Stránka 1 z 1

Napsal: pon 16.03.2015 17:11
od Mi_t_is
Zdravím vás, mohli by ste mi niekto kto sa možno o trošku viac rozumie ako ja pozrieť na foto a povedať mi niečo viac? Po zhodení hlavy motora som našiel v druhom valci vodu a v treťom valci bolo len troška vody (podla foto), ale po pozretí tesnenia (vyzera v pohode) a hlavy, som zistil že prasklina je od chladiacej časti k ventilom na valci treťom, ako je teda možné že som našiel vodu v druhom valci zvačša?

2. Treba novu hlavu M50? zvaraju to viacerí ľudia,aka je cena toho? Myslím že sa to neoplatí a oplatí sa len nájsť použitú hlavu z M50, pasuje jedine z M50B25 s vanosom ako mam ja že?

Fotky priložím

Obrázek

prasklina na treťom valci

Obrázek


ostatne fotky - detailne každy valec, tesnenie

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/l9dh.png

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/pIzt.png

1.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/m3rL.png

2.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/UbFv.png

3.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/YE0j.png

4.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/04Yh.png

5.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/nzE4.png

6.valec
http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/riD4.png

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/NbRJ.png

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/acSq.png

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/hfPR.png

http://ctrlv.cz/shots/2015/03/16/ekb2.png

Napsal: pon 16.03.2015 17:50
od Totic
V případě této zkázy motoru a vodních válců vidím jednoznačně: Error

"Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home. "



:idea:

Napsal: pon 16.03.2015 18:44
od Mi_t_is
opravene linky

Napsal: úte 17.03.2015 20:00
od beny-maser
a nenatekla ti tam ta voda při demontáži?
S tímhle množstvím by se to již netočilo.

Napsal: úte 17.03.2015 21:12
od FiliposII
Voda natekla pri demontazi, přes tu prasklinku by nenateklo nic a navíc by se to v provozu odporilo, a když hlava schládne, prasklina se uzavře a nic neprojde.

Zavařit to jde, umí to spousta lidí. Cena zavaření (vašení, broušení, sedla ventilů) bude tak minimálně 5000, spíše ale více.

Možná bude lepší sehnat jinou hlavu ... nebo celý motor, přece jen oprava půjde jen na materiálu na cca 10000kč, pokud se vymění vše jak má.

Napsal: úte 17.03.2015 23:14
od MattyX
Jestli jsi nechal tohle mnozství vody ve válci, tak za chvílu budeš moct vyhodit i blok... vysušit ihned a namastit stěny válců, aby ti nevyrezly !!!

Napsal: čtv 23.04.2015 19:46
od Mi_t_is
Chalani zohnal som si druhu hlavu motora bola na vybrus ventilov, zrovnanie aj na otlakovanie ( všetko v pohode) potom som obrusil troška blok (na bloku som si nevšimol že by bola prasklina) blok som neskúmal ani či je rovný, kedže hlava z motora predtym bola jasne prasknuta medzi ventilom a chladiacou sustavou.


Dnes som to ale šiel naštartovať, všetko v poriadku auto ide ako hodinky, po zohriatí na 90 stupnov na volnobehu som to šiel previezť a potom to bolo vidno, dym z vyfuku zas biely. Ked som zastavil tak prestalo, len pri pridavani ide dym...

auto neprehrieva (tak ako predtym)
dymi na bielo (tak ako predtym)
hlava prasknuta nie je
olej s vodou zmiešany nie je
vo vode nie je olej ani bublinky
hadice nie su natlakovane

co s tým? zas to mam komplet rozobrať? Niekde som možno spravil chybu. všetko je dotiahnuté ako malo byť...

Napsal: čtv 23.04.2015 23:04
od Design
A voda mizi nebo co?

Napsal: čtv 23.04.2015 23:52
od Mi_t_is
Uvidíme dnes som dolial po rysku prebehol to, musí vychladnúť, poitom môžem zas to isté a potom sa uvidí, ak netečie pod auto musí do valcu....