Chtel bych si na jaro nadelit cabrio. Melo by to byt E93 - otazkou je jaky motor. Hledam 335i, ale padla mi do oka pekna 330i. Co byste volili a proc ?
Na co si dat pripadne pozor ?
Já bych bral (a až budu doopravdy vybírat) 330i. Mě se líbí atmosféra a výkon naprosto dostačuje. Turbodměchadla nepotřebuju.
Myslím ale, že se nedá sehnat s N52, ale jen s N53 náchylnějším (ale prý úspornějším) přímovstřikem, ten aspoň nežere olej.
Rozdíl mezi 330i N53 a 335i N54 je pouze v turbech, jinak všechny ostatní kurvítka mají obě (vstřiky, vodní pumpa, HPFP atd..)
Jestli jsi našel opravdu pěknou 330i tak do toho jdi... jestli chceš počkat a hledat dál tak 335i je samozřejmě víc aristokratičtější volba (už jenom kvůli tomu jak vypadá zezadu)
Jsem zanícený zastánce NA R6 z mnichova, mám e91 (daily) s N53 - už sem tu psal svoje zkušenosti mockrát.... do auta pro radost bych ho ale nechtěl (v Z4 mám N52 a to je ta správná volba pro "funcar"). Do daily bych do N53 šel ale zase a znova.
N53 žere málo oleje, málo benzínu, jede jak píchlé prase a má vna volnoběh zvuk jak porouchané konzernové TDI
Rozhodne 35, ac atmosfery jsou super a osobne jsem mel 3 n/a bmw benzin sestivalce, tak 35 je zase o level jinde:) jen to chce alespon zlehka postelovat, prubeh vykonu neni tak "zabavny" jako u na - v serii to neni potreba tolik tocit..
Do tezke e93 bez diskuze.. Ted je na bazosi docela zajimava a super nalozena 35 v kabru za bezkonkurenci koruny..
S N52B30 nebo N52B25 se E92/E93 v EU neseženou že, jako v US?
Kdesi v diskuzi o LPG se ale nějaká objevila.. asi import.
Tohle Cabrio je těžký to je pravda, kor pevná střecha ..je super mě se líbí. Jen prý se sundanou se s tím nedá moc lítat ani v 335i, to těžiště je doslova v prd*li.
To jo, myslel jsem těžiště. Mě to říkal bývalej majitel, jak je složená v kufru bylo to na klikatých okreskách prej utrpení, prostě těžkopádný jakoby to nebylo Báwo.
Budu zvědavej i na zvukovej projev obou motorizací, to má u Cabria teprve význam.
Kdo to ma, nema vetsinou s tezistem problem. Nekdo preferuje atmosferu (ja treba) Nekdo zase moznosti 35i. Dokonce jsou 35i levnejsi nez atmosky, ktery uz bmw nedela- coz asi bude ten duvod.
S tou vahou, kroucenim a automatem to bude spis GTcko na pohodove vyjizdky, obcasnym prohnanim v primce se slusnym zvukem a nebem nad hlavou o nejakem super ridicskem zazitku v zatackach to nebude. Ale kazdy ma rad neco jineho.
tommee píše:Kdo to ma, nema vetsinou s tezistem problem. Nekdo preferuje atmosferu (ja treba) Nekdo zase moznosti 35i. Dokonce jsou 35i levnejsi nez atmosky, ktery uz bmw nedela- coz asi bude ten duvod.
Nebude spíš problém v tom, že se lidi bojí kupovat 35i s 200+k na tachometru kvůli nákladům. Přeci jen tam jsou turba a to není levna sranda.
edite: Myšleno až se odporoučí. To u atmosféry nehrozí.
Turba jsou 50k. Vstriky jsou cca 30k a ty maj obe motorizace, vodni pumpa 10k (obe), civky, svicky, podvozek, hpfp, brzdy, kola a gumy atd atd .. vse obe. Je to jedno, naklady nehrajou moc roli v rozdilu... dulezity je si uvedomit jestli chci atmosferu nebo turbo ... kabria e93 se pohybujou od cca 4kil za vraky, pokud to ma nejak vypadat tak 500-mega za ojetinu. Novy turba jsou marginalie. Je nutne si uvedomit ze to auto je krasny, tezky, vykonny a clovek na nej musi mit... neni to schade..