Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapaliny
Napsal: pát 21.04.2017 18:56
Ahoj nedavno jsme resili zde na foru pocukavani za jizdy pri ubrani plynu a naslednem lehkem pridani a zakopavani na volnobeh u meho bmw e91 320d M47 bez DPF. Momentalne jsem menil termostaty, chladici kapalina se ohrivala na 75 stupnu, nyni se ohriva okolo 90-94 stupnu, dle stylu jizdy, je to v norme? Jak se ojriva Vam? Dal jsem tam modrou starline k11 s destilkou naredenou do -35 stupnu. Nechtelo se mi vyhaazovat penize za origo bmw. Dalsi problem jsou vibrace motoru na volnobeh hlavne pri studenem motoru pri teplotach venku okolo 0 stupnu i pod nulou, menil jsem zhavici na 3 valci, origo bmw diagnostika ji vyhodnotila jako chybnou (po vymene chybu nehlasi). Motor nastartuje, trochu zakopava za studena a hlavne jsou citit hrozne vibrace, pak uz za uplneho ohrati motor nezakopava a zdaleka nema takove vibrace, cim to muze byt? Mam podezreni, aby to nedelal treba ukapavajici vstrik, kdyz to jakoby zastudena zakopava ten motor. Diagnostika ale neukazala zadnou chybu. Korekce vstrikovacu byla kolem nuly. Palivak i vzduchac jsem menil, cistil egr, sani. Tak ted uz fakt nevim jak dal postupovat, jestli vyndavat vstriky a nechat je testovat, nebo jestli to dat nekomu zkusenymu do neautorizovaneho servisu naapr. Bwmotors.cz. (slysel jsem na ne dobrou recenzi od kamose co tam mel auto). Porad se v tom hrabu a zatim v podstate zadnej pokrok, nechci zbytecne vymenovat veci, ktery jsou ok, ale zaroven mam strach aby to nebyl treba ten ukapavajici vstrik a neskoncilo to propalenym pistem
co si o tom myslite a co byste doporucili pripadne za servis v Praze a okoli? Diky moc za pomoc. Dan
