Stránka 1 z 1

Napsal: úte 08.03.2016 19:06
od Michal24
Ahoj, mám problém s BMW e91 320D 120kw automat 360 000km .. Auto jednou jede a jednou nejede. Nejde vůbec za plynem, automat nevím jak řadit a v 1500 otáčkách hrozně duní a spotřeba po městě je 10l. Začalo to DPF které sem nechal vyříznout a přehrát soft ale problém stále zůstal. Dával sem nové turbo, a nechával všechno zkontrolovat v sání. Diagnostika ukazuje že je všechno v pořádku, nafta a tlak tam jde. Nenapadá někoho čím by to mohlo být? Měl sem to už u 5 automechaniku a nikdo si nevěděl rády. Když sem auto kupoval bylo v naprostém pořádku v perfektní kondici. Najel sem 5 000km a tohle to začalo dělat.

Napsal: úte 08.03.2016 19:16
od rostak
Za to vyříznutý DPF by sis měl nafackovat! Buhví co ti tam kdo natropil, když ti přehrával SW v řídící jednotce...

Napsal: stř 09.03.2016 14:34
od Huska
ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.

Napsal: stř 09.03.2016 14:59
od spasell
Za odstraněný DPF si fackovat nemusíš, jen musíš najít někoho, kdo si pohraje v ŘJ s nastavením a obejitím filtru, přehrát SW nestačí.

Napsal: úte 22.03.2016 19:15
od Michal24
Huska píše:ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.
Měl sem spojené DPF s katem. Takže tam nemám ani jedno.

Napsal: úte 22.03.2016 19:18
od Michal24
spasell píše:Za odstraněný DPF si fackovat nemusíš, jen musíš najít někoho, kdo si pohraje v ŘJ s nastavením a obejitím filtru, přehrát SW nestačí.
Tohle by mělo být v pořádku, ten chlapík tohle dělá 4x do měsíce a nikdo zatím neměl problém.

Napsal: úte 22.03.2016 19:43
od DKx
Vyříznutý DPF, to si může nafackovat více lidí (vč. mě samozřejmě), ten je ale k eko-hovnu, pomáhá to nula nic a akorát to sere auta a uspokojuje Merkelovou.
Až nebude každá druhá vesnice zamořená smradem z pálení PET lahví, pak si můžeme povídat o míře bezohlednosti tohoto jednání.

Ale katalyzátor? Ten také venku? To už mi přijde docela kontroverzní.

Napsal: úte 22.03.2016 19:55
od skrec
Michal24 píše:
Huska píše:ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.
Měl sem spojené DPF s katem. Takže tam nemám ani jedno.
Přesně tak, katalyzátor tam musí zůstat.

Napsal: úte 05.04.2016 16:44
od mixsny
Jenže BMW má (alespoň v E řadách) katalyzátor a DPF v jednom válci, tudíž když se odstraňuje dpf tak to vezme i katalyzátor.

Pokud se teda nevykuchá jen část, kde je ta vložka a jestli to tak jde?

Nebo pak je řešení, že se koupí nějaký uni kat a dopasuje se tam?

Jak to máte udělaný? :idea: