Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.05.2016 15:31
od E4666
Zdravim klubaci.
Nedavno jsem si pořidil 330ci a ted se tam objevili chybičky.
Problem je v tom, že když je auto studene a nastartuji ho, tak na volnoběh se trochu třese. Po zahřati je to ok ( malo kdy se to projevi, ale uplně malo)
Další problem je kolisani otaček - ne nějak moc, jen trochu, ale je to citit a v autě mam automat, takže se to chova za jizdy tak, jak kdyby byl nedostatek benzinu anebo falešné přisavani vzduchu a když jedu na 5 rychlosti, tak něco tam chybi, ztrati to trochu tah no a pote to podřadi a jede jak by mělo.

- Už jsem vyměnil 2 hadičky, ktere jsou na koleni u vahy vzduchu - ty byly popraskane.
- Vyměnil jsem i vahu vzduchu ( ale kdyby byla špatna, tak by po jeji odpojeni to kolisani otaček by mělo zmizet, ne ? )
- Vyčistil jsem klapku

a furt nic. Bylo mi řečeno, že častou chybou byva Snimač klikové hřidele - ale ten mi INPA neukazala.
INPA mi zase načetla lambda sondy, ty už mam koupene. Ale neni čas na vyměnu. Když je odpojim, tak by problem měl zmizet aspon na chvili? (abych zjistil zda je to nima nebo ne)
A par dalších chyb -

- 123 Thermostatheizung, KFK
Logistic counter: 37
N_32 2464.00 rpm
MAF 174.31 mg/stk
TCO 88.50 Grad C
VB 13.77 V
auFgetreten vor 2.00 h


- 90 TEG_UP_1

- 92 TEG_DOWN_1

- 93 TEG_DOWN_2

- 133 Timeout CAN-Botschaft ASC3


Prosim o radu co stim :(
Diky moc předem.

Taky jsem prolezl snad všechny přispěvky s podobnyma problemama a pry jestli to nemuže byt hydroměnič anebo snimač volnoběhu ? Ale to by přeci měla ukazat INPA, ne ? Protože ted nejsou penize, abych vyměnil pulku auta při hledani nějake beztak kraviny :)))

Napsal: úte 17.05.2016 16:06
od E4666
Taky jestli to nemuže byt hadicema k olej. separatoru? Neměl by někdo navod jak se k nim dostat a jak vypadaji? Moc se v tom nevyznam.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... separator/

Sice tady jsou vyznačené, ale mě to nic moc neřika... :(
Tohle měl kolega s M54 a pry u něj to taky ukazovalo lambdy a podobne chyby jak mam ja, ale po vyměně hadic je vše ok.

Napsal: úte 17.05.2016 21:20
od Totic
To je DISA klapka na sání. Olej.separator je dole pod sáním a vedou z něj myslím 3hadice. Mrkni do ETK..

Napsal: úte 17.05.2016 22:20
od E4666
Totic píše:To je DISA klapka na sání. Olej.separator je dole pod sáním a vedou z něj myslím 3hadice. Mrkni do ETK..
aha :-) no jak jsem psal, nevyznam se v tom tollik
No a jinak co si myslis o mem problemu?

Napsal: čtv 19.05.2016 20:07
od WITT
Jen doplním, že Thermostatheinzung je vyhřívací tělísko v termostatu.. vyměň termostat, a máš zas o chybu méně .. :)

Napsal: pát 20.05.2016 12:16
od E4666
WITT píše:Jen doplním, že Thermostatheinzung je vyhřívací tělísko v termostatu.. vyměň termostat, a máš zas o chybu méně .. :)
to udělam, ale ted jsou duležitější ty otačky. Dnes proběhla vyměna všech 4 lambd a nic se nezměnilo. No o něco jo, ale otačky stale kolisaji v rozmezi cca 2mm.
Zkusim to maznou přes INPU , ale podlě mě je chyba jinde.

Napsal: pát 20.05.2016 12:39
od Totic
No 2mm nahoru dolů je např. u E60/E61 (se stejným motorem) "normální" a dělají to budíky resp. elektronika.
Teď nevím jak je to tady s volnoběžným ventilem, ale pročištění většinou pomůže na houpání volnoběhu. Pak to může sklidnit ten novej olej.separátor s čistýma hadicema..
Dál zkontrolovat tu DISA klapku jestli podtlakuje, či není prasklá hřídelka/klapka.
Pak zkus odpojit čidla vaček (2x) jestli nejsou K.O. někdy to diag. nemusí ukázat.
Čidlo kliky to nebude to by nešlo moc jezdit.
A v neposlední řadě live data váhy vzduchu, resp. jestli pracuje OK a někde nepřisává (v koleni, hadici a atak).

Napsal: ned 22.05.2016 16:31
od Thevojca1
A koukal si na svicky jesly nejsou k.o ? Neco podobnyho delala ted moje 46 dostala svice lita jak nova

Napsal: pon 23.05.2016 17:58
od E4666
svičky jsou jak nove od NGK.
Ono mi to dělali debilni lambdy a svitila chyba motoru. Ted po vyměně všech 4 je to ok :)