M52B20 nepravidelny beh/chcipani za studena - hodnoty z INPA
Napsal: čtv 16.11.2017 20:14
Zdravim vsechny.
Resim uz asi mesic problem, stale se mi nedari prijit na to, cim to je. Jedna se o e39 s motorem M52B20 (singlevanos, v aute je automat a LPG - ale to by snad na zavadu nemelo mit vliv).
Zavada se projevuje pri startu uplne studeneho motoru - motor bez problemu nastartuje, ale cca po 30s zacne motor bezet nepravidelne, snizi se otacky volnobehu a obcas i chcipne (nekdy pri opetovnem startu nenastartuje bez pridani plynu). Auto i hure jede, netahne. Ale vse se projevuje jen par minut/ cca 2km/ po startu, jakmile se ohreje aspon ke konci modreho pole na stupnici, motor bezi bez problemu, po ohrati bezi uplne pravidelne, tahne v celem rozsahu otacek jak ma.
Na aute jsou vymeneny tyto veci, zavada se ale projevuje stehne, bez jakekoliv zmeny:
volnobezny ventil
separator + hadice
lista vstriku s regulatorem + vstriky
tesneni na sani
gumovy vlnovec sani
kontrola podtlakovych hadic
palivova pumpa
vaha vzduchu (jeta, original)
civky, svicky
vzduchovy i palivovy filtr
spotreba benzinu v norme (cca 9-12l podle stylu jizdy), spotreba olej zrejme temer zadna (od vymeny cca 600km bez ubytku)
poslednich cca 300km najeto jen na benzin, bez zapinani plynu
INPA nezobrazuje zadnou chybovou hlasku, ale v zivem nahledu hodnot nektere presahuji dany rozsah:
Studeny start - teplotni cidla ukazuji spravne, hodnoty tykajici se spotreby vzduchu jsou vyrazne mimo rozsah:

Studeny start - roughnes

Ohraty motor

ohraty motor roughness

Lambdasondy - napeti na obou se stale meni mezi cca 0,6-0,8 a vice nez 4, i pri ohratem motoru je zaple vyhrivani


Po odpojeni vahy vzduchu (zavada se projevuje stale stejne)

Diky vsem za odpovedi..
Resim uz asi mesic problem, stale se mi nedari prijit na to, cim to je. Jedna se o e39 s motorem M52B20 (singlevanos, v aute je automat a LPG - ale to by snad na zavadu nemelo mit vliv).
Zavada se projevuje pri startu uplne studeneho motoru - motor bez problemu nastartuje, ale cca po 30s zacne motor bezet nepravidelne, snizi se otacky volnobehu a obcas i chcipne (nekdy pri opetovnem startu nenastartuje bez pridani plynu). Auto i hure jede, netahne. Ale vse se projevuje jen par minut/ cca 2km/ po startu, jakmile se ohreje aspon ke konci modreho pole na stupnici, motor bezi bez problemu, po ohrati bezi uplne pravidelne, tahne v celem rozsahu otacek jak ma.
Na aute jsou vymeneny tyto veci, zavada se ale projevuje stehne, bez jakekoliv zmeny:
volnobezny ventil
separator + hadice
lista vstriku s regulatorem + vstriky
tesneni na sani
gumovy vlnovec sani
kontrola podtlakovych hadic
palivova pumpa
vaha vzduchu (jeta, original)
civky, svicky
vzduchovy i palivovy filtr
spotreba benzinu v norme (cca 9-12l podle stylu jizdy), spotreba olej zrejme temer zadna (od vymeny cca 600km bez ubytku)
poslednich cca 300km najeto jen na benzin, bez zapinani plynu
INPA nezobrazuje zadnou chybovou hlasku, ale v zivem nahledu hodnot nektere presahuji dany rozsah:
Studeny start - teplotni cidla ukazuji spravne, hodnoty tykajici se spotreby vzduchu jsou vyrazne mimo rozsah:

Studeny start - roughnes

Ohraty motor

ohraty motor roughness

Lambdasondy - napeti na obou se stale meni mezi cca 0,6-0,8 a vice nez 4, i pri ohratem motoru je zaple vyhrivani


Po odpojeni vahy vzduchu (zavada se projevuje stale stejne)
Diky vsem za odpovedi..