nepomůže, tak překódování jak světel, tak tempomatu. Až pak bych řešil mechanické věci, výměny atd.
Napsal: pát 20.02.2015 14:43
od Tomas_dc
Super, díky, asi blbá otázka, ale kde zvládnout překódování? V autorizáku si za to zase řeknou zbytečně pálku a ještě to odfláknou.
Jsem z Děčína ale např. směr Praha asi také není problém dojet. Spíš jde o někoho kdo je prověřený a je ok, auto mám velmi krátce a snažím se vychytat mouchy s kterými jsem ho koupil.
Napsal: pát 20.02.2015 14:48
od vita11
Třeba Miguel

Napsal: pát 20.02.2015 14:54
od Tomas_dc
Paráda, takže zkusím napsat jemu a uvidíme co mě na to řekne, zatím díky
Napsal: sob 21.02.2015 11:56
od matiz
Preju ti aby byl radar v poradku, protoze jinak to bude bolet...
Napsal: stř 25.02.2015 14:52
od Tomas_dc
No to já taky doufám, jinak nevím, asi nejsem ochoten investovat 40tis za díl + práce. ...
Už jsem měnil kompletní přední světlomet, teď řeším to, že motor nehřeje = neprovádí se automatická regenerace DPF a ještě mě čeká natáčení předního světlometu, který očividně nenatáčí a vzadu (víko od kufru) nefunguje standardní svícení (a už vím, že to bude na 95% v elektonice) někde v zimě ohnutej kabel, kterej ani nevím kde budu hledat.