Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.05.2015 20:29
od Marco66
Zdar chlapi, řeším dilema, uvažuji o koupi Alpinky E36 B3 od známého z DE 1994 s nájezdem 202tis v celkově hezkém stavu. Ale naskytla se mě tady u nás koupě M3 e36 1993 za zhruba stejnou cenu 230tis. Jedná se o 3,0 s nájezdem necelých 180tis. po výměně spojky, přetěsněném vanosu, s novýma zadníma kotoučema. Po technické stránce je auto v dobrém stavu. Horší je to s kastlou (výměna přední kapoty, koroze zasních lemů, nalakování střechy) Chtěl bych se zeptat na vaše názory do čeho by jste šli? Auto bude jezdit vyloženě víkendově za pěkného počasí v zimě vůbec. Takže nájezd za rok cca 2tis. Hodně lidí mě od M3 odrazuje , že jsou tam vysoké náklady a že se musí u 3,0 nastavovat ventily a taky že odchází vanos. Zajímá mě jaký je interval na nastavení ventilů. Popřípadě co tam často odchází atd. Nemůžu se nějak rozhodnout tak bych chtěl budu rád za jakýkoliv názor/radu/poznatek. Díky Marek.

Napsal: stř 20.05.2015 22:39
od MattyX
Šel bych do té co je v lepším stavu ... B3 sice není na motor taková agresivní, ale i tak je to super :)

Napsal: pon 25.05.2015 23:22
od Maysner
Oboji ma neco do sebe. Sam mam motor Alpina B3 3.0. Maximalni spokojenost. Za tento rok mam uz najeto 2tkm a pocitam ze zas 10tkm za sezonu najedu. Celkove co se dilu na motor tyka, je vse bezny levnejsi jak u M3. Veskery prislusenstvi je shodny s obycejnou M50B25TU. Svezeni je s tim super, M3 je sportovnejsi, ale zabavy je i tak dost. Na okresce jsme s 3.0 M3 jezdili nastejno, na care je M3 o neco rychlejsi.
Rozhodl bych se asi pro cestu lepsi karoserie, a pokud je nabizena Alpina opravdu pekna a v origo stavu, postupne stoupne na cene. Navic je to model, kterej jen tak nekdo u nas nema. Ja jsem v kontaktu s jednim clovekem, ktery E36 B3 vlastni. Ja svoji koupil tezce bouranou, takze mam motor v jinym aute a zbytek uz dost opouzivanych veci slo do sveta

Napsal: úte 26.05.2015 10:24
od xyron
Alpinu 8)

Napsal: pon 01.06.2015 19:46
od mira328
Rozhodně bych volil pěknou Alpinu než schnilou M3 :)

Napsal: pon 01.06.2015 20:44
od Totic
A nebo taky naopak, žejo.. ale najděte takovou. :)
Jeden ze znatelnějších jízdních rozdílů by mohla být absence LSD v Alpině, ale svor se dá zrovna v E36 celkem lehce dodělat. ;) Ještě možná pak přední ramena a náprava vs. M3. Stavitelná geometrie. Na to je řešení myslím taky v horním uložení s většími odklony. Jen tak polemizuju jak dotáhnout Alpinu jízdně k dokonalosti.
Naopak plusy z Buchloe jsou ve výbavě a/nebo přípravou na veškeré dodělávky. Zejména pak ty jejich nádstavbový budíky a měřáky působí exkluzivně.

Napsal: stř 08.07.2015 23:24
od harezz
Alpina B3 3.0 má 25% svor v základu.
Ramena a zadní uložení má stejné jako třílitrovka, stejně tak jako řízení.

Pokud je Alpina kompletní a v původním stavu, tak má asi větší perspektivu než M3 3.0.