Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.03.2015 12:05
od Martyn
Chlapi, 325d, 2009 LCI! se 145kW motorem - wtf je to mozne? Myslel jsem ze facelifty mely vsechny ten novejsi 150kW motor?
Neni to nejaka bastlunka garazlift?:)

Napsal: čtv 05.03.2015 12:15
od Martyn
Ok viki zachranila:) pro me teda necekane, facelift sice v roce 2009, ale nove motory se zacaly davat az v roce 2010:o) hezky.. Trosku to tady prohledam pac nafty neznam vubec, ale kdyz by nekdo mel jeste nejake info k tomuto motoru, budu rad..
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Seri ... #Engines_2

Napsal: čtv 05.03.2015 12:16
od xyron
Mohl to byt taky přelom kdy do LCI kastle rvali predface techniku ne ? Nejlíp vzít VIN a dekoder ti rekne jasnou odpověd..

Napsal: čtv 05.03.2015 12:33
od Martyn
jj, myslim ze s tim dokazu zit chvili..:)
Vehicle information

VIN long

Type code UX51

Type 325D UL (EUR)

Dev. series E91 (MUE)

Line 3

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M57/T2

Cubical capacity 3.00

Power 145

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Prod. date 2008-10-20




Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

337 M SPORT PACKAGE

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

386 ROOF RAIL

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER

402 PANORAMA GLASS ROOF

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7RS COMFORT PACKAGE

7R7 INNOVATION PACKAGE

7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH

7XA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI

704 M SPORT SUSPENSION

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION




Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Napsal: čtv 05.03.2015 14:44
od matik
25 se 150kw co je v e9x se už dávali na F-kové řady (Rok dle mého 2010 a výše)... Myslím si že 150kw ve 25d už ani nebyl v e6x :wink:

Kolik to má najeto ? A co za to ? :) ... Po zkušenosti bych se raději podíval na rozvody či bych je případně nechal za v času vyměnit...

Napsal: čtv 05.03.2015 16:52
od Martyn
matik píše:25 se 150kw co je v e9x se už dávali na F-kové řady (Rok dle mého 2010 a výše)... Myslím si že 150kw ve 25d už ani nebyl v e6x :wink:

Kolik to má najeto ? A co za to ? :) ... Po zkušenosti bych se raději podíval na rozvody či bych je případně nechal za v času vyměnit...
Prave ze jsou i v e9x, ale az 2010+ no.. Tohle (2009) byl jedinej rok pro tuhle kombinaci (LCI + 145kW).. Pro me taky novinka:)
Najeto ma 170tis (overeno v BMW - zaznamy sedi az do soucasnosti..).
Rozvody?? WTF?? Presne kvuli tomuhle jsem rovnou vyskrtl n47 z vyberu a koukal pouze po sestivalcich.. Hlavne mi nerikejte ze praskaj i u sestihrncu, to si fakt jedu pro to mondeo uz..
Cena 15K evropskych..

Napsal: pát 06.03.2015 13:25
od matik
Martyn

Špatně napsáno :wink: .. Myslel jsem to tak že fkové řady už měli 25d se 150kw a i pár posledních e9x od toho roku 2010 :wink: ... Sám jsem měl 150kw e9x s rokem 2011 :wink:

Napsal: pát 06.03.2015 13:31
od JakubST
Motor M57, tak ten je ještě ok z hlediska rozvodů.

Špatný by byl novější N57 se 150kW...

Napsal: pát 06.03.2015 21:42
od Martyn
No, kazdopadne jsem neodolal, byla to laska na prvni pohled:) zajedeme za doktorem snejkem a uvidime co nam rekne, stejne mi to auto nevydrzi dyl nez rok jak se znam..:)

Napsal: sob 07.03.2015 20:58
od ugurundu
rekne ti ze je to zasrany diesel XD

jeho klasika :-)

jinak mam to same a jsem s tim spokojenej, pouze muj rok je 2006/12 vyroba.

Napsal: ned 08.03.2015 13:22
od JaraX
jj Snejk ví co mluví

všechny N motory po roce 2008 maj problem s rozvodama

Napsal: ned 08.03.2015 17:27
od matiz
No uplne vsechny zase neeeee -)))))))))

Napsal: pát 27.03.2015 10:29
od romariooo
JakubST píše:Motor M57, tak ten je ještě ok z hlediska rozvodů.

Špatný by byl novější N57 se 150kW...
V čem je ten novější N57 špatny?

Napsal: pát 27.03.2015 11:24
od JaraX
všechny N motory krom N72 a N62 maj problémy s rozvodama,

Napsal: pát 27.03.2015 20:52
od scooter_x
I N52 ? N52B30 ...

Napsal: pát 27.03.2015 21:34
od JaraX
taky ale není to tak hrozný, každopádně není na škodu zkontrolovat napínáky, ted tu mam jeden N62 co umřel na špatnej napínák

Napsal: sob 28.03.2015 10:30
od JaraX
do roku 2008 to jakž takž jde, každopadně N motory už mají tenčí řetězy než M motory, od roku 2008 nastává opravu velký problém, tam došlo k velkému ztenčení řetězů a rozvody jdou jak na běžícím pásu, ted jsme dělali N47b20, první majitel, najeto 40tkm a ulomil se zub na kolečku

Napsal: pon 08.06.2015 17:36
od mates5
takže E91 325d 145KW vyroba 5/2008 motor M57 ma ještě širší řetaz?Mám najeto 205tis a nevim jestli rozvody měnit nebo ne.