Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.09.2015 15:16
od fabledwarrior
Čaute, nevěděl by někdo, co by tohle mohlo způsobovat?
https://www.youtube.com/watch?v=DAeiiEgo6-Q
Je zvláštní, že to udělá jen občas.. když auto déle stojí nebo když je venku i trochu zima=/ Možná, že mě ty otáčky lezou trochu pomaleji ještě až k těm 2000ot.
A ještě jedna otázečka, jak co nejbezpečnějši sudnat plastové prahy? Mám tam prasklé dvě ty bílé příchytky, tak bych to chtěl vyměnit, ale bojím se, abych to nějak neurval celé.
Díky:D
Napsal: úte 29.09.2015 20:29
od kovaljuk
Čau,
jj, vysoký otáčky na mojim neboštíkovi mě taky celkem potrápily...
Mě teda začly hodně lítat vysoko a častěji než na videu, co jsi postnul. Nicméně u tohodle motoru víc příčin nebude.
Mě odešel volnoběžný ventil, po výměně se to hodně zlepšilo, nicméně to stále nebylo ono, tak jsem vše kolem sání přetěsnil. Nový gumičky + nějaká hadice. Zase se to o něco zlepšilo, ale pořád jsem nebyl spokojen.
Volnoběh začal makat na 100% až po smazání adaptačních hodnot motoru diagnostikou....
A prahů se vůbec neboj. Spodní plastový "nejtky" jdou vyndat a následně použít bez problému, horší jsou ty dva u zadního kola. Těm musíš zamáčknout ten plastovej hřebík do prahu, tudíž je lepší koupit i ty... No a pak už práh odcvakáš celkem v pohodě, akorát počítej, že těch bílejch příchytek budeš potřebovat víc než dvě....většinou vždycky při sundavání nějaká umře
Btw: koukám, že už jsi konečně pořídil 328 kupé

Napsal: úte 29.09.2015 21:25
od fabledwarrior
Caues, diky za rady, volnobeznej ventil jsem urco dostal mezi nahradnima dilama k autu, tak to zkusim vymenit. Stejne budu muset sundavat sani, tak tam dam i nova tesneni a uvidim.
Jo ja jsem koupil celej pytlik tech prichytek, pocital jsem stim, ze jich umre vice:) a ty spuntiky ze spoda a ze zadu mam v objednavce od bmw taky, tak snad se zadari:)
Joo konecne jsem se dockal. Zejtra ti napisu szku co a jak:)
Napsal: úte 29.09.2015 21:36
od kovaljuk
Tak super, není vůbec zač.
Pokud máš ventil náhradní, tak ho určitě zkus vyměnit. Co nejlépe ho vyčisti od karbonu, ta klapka uvnitř musí chodit naprosto hladce. Pak vizuelně zkontroluj všechny hadice, sací koleno, atd...Taky ta plastová hadice co vede z víka ventilů tušim do separátoru hodně ráda stářím praská.
Napsal: pon 12.10.2015 18:09
od coupe_core518
ten volnobežný ventil ide vymeniť aj bez nutnosti zhadzovania sania
