Stránka 1 z 1
Napsal: stř 17.08.2016 19:57
od zlatnik
Zdravim vsetkych, prosim Vas, planujem si zakupit Bavora 320i z roku 2008, convertible. Ide o tento voz :
320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC priame vstrekovanie 84,00 mm × 90,00 mm 12,0:1 170 koní (125 kW) pri 6700 ot/min 210 Nm pri 4250 ot/min....
Mate prosim, skusenosti s tymto motorom a vobec, so spolahlivostou tychto auticok?
Alebo aky motor by ste odporucili v tejto rade, pokial ide o benzin a kabrio? Zvazujem aj o 2,5 litrovom, ale su drahsie a zbytocne to zdviha poistku ( v AT nie mala polozka ), 2 litrovy motor by mi bol uplne dostatocny, ale nemam absolutne ziadne skusenosti s BMW...poprosim o rady, chyby, ktorych sa mam vyvarovat pri kupe, pripadne co by ste bezodkladne vymenili po kupe...vopred dakujem..
M.
velmi sa mi tento model, ale netusim, ako je to s motormi...
http://ww3.autoscout24.at/classified/29 ... asrc=pl|as
Napsal: pát 19.08.2016 09:53
od tommee
Nikdo se k tomu nemá, když trochu pohledáš, o těchto motorech je tady napsáno dost špatného. Tyto 2.0i jsou už čtyřválce a nejsou úplně vrcholem spolehlivosti. Můj motor kleknul na rozvodech (120i). Další věc je, že e93 je celkem těžký auto, cca 1850kg a ten motor s tím bude mít hodně práce. Hledej určitě R6, 2.5 nebo 3.0. Chápu, že pojistka je v AT asi někde jinde, ale čím lepší výbava a motor, vyváží ti to radostí z každýho nastartování.
Napsal: sob 20.08.2016 11:11
od Joshuax
Tak tak. Motor do cabra/convertible je potreba mit co nejvetsi. Auto je tezsi a ten 4val je tam nesmysl. Moderni trend dnesni doby. Snizovat obsahy a zvysovat pocet turb, pak to je za 200k naodpis... Takze jak pise tommee R6 2.5 nejmene, ver, ze ten zvuk 4hrnku bys za chvili nesnasel

Napsal: ned 21.08.2016 11:53
od zlatnik
dakujem za odpoved...no mate pravdu, stavim na 2,5 liter..som nejaky jelen z tych motorizacii..jeden tu pisal o odporucani motoru N52 s klasickym vstrekom v 325i, je to 2,5 liter? davali ho aj do kabrio? v ponuke inzerentov vidim len 2 litre a 3 litre, nechapem...rocnik 2007-2008...mam v tom gulas
ci N52 klasicky je 2,5 liter ale 4valec...N52 R6 je uz 6 valec...3 liter, ci stale 2,5 liter? ma niekto nejaky normalny ilustracny prehlad, alebo tabulku motor?
Napsal: ned 21.08.2016 12:06
od Pajk85
325i je slabší 3litr. Tento motor v kábru samozřejmě je, ale klidně koukej i po 330i. Tuším jich bude možná i více v nabídce. Celkově vzato pokud koupíš jakýkoliv benzínový 6ti válec, tak nic nezkazíš.
Napsal: ned 21.08.2016 12:08
od zlatnik
radsej by som ostal pri 2,5 litri..isteze, 3 liter je fantazia, ale poistky...v AT dost drahe..co u teba rok, tu mesiac..
Napsal: ned 21.08.2016 12:28
od Pajk85
Původně jsem chtěl napsat, že 2,5l u E9x vůbec neexistuje, ale google mi vyplivl, že ano. Takže jestli to je pravda, tak za sebe můžu řict, že jsem to nikdy neviděl. A na mobile.de v nabídce nic takovýho taky není. Tzn. dělalo se to vůbec pro EU trh? Mě se to nechce vyhledávat.
Napsal: ned 21.08.2016 14:50
od zlatnik
takze 325i E93 N52 3,0 liter? tie sa vyrabali do roku 2008 a mali inak rieseny, klasicky vstrek, v 2009 davali uz priamy vstrek...
3 liter musi byt pekna zabavka...so servisom je to ok? ziadne drahe polozky?
Napsal: ned 21.08.2016 15:08
od Totic
Přímý vstřik (nejde moc do LPG) = N53 v 325i, 330i je vše 3litr
Klasika vstřik a objem 2,5l a 3l = N52 s Valvetronic a Vanos.
- ty byly v předfacelift modelech. U E93 se obávám jen v US. Viděl jsem jedinou na Mobile a měla stejně oranžový blinkry. Teď nevím jak Coupé, tam jsou asi k mání.
Napsal: sob 27.08.2016 01:20
od zlatnik
Totic : ako to myslis, ze v US? Vyroba v US a dovoz do Europy? Je nejaka moznost, ako to neprehliadnut?
U E93 se obávám jen v US. Viděl jsem jedinou na Mobile a měla stejně oranžový blinkry. Teď nevím jak Coupé, tam jsou asi k mání.
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: ned 13.11.2016 14:39
od zlatnik
Dakujem dodatocne za info...

napokon som si pred tyzdnom priviezol z Nemecka vozitko BMW 325i e93 2007 s najazdom 108 000km, po 2 majitelovi, z toho druhy majitel bol predajca showroomu...s rocnou zarukou. Rad by som aj foto prilozil, ale nevidim tu, kde ta moznost s prilohou je..
Takze sa zatial tesim. Zvlastne je, ze sa pisalo o krasnom zvuku benzinoveho 6 valca, no mne pride vyraznejsi az pri 4500-5000 otacok a vyssie..inak je relativne tichy...alebo som len hluchy?!

Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: úte 15.11.2016 12:07
od kubajz79
pokud se ti podařilo koupit motor n52,můžeš si gratulovat.je to ještě vcelku "bezproblémový" motor.a vzhledem k jeho nájezdu doporučuji ihned vyměnit olej za 5w40 nebo případně 5w50 (těžká noha aneb navykovost tociveho šestivalu).olej měnit každých max. 15k km.motoru to jen prospěje.longlife oleje mu vůbec nesvědčí (5w30 nebo 0w30).
co se týče zvuku,je pravda že oproti starším motorům m53 a m54 jsou motory n52 zvukově umírněnější.dle jednoho bývalého člena za to může i valvetronic,který defakto nahradil klapku.svůj podíl má určitě i lepší odhlučnění.i tak je ale zvuk od 6k ot. uchu lahodící.
tak gratulace a nechť dělá jen radost.
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: úte 15.11.2016 13:28
od xyron
Zlatnik - co máš v papírech.. N52 2,5litr 160kw nebo N53 3,0litr 160kw ? N52 se montovala ješte v roce 2007, pak už ne..
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: úte 15.11.2016 19:21
od zlatnik
ziadna gratulacia mi nepatri, je to e93 n53b30a, takze mozem ocakavat problemy? Ma 108 000 km najazdenych, zatial som s nim nerobil nic...
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: úte 15.11.2016 19:26
od zlatnik
a vobec, preco nemozem pridavat prilohy? nejaky specialny postup, ci?!
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: úte 15.11.2016 20:22
od pavproch
@zlatnik: congrats
Btw, spousta lidí Ti bude tvrdit, že N53 je motor na guvno..... není, vím, mám (pravda v neošizené verzi N53B30 - 200kW, už sem s ním najel 220tis km)
Mimochodem, tu 325i lze předělat na plnohodnotný třílitr - tady na pokecu to už předělal (úspěšně) uživatel jménem BudVlad
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: čtv 17.11.2016 01:31
od zlatnik
no popravde prisiel mi ten 3 liter slabsi, ocakaval som citelne silnejsi vykon

ale ako pise, okresana verzia

..a chiptuning je blbost? skusal niekto?
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: čtv 17.11.2016 10:20
od zlatnik
a nahodou nema niekto k dispozicii uzivatelsky manual na tieto rocniky? v cestine, v slovencine..pdfko. Kamarat sa pytal v BMW servise, maju len maju len v nemcine. Na nete som nikde nenasiel..
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: pát 18.11.2016 23:16
od zlatnik
aj takto sa ho da ziskat....snad to niekomu pomoze....
Dobrý deň pán ........,
ďakujeme za váš e-mail. Manuály zasielame na CD bezplatne. Prosíme, aby ste nám zaslali vašu poštovú adresu, kde Vám manuál môžme poslať.
S pozdravom a prianím pekného dňa
--
BMW Group Slovakia
Eduard Skalský
Zákaznícky servis
CBC I, Karadžičova 8/A
821 08 Bratislava
zakaznicky.servis.sk@bmw.com
Re: Kupa Bmw 320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³) Convertible
Napsal: pát 18.11.2016 23:28
od zlatnik
chlapi poradte, co sa po 100 000km bezne opravuje, co sa tam uz serie? Na co si mam davat pozor? je tu niekto, kto ma ten isty motor a cabrio zaroven ako ja? zaujimaju ma jeho skusenosti...