BMW E46 325xi netočí startér
Napsal: stř 30.08.2017 09:22
Požádám o radu, jestli někdo neřešil.
Auto jsem jeden den nenastartoval (vůbec netočil startér) . Nechal jsem se rozžduchnout, zařadil 3jku a auto chytlo.
Po opětovném otočením klíče už zase startér netočil.
Koupil jsem repas startéru od Bosch. Startér jsem odzkoušel natvrdo, vysunul se pastorek a roztočil se.
Po výměně ten stejnej problém . Opět netočí - pouze slyším cvaknutí.
Na baterce je 12.7V , do kostky spínačky jde 12.7V , při otočení klíčem na terminál 50 jde už ale jen 11.5V, to samé jde do EWS, relé v EWS sepne ( jde slyšet cvaknutí) , a pouští do startéru 11.5V .
Napětí se mi zdálo divný, tak jsem to změřil na druhým autě, který funguje a naměřil pomalu ty stejný hodnoty. Při startování jsem nenaměřil víc jak 12V.
Na diagnostice není žádná závada. Klíč komunikuje s EWS . EWS komunikuje s řídící jednotkou motoru.
Zkontroloval jsem všechny pojistky. Palivová pumpa se při startu zapne. Zkontroloval jsem ukostření z bloku motoru na kastli.
Dnes se ještě chystám vyměnit čidlo na klice (generátor impulsů) . Na cívce startéru jsou 2 ovládací kontakty. Na jeden je připojenej kabel z EWS a ten druhej kontakt nemá vliv na startování, že by to v motoru ještě něco blokovalo?
Ocením každou radu.
Díky.
Auto jsem jeden den nenastartoval (vůbec netočil startér) . Nechal jsem se rozžduchnout, zařadil 3jku a auto chytlo.
Po opětovném otočením klíče už zase startér netočil.
Koupil jsem repas startéru od Bosch. Startér jsem odzkoušel natvrdo, vysunul se pastorek a roztočil se.
Po výměně ten stejnej problém . Opět netočí - pouze slyším cvaknutí.
Na baterce je 12.7V , do kostky spínačky jde 12.7V , při otočení klíčem na terminál 50 jde už ale jen 11.5V, to samé jde do EWS, relé v EWS sepne ( jde slyšet cvaknutí) , a pouští do startéru 11.5V .
Napětí se mi zdálo divný, tak jsem to změřil na druhým autě, který funguje a naměřil pomalu ty stejný hodnoty. Při startování jsem nenaměřil víc jak 12V.
Na diagnostice není žádná závada. Klíč komunikuje s EWS . EWS komunikuje s řídící jednotkou motoru.
Zkontroloval jsem všechny pojistky. Palivová pumpa se při startu zapne. Zkontroloval jsem ukostření z bloku motoru na kastli.
Dnes se ještě chystám vyměnit čidlo na klice (generátor impulsů) . Na cívce startéru jsou 2 ovládací kontakty. Na jeden je připojenej kabel z EWS a ten druhej kontakt nemá vliv na startování, že by to v motoru ještě něco blokovalo?
Ocením každou radu.
Díky.