Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.03.2016 18:43
od HonzaE46
Zdravím dnes ráno mi to hodilo za jizdy chybu EML,ale auto jelo bez problémů,tak po práci sem to napichl na diagnostiku a napsalo mi to kód 285A - Vanos sledování ovladače
2860- Vanos koncový stupeň ovladače a 2867-Vanos přetížení. Chápu ze tyhle tři věci maji společnou závadu. Každopádně sem smazal zavady a projel sem to po dálnici, protoze já toho jinak moc nenajezdim, mám to do prace necelý 3 km,takže každý ráno pořádně nezahreju motor a zase ho chcipu. A zatím se mi závady neobjevily a auto jede jak ma. Tak nevím co s tím mám dělat nebo čekat jestli se to ještě projevy? Díky za rady ;-)

Napsal: pon 07.03.2016 19:52
od HonzaE46
Mel někdo s tím zkušenost? Budu rad za každou radu ....

Napsal: úte 08.03.2016 01:02
od inspi1981
Není zakarbonovaný motor, když jezdíš takový krátký trasy?

Napsal: úte 08.03.2016 17:32
od HonzaE46
Tak se mi to dneska opět ukázalo :-( ale místo kódu 2867 kód 2865 - Buzení proměněného ventilu - omezeni výkonu při nouzovém režimu. Zakarbonovany? Když sem měnil těsnění pod víkem ventilu,tak sem si ničeho nevšiml . Někde sem se docetl, ze by to mohl dělat napínák retezu.ze když je volnější,tak by to mohlo hodit závadu,ale nevím. Spis budu rad za každou radu.

Napsal: stř 09.03.2016 16:04
od kubajz79
nepíšeš jaký máš typ motoru.u n42 byl problém s praskajicí vodící lištou.to se ale projevovalo tuším jen nějakým pazvukem.u n46 bývá problém s vytahaným řetězem.lišta již byla modifikována.u obou motorů byl problém s napínakem řetězu.ten prošel taky modifikací a byl měněn v rámci záručního servisu (já jej kupoval tuším za litr v bmw),ale ten se projevoval při studených startech zarachtáním.
v tvému případě bych to tipnul na vadný solenoid nebo v tom horším případě vytahaný řetěz.
chce to pořádnou diagnostiku a někoho kdo tomu rozumí.

Napsal: stř 09.03.2016 17:47
od HonzaE46
Mam N42B20A zkusim nekoho sehnat kdo tomu rozumi, to bude jistota ;-)

Napsal: stř 09.03.2016 19:10
od HonzaE46
Ještě sem se chtěl zeptat s tím zarachtanim při studenem startu, je pravda ze spis v lete mi to po ránu občas zarachtalo pri prvnim startu,ale max 1-2 s. Pak už to bylo tichý. Ale zas tak často to nebylo a v zimě vůbec s tím není problém. Myslís ze by to byl ten napínák? Každopádně se mi nerozsvítila ta chyba. Ta se mi rozsvítila jen tak bez žádných pazvuku. Predevcirem sem ji opět zmazal a zatím dva dny a nic se mi neobjevilo. Ale přišlo mi ze když se mi ukázala,tak sem zrovna někde prohrabl kola jak je namrzlo a zablikala mi kontrolka protikluzu a pak mi naskočila ta závada,ale třeba se mi to jen zdálo,každopádně to ted budu hlídat,jestli se mi to jen nezdálo ;-)

Napsal: čtv 10.03.2016 10:08
od kubajz79
jo ten napínák jsou tak max. dvě sekundy zarachtání po studeném startu.ale jak jsem psal,nebude to příčina toho co řešíš.
hodně napoví nejlépe origo diagnostika.
držím pěsti.v případně vadného solenoidu to bude jen 3k.

Napsal: čtv 10.03.2016 20:38
od HonzaE46
Tak zavada se mi behem 3 dnu nerozsvitila. Nakonec sem zkusil na sterku trochu zahrabnout, jen aby se mi rozblikal protikluz a ejhle zavada se rozsvitila, tak sem ji opet smazal a znovu nepatrne zahrabl a znovu zavada se rozsvitila. Budu rad za kazdou radu. O vikendu zkusim vycistit konektory na cidlech a uvidime. Jinak to budu muset dat odbornikovi...

Napsal: pon 14.03.2016 19:52
od HonzaE46
Tak dneska sem prosel kontakty na cidlech a procistil sem je. Nakonec sem to projel a zkousel sem na sterku opet hrabat a zjistil sem ze se mi zadna zavada nerozsvitila. Tak uvidime dalsi dny.