Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.06.2016 10:46
od Skaletonz
Zdravim. Objevil se u mě problém s cukáním motoru. Děje se to jenom ve chvíli, když jedu stálou rychlostí do mírného kopce(někdy i na rovině), otáčky 2-3 tis. a chci rychle přidat bez podřazení. S autem to asi 2x trochu trhne, jako by do motoru přestal na chvíli jít benzín a pak začne normálně přidávat. Když přidávám plyn pozvolna, tak se to nestane. Jednou už to skončilo i rozsvícenou žlutou kontrolkou motoru, která po zastavení a vypnutí motoru zhasla a po nastartovaní jelo auto už normálně. Diagnostika pak ukázala chybu spalování na 2. válci, kterou jednotka vyřešila odpojením přivodu paliva. Chystám se vyměnit všechny svíčky a cívku na tom 2. válci. Rád by se tady zeptal, na co se mám ještě zaměřit? Díky

Napsal: stř 15.06.2016 15:12
od kubajz79
hlavně ten motor nepodtáčet.jet do kopce,i kdyby mírného,na dva tisíce otáček a čekat že se to motoru bude líbit je bláhové. je to pořád jen 2,5.jo na rovině to jde nechat jej jen tak převalovat,ale pro náhlé zrychlení to chce nejlépe o dva kvalty podřadit.

Napsal: stř 15.06.2016 15:20
od honzamo
To bych neviděl moc jako problém. Mám 325xi v automatu a ten po rovině a klidné jízdě udržuje 1500 otáček a řadí i pod 2000.

Při zrychlování do kopce samozřejmě podřadí, ale mírný kopec a mírné zrychlování taky klidně z cca 1800 otáček vytáhne bez problémů.

Napsal: čtv 16.06.2016 08:58
od Skaletonz
kubajz79: Já od toho samozřejmě nějaké zázračné zrychlení nečekal a běžně ho nepodtáčím. Jenom mě překvapila ta kontrolka motoru následovaná jízdou na 5 válců. To asi úplně normální nebude. Už jsem o tomhle problému něco našel, ale nikdo ho nedořešil do konce. I tak díky za reakce.

Napsal: čtv 16.06.2016 12:22
od honzamo
Jinak co se týká poškubávání, tak kamarád nedávno zmiňoval, že mu tohle dělala 630i N52. Jen poškubnutí, žádná kontrolka se nerozsvěcela. A vypadá to asi na svíčky.

Napsal: stř 22.06.2016 21:56
od Skaletonz
Tak dnes opět podobná příhoda. Rychlé přidání plynu, tentokrát na rovince, kolem 3 tis. otáček, na 4 tis. se rozsvítila kontrolka motoru a šlo to zase jenom na 5 válcu. Po zastavení a dalším nastartování bylo už všechno v normálu. Předpokládám, že to zase bude chyba na 2. válci. Cívka a svíčky už jsou objednané, tak to snad pomůže.

Napsal: pon 27.06.2016 09:08
od Skaletonz
Zdravim. Tak problém vyřešen. Na 2. válci byla ještě origo svíčka BMW(na ostatních NGK), která byla úplně zapečená a hrozilo, že se při povolování zlomí. Šikovný mechanik si s tím nakonec poradil a motor teď jede naprosto hladce.

Napsal: čtv 18.08.2016 19:23
od kubajz79
a jaké svíce si tam dal?myšleno označení.díky