Stránka 1 z 1

E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: ned 09.04.2017 22:37
od Radim046
Má někdo zkušenost s výměnou těsnění ventilového víka na N52 523i E60? Dost mi tam teče olej. Zajímá mě hlavně zda sed po sundání ventilového víka a následné montáži musí nějak nastavit Valvetronik abych něco nezničil a nebo když ten motor valvetroniku sundám tak ho zase jen nasadím zpět a vše bude fungovat jak má.

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 09:32
od Lucas87
Ahoj, ještě dost často chčije kolem domku olejového fitru. Taky jsem si myslel, že ventil dekl a nakonec to bylo právě toto těsnění.

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 09:34
od Radim046
Ale ta strana co je domek je docela suchá oproti straně druhé. Myslím že by to mohlo téct i pod tím motorem valvetronicu protože v žebrech jak jsou cívky a svíčky stál olej.

Každopádně nevím zda se do výměny toho těsnění pustit doma kvůli tomu nastavení valvetronicu potom.

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 10:56
od JaraX
valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli :D

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 11:09
od Radim046
Tak těsnění a ty 3 šrouby to je jasný že bych dal. Kvůli tomu těsnění bych to taky sundaval.

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 11:18
od JaraX
jak 3 šrouby? mění se šrouby na víku všechny. jsou hliníkové a nesmí se použít znova.

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: pon 10.04.2017 11:25
od Radim046
Já vím..myslel jsem že píšeš o šroubech k motorku valvetroniku. O ventil deklu vim. Maj to skoro u všech šroubů psaný že použití jen 1x

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: ned 14.10.2018 22:14
od Dirtysix323
JaraX píše:valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli :D
Zdravim, sice jste téma rozběhli minulý rok, ale snad by jste mi tu mohli pomoci, jak se kalibruje valvetronic? Pouze přes diagnostiku nebo se nastavuje i mechanicky??

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Napsal: ned 14.10.2018 22:22
od JaraX
přes diag