Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.11.2015 23:04
od lukasv23
Ahoj, ma tady nekdo realnou dlouhodobejsi zkusenost se spotrebou F30 330D? Mam ji nyni, najeto cca 8000km, takze uz by asi melo byt ustaleno. Vybaveno M Performance Power kitem - 286 PS. Realne mam spotrebu cca 8 litru, bez nejakeho extra velkeho honeni, spis naopak.
Asi kazdy rekne ze to neni moc na trilitr, ale predtim jsem mel E90 330D v manualu a tam jsem bezne jezdill 6-7 litru.
Realne vyzkouseno: na E90 tempomatovych 145 po cele D11 v minimalnim provozu, spotreba 6,1 na F30 tempomatovych 145 po cele D11 v minimalnim provozu 8 litru.
Asi se kvuli tomu uplne nerozbrecim, jen mi ten narust prijde dost velky, kdyz se vsude rika, ze novy osmi kvalt automat je uspornejsi nez manual, novejsi motor ma byt taky uspornejsi nez manual a realita je trochu jina :(
Mate zkusenosti, nebo tipy?

Napsal: úte 17.11.2015 23:41
od TANN3R
Zkušenost je taková, že nižší spotřeba paliva u F řad oproti E je jen na papíře. Ve skutečnosti je to nastejno, ty to máš spíš zkreslené tím manuálem v E90, ty umí jezdit za extra málo.

Napsal: stř 18.11.2015 10:14
od xyron
No jo no... holt EU předpisy se musí plnit a tak papírová spotřeba šla dolů... to že realita je jinde je veřejné tajemství...

Napsal: stř 18.11.2015 12:59
od Totic
A nebude tím M Performance Power kitem? Je to teď dost silný, ale může to být pak rozežraný. Podobná spotřeba 8,5l/100km je na tempu 145km/h už v benzínovým třílitru. :idea:

330D s automatem ale zdá se za 7l jezdí: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Napsal: stř 18.11.2015 14:00
od lukasv23
Diky vsem za nazor. Ten manual - chapu ze by se to projevilo ve meste, na okreskach atp, ale ta merena dalnice s tim manualem asi moc nezacvici. V manualu sestka a myslim cca 2300 otacek, v automatu osmicka a 2000 otacek. Rozdil skoro dva litry...
Pak jsem si taky rikal ze to muze byt ten EU eko terorismus. No a pak jsem si taky vzpomel na ten PowerKit. S tim jsem to uz koupil, takze neumim hodnotit pred a po. BMW ve vsech materialech tvrdi ze se spotrebou to ani nema hnout, tak nevim. Tusi nekdo, jestli se to da relativne jednoduse odpojit a otestovat bez? Mela by to byt forma nejakeho pridavneho boxu - asi ne primo preprogramovana/precipovana ridici jednotka...

Napsal: stř 18.11.2015 19:13
od Totic
A jaký tam máš teď rozměr kola/pneu? Jsou třeba termostaty ok, zda to nejezdí polostudený, diag: lambdy, váha ..atp. co může ovlivnit spotřebu proti laboratorní konfiguraci(?) :?