Stránka 1 z 2

koupě e53 4.4

Napsal: sob 03.06.2017 15:29
od kourk
ahoj. přemýšlím o koupi tohoto vozu. potřeboval bych spolehlivé auto které bude jezdit na lpg, dozadu se vejde velkej pes nebo dvě kola a v budoucnu možná zapřáhnout obytný příves střední velikosti. je šance sehnat hezkou e53 s touto motorizací do 200k kč? nejsem závodník, ale chci aby auto trochu jelo. má smysl koukat po 3.0i nebo to je v tomhle aute uplně mimo? o vybavu mi ani moc nejde. má smysl koukat třeba po něčem takovém?
https://auto.bazos.cz/inzerat/75537112/x5-44i-LPG.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/75287764/ ... va-STK.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/75696963/BMW-X5.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/75185805/ ... JITELI.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/75290561/ ... 286-Hp.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/75047823/ ... ze-Bmw.php

díky za reakce. Mirek

Re: koupě e53 4.4

Napsal: ned 04.06.2017 10:02
od loyd-krismas
Nejsem sice cyklista, ale X5 moc veliký kufr nemá, takže nevím jestli kola nebudu muset na střechu, ale pes bude v pohodě. :-)
Jinak u X5 je opravdu HODNĚ důležitý stav auta, protože oproti jiným modelům vyráběných v BMW v těchto letech, je servis na X5 drahá záležitost.
Takže to chce jezdit a zkoušet, nejlépe s někým kdo už nějakou zkušenost má. Za mě 4,4i super varianta, ale pokud ten výkon a zvuk V8 nepotřebuješ, tak 3,0i je dostačující.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: ned 04.06.2017 11:05
od dogeatdog
Tak jestli zvazuje tahat obytnak, tak bych nad 3.0 ani neuvazoval.
Kola do x5 nevim jak vejdou, ten kufr uplne obrovsky neni. Z druhe strany snad kazda x5 ma hagusy, osobne bych to resil prickama a kola na strechu.
Take podporuji nazor, ze koupit je to nejmensi, zanedbanejsi auto si klidne rekne v servisu o sto tisic jako nic. Idealne koupit od fandy, ktery o auto pecoval.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: ned 04.06.2017 12:37
od Don
Ona na to auto je celkem zoufala i ta 4.4i, nechapu jak to nekdo muze provozovat v 3.0i

Re: koupě e53 4.4

Napsal: ned 04.06.2017 15:48
od kourk
loyd-krismas píše:Nejsem sice cyklista, ale X5 moc veliký kufr nemá, takže nevím jestli kola nebudu muset na střechu, ale pes bude v pohodě. :-)
Jinak u X5 je opravdu HODNĚ důležitý stav auta, protože oproti jiným modelům vyráběných v BMW v těchto letech, je servis na X5 drahá záležitost.
Takže to chce jezdit a zkoušet, nejlépe s někým kdo už nějakou zkušenost má. Za mě 4,4i super varianta, ale pokud ten výkon a zvuk V8 nepotřebuješ, tak 3,0i je dostačující.
prosím co je na servisu tak drahého oproti jiným modelům z té doby? spotřební veci jako brzdy tlumiče si najít dokážu kolik stojí, motor vzdy byl prezentován jako spolehlivý, když už člověk nekoupí vrak. nejaké rameno nebo siláč na nápravě by mě taky snad nezruinovalo. co je na tom autě tak drahé na servisu. Kola samozřejmě myslím při sklopení zadních sedaček. vetšinou potřebuji s kolama cuknout tak 10-20 km abych nejezdil furt trasy kolem baráku, a nebaví me přidelávat držák na kouli a upevnovat kola. sklopení sedaček a hození kol do kufru je jednoduší. :)

Re: koupě e53 4.4

Napsal: ned 04.06.2017 20:20
od JaraX
všechny SUV se serou, sám mám jak 7er E66 tak X5 E53 a prostě sedma jen jezdí (50k km ročně) a X5 furt něco chce (15-20k km ročně)
když to odhadnu, tak km v X5 stojí na servis tak 3x tolik co v sedmě, byt to nejsou velkou závady, tak je to furt něco, tam cívka, tak rameno, tam to vrže, tam to upadlo, tam zamrzl separator, zamky ve dvěřích 3x 4 tisíce,a už čekám jen na ten čtvrtej :D. stahovačky, ložiska, poloosy, ted možna i přední diferák a uplně stejně je to z pohledu mých zákazníků, průměrná sedma co sem jezdí přijede 1-2x do roka, průměrná X5 cca 6x do roka, prostě ty X5 furt něco chcou.

určitě bych nebral jinou motorizaci jak 4,4i idealně M62 tzn 210kW, ty 3,0i nejsou zrovna moc spolehlive a hlavně mají nespolehlivou a naprd řadicí GM převodovku.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 06.06.2017 13:40
od kourk
no tak já fakt nevím.. potřebuju auto do 200k, aby splnilo mé požadavky. klasická e39, když za ní zapřáhnu obytnák, tak za mokra budu mít problém vyject vetší kopec i na asfaltu. uvažoval jsem ještě o audine a6, bud klasika quattro nebo allroad. Tam se zase prý serou vzduchový podvozky, turba, vstřiky.. a radeji bych vetší benzin do lpg než diesel. x3 už bude asi prostorově malá. ještě jsem koukal na volva... ale ty vůbec neznám a nic o nich nevím. e60 4x4 v tyhle ceně neseženu.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 06.06.2017 14:06
od JaraX
tak kup tu E53 a máš

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 06.06.2017 14:35
od dogeatdog
kourk> muj osobni odhad - spolehlive SUV s cenou do 200k nekoupis. Muzes koupit hezkou e53 a bud do ni prubecne sypat (viz JaraX), nebo ji udelat z jedne vody nacisto (tzn udelat motor a preventivne vymenit veci, ktere vypadaji ze jsou na konci zivotnosti - cca 100k) a pak se da mluvit o +- spolehlivosti. Moje x5 je zvrchu dolu delana snejkem a ted uz jsem ve stavu "jednou rocne preventivni servis", auto jezdi denne a nedam na nej dopustit.
Varianta je koupit takto kompletne udelany auto, ale kolik takovych se prodava..

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 06.06.2017 15:19
od Dolfus
Ahoj, mel jsem E53 a za 3 roky az na civku, nebyl jediny problem. Mam ale maly rocni najezd, mel jsem stesti, + jsem vuci autum precitlively, takze vse hned resim, or prevence. Mel jsem asi stesti, spis ale pisu ke kolum.

Kdyz sklopis zadni sirsi sedacku, das do E53 tri horska kola (sundana predni kola), tri lidi a veci. Pokud nechces sundavat presni kola a sklopis celou zadni lavici, tak se vejdou dve horska celoodpruzena kola, veci na vikend a dva lidi. :) Prepocet lidi vs psi vs kola..uz musis sam.. :)

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 04.07.2017 17:46
od Don
Vysvetlete mi prosim jaky je rozdil mezi 4.4i 210 a 225kW... vyhody/nevyhody

Re: koupě e53 4.4

Napsal: úte 04.07.2017 21:39
od JaraX
kdes viděl 225kW?

Re: koupě e53 4.4

Napsal: stř 05.07.2017 14:23
od laik
Don se asi uklikl. N62 v poface má 235kW?

Re: koupě e53 4.4

Napsal: stř 05.07.2017 19:14
od Don
Aha ono je to 235kW
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 11939.html

Ja se dival na tohle a myslel jsem, ze je to stejne... :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list


//edit: Tak uz jsem to nasel... to je uz motor od jaguaru :x

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 07:49
od kourk
jen se zeptám.. a co ten třílitr v x3? Tam to nemůže byt zase tak hrozný když tam dávali i 2.0i. co jsem prolejzal x3 tak by velikostně možná stačila, proto se ptám.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 10:14
od laik
To chce zkusit projet. Záleží také na modelu. Každý nový model je větší. Takže třeba novější model X3 je zhruba stejně velký jako starší X5.
Vyloženě u E53 fakt 3litr je slabota na přesun z bodu A do bodu B. Nejsem závodník a 4.4 210kW je tak akorát. Do 100vky docela živé a pak už je takový vlažný. Na nějaké divočení to není. Asi bych si zjistil reference na konkrétní motor u daného modelu. (kW a výdrž)
V E83 170kW by to mohlo být podobný.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 12:54
od martin-leon
Znamy ma e83 3.0i na lpg a zadna hitparada to neni. Co se tyka mista, ji spotreby. Lepsi urcite x5 4.4 nebo 4.8..mas aspon vykon a trosku vic mista.. Nez x3......

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 18:38
od laik
Naprostý souhlas.
Není to ani moc velký ani malý, výkonem pro mne dostačující a spotřeba super.
V X3 jsem neseděl, ale asi bych to nechtěl. Je menší a uskákanější tady bylo řečeno.

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 19:59
od Don
X83 je uskakanejsi nez E53? To snad ani nejde :D To uz si na to muze dat rovnou napis Octavia :D

Re: koupě e53 4.4

Napsal: čtv 06.07.2017 21:53
od Kolafa
Mam jak E83 2.0d, N47 (aktualne tchan).... menili mi rozvodak, gratis nedavno. Auto dobry, ale ukrutna koza. Oproti E53 to ma podle me vetsi kufr. Mam v tom 'chip', jede vyborne.
S E53 mam zkusenost jenom s 4.8is. Dal jsem to do plynu, zere tak 16,5. Na vzduchu se s tim da docela jezdit.
Je pravda, ze prachy litaj, ale je to proste 13 let stary a davam to postupne dohromady.
Ceka me jeste motor ven, ale az si rekne.
Nenajezdim moc, tak osobne bych si vybral E53 ....