Napsal: stř 09.09.2015 21:04
Zdravim,
Mam tu problem s ktorym zapasim uz pomerne dlho a obavam sa ze dojde k zhorseniu ak to coskoro neporiesim - po zahriati motoru, na 2,3 a zriedkavo na 4 stupni auto skubne. Je to neprijemna rana (akoby vychadzala z pod sedacky ale je to moj subjektivny pocit....) Nie som si isty ci je to palivovou sustavou alebo nasavanim: do paliva som nalial uz 3 flase STP cleneru kvoli tryskam. Dnes som komplet vycistil skrtiacu klapku (ktora bola hodna zanesena) - to vyriesilo problem so zdochynanim motora aj na volnobehu. Vzduchovy filter je cisty, gumenne kolena a trubky do nasavania su bez trhlin. Myslel som ze tym sa problem vyriesil ale po skusobnej jazde to opat skubne ako som popisal. Palivovy filter meneny pred 25 000 km, benzinova pumpa vraj ked je KO tak ide alebo nie, cize pochybujem ze to ma nieco s palivom.
Auto ma poctivych 225 000km. Mechanik mi pred 20 000 km tvrdil ze spojka je coskoro na vymenu, zabera hodne vysoko. Nejak som po tom patral a mnohi tvrdia ze to moze byt spojka + zotrvacnik, + pripadne silentbloky. Okrem ineho parkujem v kopci so zaradenou spiatockou co podla tohoto clanku zotrvacniku vobec neprospieva: "Niektorí výrobcovia vydali odporúčanie (v tomto prípade VW), že ak sa parkuje so stojacim vozidlom v miernom brehu, treba najskôr zatiahnuť ručnú brzdu a následne zaradiť prevodový stupeň (spiatočku alebo I. stupeň). V opačnom prípade sa totiž vozidlo mierne pohne a dvojhmotný zotrvačník sa dostane do tzv. stáleho záberu, čím sa namáha (naťahujú pružiny). Takže sa odporúča nezaradiť rýchlosť v kopčeku a keď tak, až po zabrzdení vozidla ručnou brzdou, aby nedošlo k malému pohnutiu a následnému dlhodobému zaťaženiu - zapretiu prevodovej sústavy, teda aj dvojhmotového zotrvačníka."
http://www.autorubik.sk/clanky/dvojhmot ... ukcia-rady
Viete prosim poradit aka diagnoza by este pomohla aby som zbytocne neutracal peniaze na nieco co nakoniec nemusi vobec pomoct?
Dik
Mam tu problem s ktorym zapasim uz pomerne dlho a obavam sa ze dojde k zhorseniu ak to coskoro neporiesim - po zahriati motoru, na 2,3 a zriedkavo na 4 stupni auto skubne. Je to neprijemna rana (akoby vychadzala z pod sedacky ale je to moj subjektivny pocit....) Nie som si isty ci je to palivovou sustavou alebo nasavanim: do paliva som nalial uz 3 flase STP cleneru kvoli tryskam. Dnes som komplet vycistil skrtiacu klapku (ktora bola hodna zanesena) - to vyriesilo problem so zdochynanim motora aj na volnobehu. Vzduchovy filter je cisty, gumenne kolena a trubky do nasavania su bez trhlin. Myslel som ze tym sa problem vyriesil ale po skusobnej jazde to opat skubne ako som popisal. Palivovy filter meneny pred 25 000 km, benzinova pumpa vraj ked je KO tak ide alebo nie, cize pochybujem ze to ma nieco s palivom.
Auto ma poctivych 225 000km. Mechanik mi pred 20 000 km tvrdil ze spojka je coskoro na vymenu, zabera hodne vysoko. Nejak som po tom patral a mnohi tvrdia ze to moze byt spojka + zotrvacnik, + pripadne silentbloky. Okrem ineho parkujem v kopci so zaradenou spiatockou co podla tohoto clanku zotrvacniku vobec neprospieva: "Niektorí výrobcovia vydali odporúčanie (v tomto prípade VW), že ak sa parkuje so stojacim vozidlom v miernom brehu, treba najskôr zatiahnuť ručnú brzdu a následne zaradiť prevodový stupeň (spiatočku alebo I. stupeň). V opačnom prípade sa totiž vozidlo mierne pohne a dvojhmotný zotrvačník sa dostane do tzv. stáleho záberu, čím sa namáha (naťahujú pružiny). Takže sa odporúča nezaradiť rýchlosť v kopčeku a keď tak, až po zabrzdení vozidla ručnou brzdou, aby nedošlo k malému pohnutiu a následnému dlhodobému zaťaženiu - zapretiu prevodovej sústavy, teda aj dvojhmotového zotrvačníka."
http://www.autorubik.sk/clanky/dvojhmot ... ukcia-rady
Viete prosim poradit aka diagnoza by este pomohla aby som zbytocne neutracal peniaze na nieco co nakoniec nemusi vobec pomoct?
Dik