Stránka 1 z 2
Napsal: sob 23.05.2015 22:32
od Browen
Dobrý den,
předem se omlouvám, že to strkám do téhle sekce, ale nevěděl jsem kam s tímhle tématem a do pokecu jsem se nedostal.
K věci. Koukám se po nějakém pěkném špuntovi do 12.000€ (340 000,- +-) a narazil jsem na pěkný 320D z Německa, po vyřazení turků mi zbyla jedna a přemýšlím nad ní. Zajímalo by mě, na co si dát pozor a podobně. Klidně i jestli je jiný návrh na auta do této cenové kategorie, rád se podívám. Smile
Jinak to co jsem našel má našlapáno 126 000, po druhém majiteli, s plnou serviskou, r.v. 12/2008, základní výbava, cena 320.000,--.
Dík, ahoj

Napsal: sob 23.05.2015 23:58
od starML
Dej sem odkaz na to auto, pár z nás Ti to +/- zhodnotí a upozorní na problémy. Bohužel ani Německo už dnes není, co bývalo, i když vyřadím Turky, Řeky a pozůstatky Střední skupiny Sovětských vojsk v bývalé NDR. Dnes je lepší Belgie a Holandsko a vynechat "čmoudy", kteří nemluví německy a anglicky na 89%+. Jinak dopadneš jako kolega Kubasek, který dovezl z Německa vůz a při koupi už věděl, že bude trochu papat olej viz.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= . Využij služeb kolegy "M3maniac" viz.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=maniac , je to úplně nejlepší "BMW autoscout". Ámen

Napsal: ned 24.05.2015 07:18
od Browen
Díky, rozhodně na to mrknu.
Odkazy:
10/2008
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 22019.html
1/2010 (jako cena supr, ale už mám u toho pochyby, abych právě doslova "nedojel" :/ )
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 75204.html
11/2008 - pro mě TOP
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 63645.html
Díky, ...!

Napsal: ned 24.05.2015 10:39
od JaraX
130kW určitě nekupuj, je to hodně problémový motor, zrovna ted tady mám, jeden 62tkm najeto, jeden 96tkm, obojí první majitele, obojí KO rozvody, pokud chceš dvoulitra, kup si 320d 120kW, ten je až na turba v pohodě, nebo si kup 330d, ten je taky mnohem spohelivější než 320D 130kW, každopádně všechny BMW od roku 2008 trpí na rozvody, ale tydle dvoulitry suveréně nejvíc,
Napsal: ned 24.05.2015 11:40
od Browen
No paráda,... tak to není dobrá zpráva. Bohužel 330 je o sto litrů víš, tak mrknu na ty 120kw verze. A ty turba na tý 120kw verzi - jaký mají problém?
Napsal: ned 24.05.2015 12:41
od Browen
Napsal: ned 24.05.2015 14:19
od nafta
Bohužel to bude ten samej motor akorát ubranej víkon ohledně pojistky. Je to určite motor N47 a ten je problem. Musíš mít M47 ,ale ten se vyráběl tušim jen do 8/2008
Napsal: ned 24.05.2015 14:22
od JaraX
přesně tak, hledat starší motor M57, ony zase těm 130kW odchází regulace, takže 120kW je jasně lepší volba,
otázka jak jsi natom s nájezdem, nafta se vyplatí od takovych 20 000km ročně, a to ještě podle závad.
Napsal: ned 24.05.2015 15:22
od Browen
Tak naftu rozhodně. A který bavoráky mají pořád normální motory po 8/2008? Za cenu do těch 12.500€? Jinak díky, pánové!

Napsal: ned 24.05.2015 16:02
od matiz
Odpoved na tuto otazku nechces slyset... Jinymi slovy, kazdy ma nejake ty "mouchy" a obcas se na nich neco posere. Tim neco posere mam na mysli neco co muze stat velmi mnoho penez.
Napsal: ned 24.05.2015 19:05
od JaraX
Browen píše:Tak naftu rozhodně. A který bavoráky mají pořád normální motory po 8/2008? Za cenu do těch 12.500€? Jinak díky, pánové!

žádný, 2008 byla revize rozvodů, ta oprava nestojí zrovna 20k potom, takže lepší se tomu vyhnout, v klidu si kup předface, je mnohem spolehlivější, pokud koupíš poface, tak si nech 50-100k bokem.
Napsal: pon 25.05.2015 12:31
od gsicbr
a ještě tady nikdo nezmínil, že N47 má ještě problém s praskajícím blokem motoru. Kámoš má zkušenost, taky nic levnýho. Zlatá litina!
Napsal: pon 25.05.2015 14:03
od Browen
No teda, vůbec to nezní slibně. Nechtěl jsem do auta staršího 7let. :-/
Napsal: pon 25.05.2015 14:12
od JaraX
ojeté naftové auto bude vždy loterie, ale každopádně koupí předfacu si koupíš mnohem spolehlivější auto, tady platí, čím starší, tím lepší.
Napsal: pon 25.05.2015 15:28
od JayFader
JaraX píše:ojeté naftové auto bude vždy loterie, ale každopádně koupí předfacu si koupíš mnohem spolehlivější auto, tady platí, čím starší, tím lepší.
A jak je to u benzínů (130i/330i)? Platí zde to samé?
Napsal: pon 25.05.2015 17:20
od JaraX
u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
Napsal: pon 25.05.2015 17:48
od Browen
Hm ... takže to bude pravda.
20 ojetých motorů, kterým se vyhněte širokým obloukem (název článku)
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
Napsal: pon 25.05.2015 20:35
od Atila
JaraX píše:u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
Ty trilitry s primym vstrikovanim se zanasi karbonem a biturb odchazela cerpadla jak na bezicim pasu, takze take zadne velke stesti. Doby starych neznicitelnych benzinu od BMW jsou davno pryc.
Jinak ty rozvody u dieselu nejsou az ten nejzasadnejsi problem, daji se preventivne vymenit. Horsi je, ze vsechny N47 ctyrvalce maji zivotnost 200.000 km a pak novy motor. S tim uz toho moc delat nelze.
Napsal: pon 25.05.2015 21:12
od JaraX
to karbonovani se da vyřešit jinym olejem, čerpadlo a vstřiky občas odejdou no

Napsal: úte 26.05.2015 01:11
od mr_nitroz
Nevim proc vybiras 4 hrnkoveho traktora, vybirej spis 6ti hrnek 325 nebo 330d. Za ty prachy sezenes urcite pekny kousek, i u nas, zvlaste kdyz ti nevadi holota.