Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 16.07.2015 14:59
od wrxsti2
Ahoj vsichni, koupil jsem si e92 335i N55 motor. Behem opravdu chvile cca 5km se mi ohreje teplota oleje na 120 stupnu, kde se pak drzi... Byl jsem projet okresky v rumunsku transfagarsan road a byla i 125... Leju tam 0w40... Je tahle teplota normalni, nebo se mam zacit pidit po pricinach? Prijde mi to hrozne moc, rallyove auto s ALSem ma teplotu pri zapnutem ALS 110.... Menili jste nekdo olejovy termostat a pomohlo to? Kolik mate bezne provozni teplotu oleje? Dik za odpoved / radu.
Napsal: čtv 16.07.2015 16:00
od M4we
Ahoj, možná bych se zamyslel nad jiným olejem. Nejsem odborník, ale přijde mi, že na takový motor 0W40 není uplně to pravé. Zkusil bych tam dát 5W40.
Ale jinak mi ta teplota nepřijde zas tak uplně vysoká na takový motor. Spíš mě zaráží, že při tak krátké jízdě. Když tomu dáváš do plna, tak je teplota kolem 125-130C podle mě normál.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=332840
Mrkni na tento článek, i když neobsahuje nějak moc užitečných informací, lepší než nic.
Napsal: čtv 16.07.2015 17:15
od pavproch
s 5w-40 Millers Nano EE mám v N52 (190kW) v m4Zlikovi běžně/trvale 115-120, při delší jízdě v redline proti kopci aji lehce přes 120...
EDIT: dyž N/A R6 leze až za 120, tak proč by výkonnější foukaná R6 nemohla vylízt až ke 125, že?
Btw, zajímavé je že s čerstvým olejem (první cca 2-3000 km po výměně) je vždy max teplota o 2-3 stupně nižší
Napsal: čtv 16.07.2015 18:50
od tommee
N53 330i v e93, bezne 120, i kdyz zdaleka ne tak rychle, docela se mi zda, ze se to pomaleji zahriva. Olej leju 5w-40, tech 120 plus minus mam i pri dalnicni jizde, zadna kalba
Napsal: pát 17.07.2015 00:43
od MattyX
10w60 ma hraniční teplotu při které drží viskozitu 126 'C.... Nechci vidět ten motor, kterej jede 120'C při 5w40...
Napsal: pon 20.07.2015 00:21
od Poldav6
Zrovna Millers CFS 5w40 by měl v pohodě vydržet těch 120. V případě obavy lze poslat olej pravidelně na rozbor a zkrátit interval na 10tis.
Moje N54 s přídavným chladičem oleje drží 115 (teplota kdy termostat pouští olej do chladiče). Při větší zátěži do 125.