Stránka 1 z 1

BMW E60 03

Napsal: pát 18.11.2016 18:52
od Bocans
Čaves,
chtěl bych se vás tady zeptat, začínám být maličko zoufalý...
Mam krasnou 5 v Mpacketu, koupil jsem za 160, 40 jsem do toho vrazil, kola, podvozek a další věci.
Mam jí asi půl roku, celou dobu v pohodě, občas zlobilo levé přední okénko, ale to bylo vše.
Asi před týdnem, když začali mrazy, jsem ráno přišel k autu a už nenastartoval, řikám si, že asi baterka, přes kabely nic, jel jsem a koupil novou Varta 100Am, v Kelly Auto doporučená baterka, cena 3100,- - neregistroval jsem ji, nic.
Dám ji tam a v pohodě, po 2,3 dní ježdění malé úseky do práce, jsem odpoledne po práci přišel k autu, centrála, která nefungovala naznačila problém...sednu do auta, nic, ani ťuk, přes kabely jsem nastartoval, ale, stěrače se začaly vypínat a zapínat samy, rádio, topení, blikaly budíky, vypínal se a zapínal se displej mezi budíky a auto bláznilo..
Přes noc jsem dal nabít baterku, odjel na diagnostiku, kde jsem zaregistroval baterku (v diagnostice nebyla možnost výběru 100Am, nastavil jsem tedy 110Am, odstranil chyby, které tam naběhly a zase celý den v pohodě, a teď, k večeru, po celodenním ježdění a zastavování ve městě (pošta, kadeřnictví, restaurace, kavárna, doma na otočku, návštěva rodičů - opětované nastartovaní a vypínaní motoru po šourkách po městě, jsem přišel k autu a opět nefungovala centrála, ale nastartoval jsem, ale opět auto bláznilo a elektronika si dělala co chtěla.
Chtěl bych vás poprosit o radu, popř, podobnou zkušenost, návrhy řešení.
Klidně mě kontaktujte na čísle: 605 137 563, nebo email: boceksimon@gmail.com, nebo odpovědí tady.
Budu rád za každou radu,
díky
Šimon

Re: BMW E60 03

Napsal: pát 18.11.2016 22:56
od Filozof
Nejprve bys měl popsat auto co je to konktrétně za model zda benzín nebo nafta. a touring nebo sedan ...Případně vin.
Auto muže mít více věcí ale u touringu odcházejí kabely v 5tých dveří případně zatéká pod třetí brzdové světlo a pak to dělá problémy s dálkou či problémy v autě ruzného charakteru.

To co popisuje asi bych se prvně podíval zda alternátor dobíjí jak má. V tomto případě mi přijde první na mysl je altík ...mění se většinou po nájezdu 300tis km + ...

Diagnostika je základ ale toto si mužeš změřit sám. Pokud auto nedobíjí ale lehce vybíjí muže to dělat podobné věci co tobě.

Tak se více rozepiš o autě a projevech.

Re: BMW E60 03

Napsal: sob 19.11.2016 02:48
od Totic
A ta stará baterka je v jakém stavu - změřená, (ne)dobíjí, úplně K.O. ? Viděl bych to ještě na IBS modul, v E60 klasika. Ale to by už mohlo hodit něco na diag. Snad to nebude zatýkání bo zlomený dráty to se blbě hledá.. :?
Minulý týden umřelo vůbec ňák moc baterek. ;) Od známých vím aspoň o čtyrech, asi nám tu nějak udeřily mrazy!



Jinak čtu skvěle strávenej den.. hned se mě následně vybavil s dovolením v podání od KKRD boys: :P
"..po celodenním ježdění a zastavování ve městě (pošta (kua další soudní obsílka), kadeřnictví (nahodit si nový trendy háro, -tj. na pěšinu), restaurace (oběd s kámoškou, koňská dávka IKEA&masový koule, ale moc se nechytá, prý má doma starýho, škoda..), kavárna (další rande s koc, ze seznamky a to vypadá schopně! "..prej jestli bych jí třeba někdy neopravil její počítač" ;) ), doma na otočku (jen rychle omrknout situation, potřeba zdrhnout ještě na dvě hoďky), návštěva rodičů (..to je jakože alibi) - opětované nastartovaní a vypínaní motoru po šourkách (šoustkách) po městě, jsem přišel k autu (od domu tý vykláťený čiči) a opět nefungovala centrála. 8-) :cry:

Re: BMW E60 03

Napsal: sob 19.11.2016 15:52
od Bocans
Filozof píše:Nejprve bys měl popsat auto co je to konktrétně za model zda benzín nebo nafta. a touring nebo sedan ...Případně vin.
Auto muže mít více věcí ale u touringu odcházejí kabely v 5tých dveří případně zatéká pod třetí brzdové světlo a pak to dělá problémy s dálkou či problémy v autě ruzného charakteru.

To co popisuje asi bych se prvně podíval zda alternátor dobíjí jak má. V tomto případě mi přijde první na mysl je altík ...mění se většinou po nájezdu 300tis km + ...

Diagnostika je základ ale toto si mužeš změřit sám. Pokud auto nedobíjí ale lehce vybíjí muže to dělat podobné věci co tobě.

Tak se více rozepiš o autě a projevech.
Je to nafta, sedan. Má najeto asi 260 tis.
Alternátor mi změří zítra, a na diagnostice jsem byl, ale ten klucina s tim moc neuměl, prý to někde ščoril v praci nebo co. Náběhlo tam spoustu chyb, ale to si myslim, že bylo tím, že jsem vyndal tu baterku, aspon podle toho co mi rikali známí.
Já jsme taky hovno mechanik, poradne tomu nerozumím :D
Rozepsat no, třeba včera koukam z okna na auto v noci a svítilo samovolně světlo zpatečky, levý blinkr blikal..
Jinak proste po vyměně baterky, byla tam 110, dal jsme tam Vartu 100, ale nezaregistroval a prijde mi jako kdyz to nedobijí a pak jak se ta baterka vybiji, nejakym způsobem jsme ji tam zaregistrovali pres diagnostiku, ale jak jsem psal, ve vyberu bylo jen baterie 90 a 110..a tak to začne delat takovouhle neplechu..chyba ABS, parkovací senzory nefungujou, chyba steracu, chyba zárovka se rozsvítí.. "elektronic failure" atd
Jak konkrétně bych se mel jeste rozepsat, respektive co napsat,..
Me napadl ten altik no, ze by to nedobijelo jak ma a jak se to vybije tak to začne blaznit..protoze to začlo az po výměně te baterie..

Re: BMW E60 03

Napsal: sob 19.11.2016 15:56
od Bocans
Totic píše:A ta stará baterka je v jakém stavu - změřená, (ne)dobíjí, úplně K.O. ? Viděl bych to ještě na IBS modul, v E60 klasika. Ale to by už mohlo hodit něco na diag. Snad to nebude zatýkání bo zlomený dráty to se blbě hledá.. :?
Minulý týden umřelo vůbec ňák moc baterek. ;) Od známých vím aspoň o čtyrech, asi nám tu nějak udeřily mrazy!



Jinak čtu skvěle strávenej den.. hned se mě následně vybavil s dovolením v podání od KKRD boys: :P
"..po celodenním ježdění a zastavování ve městě (pošta (kua další soudní obsílka), kadeřnictví (nahodit si nový trendy háro, -tj. na pěšinu), restaurace (oběd s kámoškou, koňská dávka IKEA&masový koule, ale moc se nechytá, prý má doma starýho, škoda..), kavárna (další rande s koc, ze seznamky a to vypadá schopně! "..prej jestli bych jí třeba někdy neopravil její počítač" ;) ), doma na otočku (jen rychle omrknout situation, potřeba zdrhnout ještě na dvě hoďky), návštěva rodičů (..to je jakože alibi) - opětované nastartovaní a vypínaní motoru po šourkách (šoustkách) po městě, jsem přišel k autu (od
domu tý vykláťený čiči) a opět nefungovala centrála. 8-) :cry:
Baterku jsem neměřil, rovnou jsem jel koupit novou..
Joo den byl strávený skvěle, jen kdyby se nevysralo auto :D haha, mas velice bujnou fantazii, to ti upřít nemuzu :D :D :D

Re: BMW E60 03

Napsal: ned 20.11.2016 01:19
od airbone
mozes mat vadny regulator napatia na altiku, vtedy to vyhodi rozne chyby sporadicky (pretoze na jednotlivych jednotkach dojde k nahlemku poklesu napatia). IBS senzor treba tiez skontrolovat ci je ok, alebo cela BSD zbernica. VSetky veci co su na BSD zbernici ak odidu tak to moze robit nenormalnu galibu s elektrikou v aute.....
Nemas inu moznost len zajst za niekym kto to pichne na original bmw diagnostiku a ta povie v com je problem. Bez toho sa nepohnes.
JJ a este pozor na pripadnu vodu v kufri kde je spusta elektroniky..... MPM modul a podobne.....
Tu baterku - to co hovoris je nakodovanie, ako diagnostikou a ako si to robil? Jedna vec je nakodovanie kapacity, druha vec je zaregistrovanie vymeny. To sa hadam spravilo tiez... ? da sa to aj odkontrolovat cez INPA, kedy bola zaregistrovana vymena.

Re: BMW E60 03

Napsal: ned 20.11.2016 06:26
od mr_nitroz
Resil jsem jednou neco podobneho, spatna gateway nebo komfortka.

Re: BMW E60 03

Napsal: pát 25.11.2016 01:12
od airbone
komfortka? gateway?
tie vyrazy budu skor pasovat do VW....


Inac, neni nic jednoduchsie, nez to pichnut na bmw diagnostiku.....

Re: BMW E60 03

Napsal: ned 27.11.2016 20:51
od zidators
měl jsem stejný problém , stalo se mi to ještě k tomu v noci , zhasínali mi sami od sebe světla, zapli stěrače a tak.. blikalo stropní světýlko .. co budu povídat málem mě mrdlo :lol: u mě to byl špatný regulátor na altíku .. výměna i s prací jsem se vešel do 2500 :) , nabil jsem baterku a pak měřil co leze z altíku , když jsem viděl jak to lítá nahoru a dolů tak jsem hned věděl kde je problém, ale i tak jsem nechal uspat auto a měřil potom jestli mi něco nevybíjí auto.