Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 29.10.2015 12:43
od spatass
Nazdarek klubaci mam dotaz, auto netahne jakoby nezabiralo turbo.

Zkontrolováno:
-váha vzduchu
-podtlakova hadice od turba
-podtlakova regulace turba
-na diagnostice to zadnou chybu nehazi
-auto drzi volnobeh normálne
-chyta normálně
-enormní spotřeba s lehkou nohou jedu za 9l

Díky za rady a tipy.

Napsal: čtv 29.10.2015 13:43
od Foldas
live data jste kontrolovali? Jaký je plnící tlak? Kolik ukazuje váha?

Napsal: ned 01.11.2015 04:21
od spatass
Tak novinka, dnes při testovací jízdě najedou šlapal jak by měl ale asi jen 2 km, pote začal sam přidavat jako když chytnou saze a musel jsem ho natvrdo dobrzdit přes zařazenou rychlost. Všude šedo bílý dým hlavně vpředu v motoru.

Podezdření na egr ventil...

Napsal: ned 01.11.2015 08:52
od _milan_
el. mag. motorek co ovládá egr , nebo turbo off ... ? jen nápad..

Napsal: ned 01.11.2015 11:04
od spatass
Tak novinka, dnes při testovací jízdě najedou šlapal jak by měl ale asi jen 2 km, pote začal sam přidavat jako když chytnou saze a musel jsem ho natvrdo dobrzdit přes zařazenou rychlost. Všude šedo bílý dým hlavně vpředu v motoru.

Podezdření na egr ventil...

Napsal: ned 01.11.2015 11:40
od starML
Já mám podezření, že turbo propouští olej do sání a ten olej se hromadí v intercooleru. A když ten motor chytne větší točky, tak ten olej nasaje a běží to na ten olej s příslušnými dýmovými efekty. Máš štěstí, že máš manuální převodovku a jde to chcípnout přes zařazený kvalt. Rozeber všechny hadice od turba do sání a vymotuj intercooler, olej vylejt, hadice vytřít, intercooler vypláchnout benzínem a začnií uvažovat o repasi turba. Jinak dopadneš jako toto auto https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88 a budeš shánět nový motor. :!:

Napsal: ned 15.11.2015 19:11
od spatass
Tak turbo je po repasi a je zpet vše samo že vyčištěny atp. Teď už auto tahne jak by mělo ale je tu novy problém občas se zakucka a prijde mi to že jde na tři valce. Vstřiky???

Napsal: ned 15.11.2015 19:20
od starML
Přečíst chyby diagnostikou, z toho by mělo vyplynout, proč to kucká.

Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.

Napsal: ned 15.11.2015 19:24
od spatass
Jo a egr je zaslepeny.

Napsal: ned 15.11.2015 19:30
od spatass
Myslis ze to nemužou byt třebas vstřiky?Někdy to jede pekne jindy to běží na tři válce..

Někdo v HK a okolí s diagnostikou?

Napsal: pon 16.11.2015 16:20
od Foldas
Ty máš rotační čerpadlo vp44 spíš než vstřiky bych viděl problém v něm chce to prostě diagnostiku

Napsal: pon 16.11.2015 17:19
od juraj924
snímač zdvihu ihly je to vstrek 4 valca s drátem a diagnostika zvykne vypísať (needle motion sensor) má za úlohu dávat signal čerpadlu vp44 o predvstreku ak je snímač vadny trha autom skus odpojit konektor malo by sa zlepšit ak auto pojde dobre treba ten vsrekovač s drátem vymenit lebo darmo pojde bez toho odpojeneho konektora dobre auto bude nadalej v núdzovom režime a spotreba stúpne a vstrekovače daj odskušat otvarací tlak maju mat 204až 216barov

Napsal: ned 22.11.2015 23:40
od spatass
Tak jsme vyměnil podtlakovou regulaci turba a zaroven nechal zkontrolovat a vyčistit vstřiky.

Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.

Nějaké další nápady?

Napsal: pon 23.11.2015 20:01
od juraj924
zaujímavé ak máš dobre vstreky ako hovoríš a napriek tomu to dymí na bielo a je hlučné skús popočuvat či ten hluk nejde z čerpadla vp44 alebo môžeš mať prasknutú hlavu valca zistíš to tak že odkrutiš viko na expanz nadobke ak pojdu bublinky a kus dymu je to hlava alebo další typ to hučanie môžu robyt hydroštely neviem ale ten bielo sedy dym mi pripada ako keby tlačilo do sania olej

Napsal: úte 24.11.2015 09:12
od spatass
Vstriky byli na kontrole a pry dva mirne saknou ale dle servisu bosch by to zatim neresily. Dle diagnostiky pozlobivava hlavni ridici vstrik nevim zda tpoto jsou ci nejsou schopni odhalit take v servise bosch ale neudrzi si spravne nastavenou hodnotu. Ten dým je bílý a pouze za studena. Auto i celkem smrdi jako by nepalilo poradně naftu a po ujetí cca 250km mám spotřebu 7,8l.