Stránka 1 z 1

Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapaliny

Napsal: pát 21.04.2017 18:56
od Dan91
Ahoj nedavno jsme resili zde na foru pocukavani za jizdy pri ubrani plynu a naslednem lehkem pridani a zakopavani na volnobeh u meho bmw e91 320d M47 bez DPF. Momentalne jsem menil termostaty, chladici kapalina se ohrivala na 75 stupnu, nyni se ohriva okolo 90-94 stupnu, dle stylu jizdy, je to v norme? Jak se ojriva Vam? Dal jsem tam modrou starline k11 s destilkou naredenou do -35 stupnu. Nechtelo se mi vyhaazovat penize za origo bmw. Dalsi problem jsou vibrace motoru na volnobeh hlavne pri studenem motoru pri teplotach venku okolo 0 stupnu i pod nulou, menil jsem zhavici na 3 valci, origo bmw diagnostika ji vyhodnotila jako chybnou (po vymene chybu nehlasi). Motor nastartuje, trochu zakopava za studena a hlavne jsou citit hrozne vibrace, pak uz za uplneho ohrati motor nezakopava a zdaleka nema takove vibrace, cim to muze byt? Mam podezreni, aby to nedelal treba ukapavajici vstrik, kdyz to jakoby zastudena zakopava ten motor. Diagnostika ale neukazala zadnou chybu. Korekce vstrikovacu byla kolem nuly. Palivak i vzduchac jsem menil, cistil egr, sani. Tak ted uz fakt nevim jak dal postupovat, jestli vyndavat vstriky a nechat je testovat, nebo jestli to dat nekomu zkusenymu do neautorizovaneho servisu naapr. Bwmotors.cz. (slysel jsem na ne dobrou recenzi od kamose co tam mel auto). Porad se v tom hrabu a zatim v podstate zadnej pokrok, nechci zbytecne vymenovat veci, ktery jsou ok, ale zaroven mam strach aby to nebyl treba ten ukapavajici vstrik a neskoncilo to propalenym pistem :( co si o tom myslite a co byste doporucili pripadne za servis v Praze a okoli? Diky moc za pomoc. Dan

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

Napsal: pát 21.04.2017 21:51
od inspi1981
Vymen zhavicky i s jednotkou

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

Napsal: ned 23.04.2017 17:10
od Dan91
Dle ceho soudis ze jednotka a ostatni zhavice jsou spatny? Diagnostika uz chybu zhaveni, ani zhavic nehlasi. Ale po vymene termostatu se mi zda, ze problem s pocukavanim po ubrani a naslednem lehkem pridani plynu uz vymizel. Je mozny ze jestlize se egr otevira pri 75 stupnich, tak se mi ani neotevrel, protoze jsem se dostal s teplotou jen na 70 maximalne, po vymene termostatu je to okolo tech 90 i vic, ale treba se pletu. Budu to ted sledovat..

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

Napsal: úte 25.04.2017 10:11
od kuboslav
I když bez DPF – nepozoruješ, že při studených startech se z výfuku vyvalí více čoudu? Ty ŘJ žhavení mívají problém i když na diagnostice je vše OK. Doporučuje se měnit všechny žhavící svíčky, ŘJ a kabel k altíku.

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

Napsal: úte 25.04.2017 11:19
od Dan91
Heled nečoudí to vůbec, jen když je nízká teplota venku okolo nuly a méně, tak to trochu čoudne bíle po startu. jak jsou teploty vyšší, nezačoudí vůbec. Co si myslíš o tom pocukávání při jízdě? Jaká by mohla být příčina?