Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.11.2015 17:28
od Tego51
Zdravím, chtel bych si pořídit svého prvního ,,baworáka,, a to řadu 3 e90 ročník 2006, auto je dovezeno z Německa a v cr ho mel 1 majitel, vypada ze se o nej oba majitele starali měněny filtry atd pravidelně, jenže najeto má 308tis, chci se zeptat jestli to je pro trojku ,,nic,, a nebo uz bych mel počítat i z odlozenim peněz na vstupní opravy. Dekuji za vaše názory

Napsal: ned 22.11.2015 19:18
od Tego51
Jedna se o verzi 120kw

Napsal: pon 23.11.2015 09:20
od czNEWMANcz
záleží, co je to za motor (podle výkonu tipuju na 320d M47N2), jak s tím kdo jezdil a co vše na tom autě bylo zatím děláno. Osobně mám u e90 320d s tímto motorem poctivých 240 tis. a pomalu do toho začínám sypat. Aktuálně komplet podvozek - tlumiče i ramena byly doteď původní, časem bude potřeba udělat spojku + s ní asi i dvouhmotu a předpokládám, že nejspíš i turbo se začně časem ozývat. Jinak jsem dělal kromě běžné údržby zatím pouze termostaty (známá nemoc E90). Je fakt, že s tím ale neprasím, po našich "kvalitních" silnicích jezdím rozumně, ať podovozek co nejmíň trpí (mám komplet M paket, takže podvozek je tvrdší a nižší), motor za studena nevytáčím, poctivě měním olej...

Napsal: pon 23.11.2015 10:14
od Tego51
vsechny filtry a kapaliny byli meneny pravidelne jsou o tom zaznamy v serv.knizce. .. brzdy byli delany cca pre 40000km a s tim predni kotouce. ... jinak za 5 let co vozidlo mam nic meneno nebylo vse je myslim stale original.

Podle teto zprávy majitele nejspise nic okolo turba ramena atd děláno nebylo, tak to mam ted trochu strach do toho jit aby se mi to hned nesesypalo, šle dekuji za Vaši reakci :-)

Napsal: pon 23.11.2015 15:24
od ferkov
Těžká rada při koupi. Opravdu záleží na tom jak se k tomu choval předchozí majitel. řada E90 je o malinko hezčí než E46 ale kvalita zpracování šla pomalu dolu. Já mám ten samý model s tímto motorem. Dovezl jsem si ho individuálně přímo od majitelky. Dnes mám poctivých 220 000Km. Nejsem typ na brzdu plyn, samozřejmě na dálnici mi to vždy malinko ujede :o) Olej dávám jen Long Life se specifikací BMW ale měním každých 15 000Km včetně všech filtrů. Jak říkal kolega nade mnou na našich silnicích trpí podvozek hlavně ten sportovní který bohužel mám. Už mám i trasy které raději objíždím jinudy než abych mu ubližoval. Dále si dej pozor na panoramatickou střechu, něco mi tam začalo slabě křupat a je to nepříjemný při přejezdech nerovností. Jinak čekám že během 10 000km což jsou tak 3 měsíce mne bude čekat spojka a dvouhmota. Turbo zatím nepíská ale nevěřím že déle jak 250 000 najede. Jestli se ti auto líbí, je tedy důležitá cena za kterou je, protože tě tyhle věci asi budou čekat. U toho podvozku záleží jak jezdilo dlouho venku. Já když ho přivezl tak paráda. Teď po cca 40 000Km na našich silnicích už to jde poznat. Takže pokud je auto za dobrou cenu, že ti zbyde nějaká rezerva na drobné opravy /cca 40 000/ tak do něj klidně běž. Pokud jsi s koupí na knop tak si rozmysli zda není lepší se poohlédnout po jiném kousku nebo koupit E46 za menší peníz.

Napsal: úte 24.11.2015 09:45
od FreeMaroStyle
Motorově je to poslední kvalitní verze, po fl 130kw už bych se asi bál. A jinak samozřejmě spotřební věci jako čepy, silentbloky, ramena, díly podvozku, díly brzd, provozní kapaliny, turbo, spojka, pokud jsou původní, tak bude potřeba vyměnit, ale pak budeš mít zase na dost dlouho klid, že :) Ale pokud o auto bylo staráno, tak motorově by problém neměl být.

Napsal: stř 25.11.2015 23:34
od gsicbr
Já bych do toho nešel. Ta cena by musela být fakt hodně lákavá. Kvalita zpracování oproti 46 nešla pomalu, ale hodně rychle dolů hlavně co se týče interiéru. Co se týče motoru, tak je to opravdu poslední dobrý motor ve 2l, ale problémová jsou turba Mitsubishi s el. regulací, takže při poruše jedině nové nebo starší(mám 200tkm a už mám druhé), ve 300tkm DPF bude taky dosluhovat a spojka jestli nebyla měněná tak tě to taky čeká. Tohle jsou položky, které můžou mít klidně poloviční hodnotu auta a to je potřeba si rozmyslet. Samozřejmě jestli to má servisku jak píšeš, tak všechno se dá zjisti z výpisu oprav přímo v BMW.
Jo a ta panoramatická střecha jak píše kolega je fakt jeden velký průser, takže se jí vyhni.

Napsal: čtv 26.11.2015 13:30
od surfis
S tou panoramou to říká asi každý. Já jí mám a předchozí majitel jí nechal opravit v DE s fakturou na 1200E. STejně se mi zasekává při otevření ventilace. Takže když už, tak otevírat jen vysunutím.

Napsal: čtv 26.11.2015 18:20
od Kani
ferkov píše: řada E90 je o malinko hezčí než E46
Ciste subjektivni, rekl bych, ze vseobecny nazor je presne opacny.

Napsal: ned 29.11.2015 02:07
od Tego51
Všem Vám děkuji za reakce, ještě si to stále nechávám proležet v hlavě, jinak mě osobně se také líbí více E90, 100lidí 100chutí :-)

Napsal: ned 29.11.2015 23:27
od gsicbr
pokud se jedná o před FL e90/91 tak za mě určitě e46. Materiály, kvalita a hlavně poslední klasickej baworskej styl.

Napsal: pon 30.11.2015 21:56
od stellaM3
gsicbr píše:pokud se jedná o před FL e90/91 tak za mě určitě e46. Materiály, kvalita a hlavně poslední klasickej baworskej styl.
jj když jsem rozmejšlel minulej rok do čeho jít tak jsem nakonec taky sáhnul po e46 sice za vyšší cenu ale zas málo jetej kousek takže nelituju.
Jinak bych do auta co má 300najeto taky nešel.

Napsal: úte 01.12.2015 14:32
od DKx
Mám to samý 290k, z Německa a stále bez investic.
Postupně měním nějaké díly, ale nic z nutnosti.

Napsal: ned 06.12.2015 13:26
od venca198
vůbec by jsem se toho nebál mám e90 320D koupeno v čr jsem druhý majitel
najeto 315 000 v automatu ale je fakt že na interieru je poznat že to má tak 150 000 kupoval jsem to přímo v bmw se serviskou do 290 000. a jelikož jsem automechnik tak vím že je hodně takovích aut akorát stočených takže jsem radši koupil auto co má 300 000 poctivých než 150 000 stočených . vyměnil jsem zadní tlumiče přední brzdy olej +olej v převodovce a .jsem spokojenej auto mě dělá jenom radost tubo je suchý a automat ředí hladce a rychle .A kvalita zpracování dolu nešla jak tu někdo píše protože když si vezmeš model e46 je už hodně starý takže ty interiery budou v hrozném stavu až na výjímky.

Napsal: ned 06.12.2015 18:17
od coufy88
Vůbec bych se toho nebál,mám na své e91 318D 90kw teď 283tkm a pohoda např. turbo pořád původní.

Napsal: ned 06.12.2015 20:33
od Huska
pokud se jedná o servisovaný vůz tak bych se vůbec nebál .. většina investic je při 220-250tis km a pak zase klid ... pouze běžné věci které odchází průběžně.

PS: spousta lidí má auto s mnohem více km, jen na tacho jim svítí jiné číslo .. většinou o statisíce nižší :-)

Napsal: ned 06.12.2015 23:37
od gsicbr
venca198 píše:A kvalita zpracování dolu nešla jak tu někdo píše protože když si vezmeš model e46 je už hodně starý takže ty interiery budou v hrozném stavu až na výjímky.
Tak teď si mě fakt pobavil. To snad ani nemůžeš myslet vážně. Je vidět, že asi nemáš s čím srovnávat. Svoje 46 jsem prodal kámošovi najeto cca 350k, druhá to samý, a auta jako celek v supr stavu. Já jsem přešel prvně na 60 to bylo ještě supr(oproti 39 zanedbatelný rozdíl), a teď na 91 174k a je to tak propastný rozdíl ve zpracování, že je o tom škoda mluvit. Mooooooooc mě BMW zklamalo!
A jak tu někdo píše, že jsou to stočenky a ve skutečnosti je to odjetý, no nevím v dnešní době, kdy z renocáru mám celou historii servisů a provedených úkonů a možností jak si to zjistit je fakt spousta, je tich aut čim dál méně.
Takže jestli tady někdo tvrdí, že kvalita zůstala zachována, tak nezažil kvalitu starších BMW. Jediný co bylo horší, je ochrana proti korozi.

Napsal: stř 24.02.2016 01:31
od zip2150
Myslím, že je to dosť individuálne... auto môže mať človek zhumplované po 50.000km a naopak môže byť v top stave pri 3XX.XXX km.

Osobne by som sa tiež prikláňal k E90 i keď viem, že spracovaním bola E46 na tom lepšie.

Dnes mám na svojej E91 (ktorú som kupoval ako pôvodne firemný povoz v 280.000km s plnou serviskou BMW) nalietaných 356.000km. Až na preventívnu výmenu rozvodov (reťaz, N47D20A) a klaksón (v rámci záruky) nebol s autom jediný problém... a na stav si nesťažujem:

Obrázek

Napsal: čtv 25.02.2016 23:27
od mr_nitroz
Ti co se boji auta s 300000, vetsinou koupi auto s 180000 na tachu ale s 300000 ve skutecnosti. A 80% tadytech aut je smotanych...

Napsal: pát 26.02.2016 12:49
od Martyn
Ja mám e91 se 195.000km a interier jak nový..